Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-27@20:17:01 GMT

جزئیات حادثه حمله فرد مسلح به مقر نظامی سراوان

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۸۳۳۲۶

جزئیات حادثه حمله فرد مسلح به مقر نظامی سراوان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: جوان ۲۶ ساله سراوانی پس از به قتل رساندن پدرش، در اقدامی جنون آمیز به مقر سپاه سراوان تیراندازی کرد. فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: جوان ۲۶ ساله سراوانی پس از به قتل رساندن پدرش، در اقدامی جنون آمیز به مقر سپاه سراوان تیراندازی کرد که با مجروح ساختن یک شهروند به ضرب گلوله نگهبانان مقر سپاه به هلاکت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سردار احمد طاهری بیان کرد: ساعت ۱۰ صبح امروز در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام قتل مسلحانه مردی میانسال داخل منزلش در یکی از محلات شهر سراوان کارآگاهان پلیس آگاهی در صحنه حاضر شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در صحنه جسد مردی ۵۸ ساله که بر اثر اصابت گلوله کلت کمری به سرش به قتل رسیده بوده روئیت و طی تحقیقات اولیه از خانواده مقتول مشخص شد، پسر ۲۶ ساله این مرد که چند وقتی از مشکلات اعصاب و روان رنج می‌برده با شلیک کلت کمری، پدرش را که داخل اتاق در حال استراحت بوده به قتل رسانده و سریع سوار بر موتورسیکلت از منزل خارج شده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: قاتل مسلح پس از قتل پدر و خروج از منزل روبه روی مقر سپاه شهرستان سراوان در اقدامی جنون آمیز شروع به تیراندازی به درب دژبانی سپاه کرده و در همین حین به سمت یک دستگاه پژو پارس عبوری نیز شلیک می‌کند که متأسفانه راننده خودروی مذکور از ناحیه پهلو مجروح و به بیمارستان منتقل می‌شود.

وی افزود: نگهبان مقر سپاه پاسداران سراوان علیرغم چندین بار اخطار و تلاش برای تسلیم کردن قاتل مسلح در نهایت برای حفاظت از خود و دیگر مراجعان، در تیر اندازی متقابل، او را به هلاکت می‌رساند. همچنین فرد مجروح نیز به مرکز درمانی منتقل و تحت درمان است.

روابط عمومی و تبلیغات قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه نیز ظهر امروز اعلام کرد؛ فردی مسلح که قصد تعرض مسلحانه به ‏ستاد خبری اداره اطلاعات و سپاه شهرستانی سراوان را داشت که با عکس العمل به موقع نقشه وی خنثی شد. ‏

دراین درگیری فرد مسلح به هلاکت رسیده ویکی از شهروندان مجروح شد.

منبع: ایسنا

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: جزئیات حمله تروریستی حمله حمله سایبری مقر سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۳۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مجروح و به بیمارستان منتقل شد + فیلم

دریافت 12 MB

«ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی این رژیم در حین ترک صحنه عملیات ضد صهیونیستی در شهر رمله در یک حادثه رانندگی مجروح شد و به بیمارستان انتقال یافت.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی با پخش تصاویری از این تصادف افزود که خودروی حامل بن گویر در اقدامی غیرقانونی از چراغ قرمز عبور کرد و باعث بروز سانحه رانندگی شد که بر اثر آن خودرو حامل وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی واژگون شد.

رسانه های رژیم صهیونیستی عصر امروز (جمعه) از مجروح شدن یک شهرک نشین صهیونیست بر اثر حمله با چاقو در شهر رمله خبر دادند و افزودند: در این حمله، یک زن شهرک‌نشین صهیونیست به شدت مجروح شد.

بر اساس گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی عامل این حمله توسط پلیس رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده است.

پیشتر نیز رسانه‌های رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه اعلام کردند که یک نظامی ارتش رژیم صهیونیستی، هدف حمله با سلاح سرد قرار گرفت.

به گفته این رسانه‌ها، مجری این عملیات به شهادت رسیده است.

دو روز پیش از آن نیز رادیوی ارتش رژیم صهیونیستی از وقوع عملیات ضدصهیونیستی در شهر اشغالی قدس خبر داد و اعلام کرد که یک عملیات زیرگیری با خودرو در قدس روی داده و دو نفر زخمی شده اند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • ۱۱ کشته و ۷۵ مجروح در سقوط باورنکردنی آسانسور
  • نگاه متفاوت کارشناس اقتصادی بعد از حمله موشکی سپاه: معادلات تغییر کرد | فیلم
  • واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود
  • وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مجروح و به بیمارستان منتقل شد + فیلم
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند
  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • سردار فدوی خطاب به اسرائیل: التماس کردید حمله نکنیم، اما تصمیم حیدری گرفته شد
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد / صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند