Web Analytics Made Easy - Statcounter

در دیداری معوقه از هفته‌های پیشین لیگ دسته اول فوتبال فرانسه، تیم لیون با بازگشتی دیرهنگام موفق شد مارسی را شکست دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدار معوقه تیم‌‌های لیون و مارسی از هفته چهاردهم لوشامپیونه، شب گذشته (سه‌شنبه) در ورزشگاه المپیک پارک لیون برگزار شد که این بازی با برتری 2 بر یک لیون به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقه ابتدا این مارسی بود با گلزنی متئو گوندوزی در دقیقه 10 به گل رسید و تا اواخر بازی هم از حریف خود پیش بود اما ژردان شکیری هافبک سوئیسی لیونی‌ها در دقیقه 76 گل تساوی را برای این تیم به ثمر رساند. یک دقیقه به پایان و در دقیقه 89 بازی شکیری مسبب رقم خوردن گلی دیگر برای لیون شد. این بار او پاس گل داد تا موسی دمبله، بازیکنی که در دقیقه 64 به میدان رفته بود، دروازه حریف را باز کند.

با این نتیجه لیون 34 امتیازی شد و از رده یازده جدول خودش را به رده هفتم رساند. مارسی اما که با پیروزی در این بازی می‌توانست به رده دوم جدول صعود کند همچنان با 40 امتیاز در رده سوم باقی ماند و نتوانست فاصله 13 امتیازی‌اش با پاری‌سن‌ژرمن صدرنشین را کاهش دهد.

جدول رده‌بندی لوشامپیونه

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مارسی لیون لوشامپیونه مارسی لیون لوشامپیونه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۳۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروزی شمس آذر برابر حریف تهرانی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال شمس آذر قزوین بعد از ظهر سه شنبه در هفته بیست و پنجم لیگ برتر توانست با نتیجه۲ بر یک از سد پیکان تهران عبور کند.

در این بازی که از ساعت ۱۸:۲۰ دقیقه در ورزشگاه سردار آزادگان برگزار شد، شمس آذر توانست با گلهای پوریا سرآبادانی و حسین گودرزی پیکان را شکست دهد.

گفتنی است این بازی با حکم کمیته انضباطی بدون حضور تماشاگران قزوینی برگزار شد.

کد خبر 6093466

دیگر خبرها

  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • زور پیکان به شمس آذر نرسید / پیروزی شمس آذر برابر حریف تهرانی
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • پیروزی بارسلونا مقابل والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • پیروزی بارسلونا برابر والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم
  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • لوآور رده پانزدهمی، جشن قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن را به تاخیر انداخت
  • پاری‌سن‌ژرمن با تساوی خانگی مهیای سفر به آلمان شد