Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@04:22:51 GMT

۹۸ برنامه شاخص در دهه فجر قشم برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۸۳۶۷۹

۹۸ برنامه شاخص در دهه فجر قشم برگزار می‌شود

سرهنگ پاسدار حجت امیری کیا  روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد ۳۰ برنامه توسط سپاه قشم برگزار می‌شود که اعزام گروه‌های جهادی و گروه‌های پزشکی به مناطق محروم، توزیع بسته‌های فرهنگی در بازار و افتتاحیه  جشنواره مسابقات فرهنگی ورزشی قشم از جمله آن است.
وی ادامه داد: غبارروبی مزار شهدا، استقبال نمادین در سالروز ورود رهبر کبیر انقلاب به ایران اسلامی ، افتتاحیه زنگ فجر، رژه موتوری و برپایی ایستگاه‌های صلواتی از جمله برنامه‌های امروز بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده سپاه قشم تصریح کرد: شب‌های فجر مدارس شهرستان  نیز از امشب در مدرسه روستای کوه‌ای آغاز شد و تا آخر دهه فجر در مدارس مختلف این شهرستان ادامه خواهد یافت.
وی افزود: ارائه میزخدمت، توزیع بسته معیشتی، برگزاری همایش بزرگ انقلاب، نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در طول دهه فجر برگزار می‌شود.
امیری کیا ادامه داد: بسیاری از این برنامه‌ها به صورت مردمی برگزار می‌شود که از تجدید میثاق ملت ایران با آرمانهای انقلاب اسلامی نشان دارد.
وی اظهار کرد:  امسال دهه فجر را در شرایطی آغاز شد که دشمنان این ملت در داخل و خارج کشور تمام تلاش خود را برای کمرنگ جلوه دادن این انقلاب  انجام دادند.
فرمانده سپاه قشم افزود: دشمنان اسلام و مردم ایران برای  سرپوش گذاشتن بر آثار ارزشمند علمی و فرهنگی انقلاب از هیچ کوششی فروگذار نکردند.
وی ادامه داد: از این رو دهه فجر فرصت مناسبی برای جهاد تبیین و اعلام دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی است و باید متن بیانیه گام دوم انقلاب مورد توجه عموم ملت شریف ومسئولین نظام قرار گیرد.
امیری کیا گفت:  مردم ایران اسلامی با اتحاد و رهبری امام راحل و با اهدای خون خود انقلاب را پیروز کردند.
وی با اشاره به اینکه با پیروزی انقلاب ۴۳ سال عزت و افتخار نصیب ایران اسلامی شده است، افزود: اویل انقلاب ایران در همه عرصه‌ها به خارج وابسته بود ولی بعد از گذشت چند سال به برکت انقلاب اسلامی و توانایی و همت جوانان توانستیم وابستگی را برطرف کرده و هیمنه غرب و شرق را بشکنیم.
فرمانده سپاه ناحیه قشم ادامه داد: امام به جوانان این مرز و بوم و توانایی داخلی  اعتقاد داشتند و این خودباوری بود که امروز در تمام عرصه‌های ایران اسلامی تجلی کرده‌است.
وی تصریح کرد: در حال حاضر ما جزو کشورهای مقتدر دنیا هستیم و با اتحاد و همدلی امنیت کشور خود را حفظ خواهیم کر د و به آن خواهیم بالید.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

برچسب‌ها انقلاب اسلامی ایران هرمزگان ایران خلیج فارس تنگه هرمز دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران هرمزگان ایران انقلاب اسلامی ایران هرمزگان ایران خلیج فارس تنگه هرمز دهه فجر برگزار می شود ایران اسلامی دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۳۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / ادامه بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم توسعه

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، نمایندگان مجلس شورای اسلامی از ابتدای صبح امروز بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ مربوط به جدوال را به پایان رساندند.

بیشتر بخوانید: هشدار قالیباف درباره تامین ارز دارو / اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران

سپس مجلس وارد بررسی ایرادات شورای نگهبان در برنامه هفتم توسعه شد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت عصر ایرادات باقی مانده از برنامه هفتم توسعه را مورد رسیدگی قرار می دهند.

کد خبر: 1229019 برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی به مناسب روز مریانج برگزار می‌شود
  • دهه کرامت فرصت مغتنمی برای بصیرت‌افزایی است
  • آئین نکوداشت و تجلیل از اساتید برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برگزار شد
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم برگزار شد + اسامی اعضا
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی برگزار شد + اسامی اعضا
  • در هفته هنر انقلاب اسلامی یزد چه گذشت؟
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / ادامه بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم توسعه
  • بودجه فرهنگی ایران نصف شاخص بین‌المللی است / موازی‌کاری فرهنگی داریم!
  • آیین «زنگ سپاس معلم» در مشهد برگزار شد
  • منصوری: در ۵۰ شاخص اقتصادی مهم روندی رو به رشدی داریم