Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل آموزش وپرورش استان قزوین گفت: انتخاب مدیران بر اساس تحول خواهی، شایستگی و توانمندی خواهد بود تا تعالی سازمانی محقق شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ نقی سیاهکالی مرادی در آئین  تودیع مدیر کل اموزش و پرورش استان قزوین ضمن تقدیر از حسن اعتماد وزیر و استاندار قزوین و تبریک ایام اله دهه فجر اظهار کرد : سه عامل ایمان به خدا واعتقاد و  رهبری پیامبر گونه امام راحل اصلی باعث پیروی انقلاب شدند که ما هم امروز به ان سه عامل نیاز داریم و یکی از دستگاه‌هایی که در این حوزه می‌تواند فعالیت خوبی داشته باشد بدون تردید آموزش و پرورش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: نکته دیگر اتحاد مردم است که نمونه آن را در دوران دفاع مقدس مشاهده کردیم و اقشار مختلف در دفاع مقدس شرکت کردند و امروز نیز باید این اتحاد تقویت شود.

مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: تحول سازمانی در هر زمانی می‌تواند اتفاق بیفتد و برای هر سازمان تحول ضروری است و تغییرات مدیریتی می‌تواند منشا برکات و خیرات زیادی باشد.

وی بیان کرد: داشتن نگاه آینده نگرانه بر اساس برنامه‌ریزی برای تحقق اهداف آموزش و پرورش باید مورد توجه قرار گیرد و در این میان آموزش و پرورش استان نیاز به همدلی و وفاق بین همه اعضا دارد. 

سیاهکلی مرادی گفت : انتخاب همکاران در همه سطوح بر اساس سه اصل شایستگی، توانمندی و تحول‌خواهی استوار است و ما به دنبال حفظ حرمت و کرامت هستیم و در این میان از ظرفیت جوانان و افراد دارای تجربه استفاده خواهیم کرد.

در این مراسم از خدمات دو ساله حسنعلی اصغری مدیرکل سابق تقدیر شد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا استان قزوین دهه فجر امام راحل انقلاب آموزش و پرورش دوران دفاع مقدس دفاع مقدس آموزش و پرورش استان آموزش و پرورش قزوین آموزش و پرورش پرورش استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۳۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش و پرورش برای ما «مساله اول کشور» است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور کشورمان، امروز در آیین تجلیل از معلمان نمونه کشوری اظهار کرد: موضوع تعلیم و تربیت اساس ساختن کشور، صیانت از جامعه، اساس برای رشد فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، اساس برای آسیب‌شناسی و آسیب‌زدایی از جامعه و اساس برای ارتقای یک نسل است.

رییس جمهور با بیان اینکه تعلیم و تربیت ناظر بر رفع همه آسیب‌هایی است که امروز جامعه را رنج می‌دهد، افزود: تعلیم و تربیت ناظر بر رفع همه دغدغه‌هایی است که امروز دغدغه‌مندان، جامعه‌شناسان، آسیب‌شناسان و خانواده‌های گرامی دارند؛ بر همین اساس آموزش و پرورش برای ما، مساله اول کشور است.

آیت الله رییسی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به عنوان یک انقلاب فرهنگی، به فرهنگ، ساختن انسان و ساخت جامعه قرآنی توجه کرده است، اظهار کرد: یک جامعه نمونه با نگاه به آموزش و پرورش، رشد خواهد کرد و محور اصلی آن، معلم برای ساختن جامعه و مدرسه برای ساختن انسان‌ها خواهد بود.

رییس‌جمهور با تاکید بر اینکه مدرسه مرکز ایجاد امید در جامعه است، گفت: حوادث روزگار به گونه‌ای است که شاید مسایلی برای دانش آموزان ایجاد شود که باید معلمان تلاش کنند گره‌های ذهنی دانش‌آموزان را باز کنند.

در حال تکمیل...

کد خبر 6091929

دیگر خبرها

  • صحرایی: روزانه ۸ مدرسه در کشور ساخته می‌شود
  • ساخت روزانه ۸ مدرسه در کشور
  • وزیر آموزش و پرورش : ساخت روزانه ۸ مدرسه در کشور/ امسال ۷۲ هزار معلم جذب می شوند
  • استخدام ۱۹ هزار مربی ورزشی و مشاور پس از ۱۵ سال
  • ساخت روزانه ۸ مدرسه در کشور/ استخدام ۱۹ هزار مربی ورزشی و مشاور پس از ۱۵ سال
  • توجه به معلم «سرمایه‌گذاری برای کشور» است/ آموزش و پرورش، مسئله اول کشور
  • آموزش و پرورش برای ما «مساله اول کشور» است
  • تقویت مدارس دولتی با اولویت مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای
  • تکریم معلمان، زمینه تحول همه حوزه‌ها را فراهم می‌کند
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد