Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@13:19:46 GMT

زنگ انقلاب در اصفهان به دست استاندار به صدا در آمد

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۸۳۳۶۷

زنگ انقلاب در اصفهان به دست استاندار به صدا در آمد

زنگ انقلاب با آغاز دهه‌ فجر زنگ انقلاب در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به دست سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در دبیرستان شاهد حضرت مهدی (عج) شهر اصفهان به صدا درآمد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ زنگ انقلاب همزمان با ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در ۱۲ بهمن ماه سال ۱۳۵۷ در سراسر استان اصفهان همچون سایر نقاط دیگر کشور طنین انداز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صبح امروز  سه‌شنبه ۱۲ بهمن‌ماه سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان همراه با مسئولان ارشد استان با حضور در دبیرستان دخترانه شاهد حضرت مهدی (عج) و با حضور پرشور دانش آموزان زنگ انقلاب را به صدا در آورد.

سیدرضا  مرتضوی با حضور در این آیین اظهار کرد: به کوری چشم بدخواهان، امروزه  انقلاب اسلامی با مدد الهی و رهنمود های داهیانه مقام معظم رهبری پرفروزان تر از گذشته در حال تلالو در عرصه نظام بین الملل است.

نماینده عالی قوه مجریه در استان در این آیین ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و سالگرد ۴۳ سالگی پیروزی  انقلاب اسلامی،  بر روند رو به جلو عرصه های علمی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، و … در کشور در زمینه های ملی و بین المللی تاکید کرد.

وی همچنین با تبیین شاخص های کشورهای پیشرو در شاخه های مختلف از جمله پزشکی، نانو تکنولوژی، تولید علم و … به جایگاه ممتاز  ایران اسلامی اشاره کرد و اظهار کرد: قطعا این جایگاه ممتاز کشور را مدیون تلاش ها و مجاهدت های مردم سختکوش ایران اسلامی و رهبری دور اندیشانه همه دلسوزان نظام اسلامی هستیم.

نماینده عالی قوه مجریه در استان در این آیین با بیان گوشه هایی از سند راهبردی گام دوم انقلاب و ضرورت خودباوری و مدیریت جهادی بیان کرد: نظام سلطه در طول این ۴۳ سال که از عمر با برکت انقلاب اسلامی می گذرد، با تمام قوا و بکار گیری عده و عده فراوان سعی کرده  به صور مختلف اعم از روش های سخت افزاری و نرم افزاری، در عرصه نظامی گری و  در جنگ اقتصادی، این نظام مقدس را دچار فتور و اخلال کند.

وی ادامه داد: اما به کوری چشم دشمنان و اذناب کوته اندیش منطقه ای آنان، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هرساله پرصلابت تر از گذشته در حال تعالی و توسعه است و هرگز اجازه نمی دهد دشمنان قسم خورده این نظام مقدس ذره‌ای به اهداف شوم و منحوس خود نائل شوند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: زنگ انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۳۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند

به گزارش خبرنگار مهر، صالح رحیمی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست کارگروه بانوان فعال توسعه مشارکت در انتخابات ۱۴۰۲ شهرستان بوشهر اظهار داشت: بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند و امروز شاهد حضور فعال و گسترده زنان در تمامی عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی هستیم که این حضور با موفقیت‌های بسیاری همراه بوده است.

فرماندار بوشهر افزود: از مشارکت فعالانه جامعه زنان در انتخابات سال ۱۴۰۲ و خلق این حماسه عظیم مردمی سپاس و قدردانی خود را اعلام می‌داریم.

وی گفت: رأی اولی‌هایی که در انتخابات ۱۴۰۲ خاطرات خودشان را ثبت کردند می‌توانند در شورای اداری شهرستان بوشهر حضور و این خاطرات را قرائت کنند.

وی تصریح کرد: امروز دشمن فردگرایی را در فضای مجازی ترویج می‌دهد و ذهن و اندیشه سیاسی جوانان ما را در دست گرفته است.

وی همچنین با تاکید بر تأثیر گذاری زن در تربیت افراد در جامعه اضافه کرد: زن در ساحت فردی با تربیت خود می‌تواند یک خانواده و یک جامعه را به سمت تعالی و رشد هدایت کند.

در پایان با اهدا لوح تقدیر از بانوان فعال در توسعه مشارکت انتخابات ۱۴۰۲ تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6087967

دیگر خبرها

  • انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد
  • تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد
  • پیوستگی بین مردم و حاکمیت از برکات نظام جمهوری اسلامی است
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • استقلال سیاسی کشور ایران بی‌مثال است / تداوم جدی در اجرایی شدن طرح نور
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست