Web Analytics Made Easy - Statcounter

«فاطمه ترکمان اسدی» روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از مجموع واکسن های تزریق شده در استان، یک میلیون و ۳۲۷ هزار و ۱۱۰ نفر دُز اول و یک میلیون و ۱۶۱ هزار و ۲۷۵ نفر دُز دوم و ۳۷۳ هزار و ۱۰۲ نفر نیز دُز سوم (یادآور) را دریافت کرده اند.

وی اظهار داشت: شهرستان های استان همدان در تزریق دُز نخست واکسن کرونا به ترتیب اسدآباد ۷۹ هزار و ۱۹۱ دُز، همدان ۵۲۴ هزار و ۹۳۵ دُز ، نهاوند ۱۲۹ هزار و ۶۹۹ دُز، ملایر ۲۱۳ هزار و ۱۸ دُز، کبودرآهنگ ۹۶ هزار و ۴۰۱ دُز، فامنین تزریق ۲۸ هزار و ۲۰۸ دُز، درگزین ۳۰ هزار و ۵۷۴ دُز، رزن ۵۷ هزار و ۴۳ دُز، تویسرکان ۷۸ هزار و ۷۶۵ دُز و شهرستان بهار ۸۹ هزار و ۲۷۶ دُز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: همچنین یک میلیون و ۱۶۱ هزار و ۲۷۵ دُز واکسن کرونا در نوبت دوم در استان همدان تزریق شده که سهم شهرستان اسدآباد ۶۷ هزار و ۲۸۷ دُز، همدان ۴۶۹ هزار و ۲۶۰ دُز، نهاوند ۱۱۴ هزار و ۳۰۳ دُز، ملایر ۱۸۴ هزار و ۹۳۱ دُز، کبودرآهنگ ۷۷هزار و  ۹۷۸ دُز، فامنین تزریق ۲۵ هزار و ۱۲۵ دُز، درگزین ۲۶ هزار و ۵۵۰ دُز، رزن ۴۷ هزار و ۹۵۳ دُز، تویسرکان ۶۸ هزار و ۷۳۸ دُز و شهرستان بهار ۷۹ هزار و ۱۵۰ دُز است.

ترکمان اسدی ادامه داد: در عین حال ۲۵ هزار و ۸۴۳ دُز واکسن نوبت سوم(یادآور) در  شهرستان  اسدآباد، ۱۵۳ هزار و ۵۹۵ دُز  در همدان، ۳۷ هزار و ۲۳۰ دُز در نهاوند، ۵۷ هزار و ۵۶۶ دُز در ملایر، ۲۱ هزار و ۵۷۰ دُز در کبودرآهنگ، هفت هزار و ۸۸۶ دُز در فامنین، ۹ هزار و  ۱۸۷ دُز در شهرستان  درگزین،  ۱۴ هزار و ۲۶۱ دُز در رزن، ۲۳ هزار و ۱۹۲ دُز در تویسرکان و ۲۲ هزار و ۷۷۲ دُز در بهار تزریق شده است.

وی با بیان اینکه آمار تزریق روزانه واکسن کرونا در استان همدان به ۱۲ هزار و ۶۸۹ دُز رسیده است، افزود: این تعداد شامل یک هزار و ۲۸۶ دُز واکسن در مرحله نخست، یک هزار و ۷۴۸ دُز نوبت دوم و ۹ هزار و ۶۵۵ دُز نیز در نوبت سوم (یادآور) است.

وی تصریح کرد: تاکنون ۷۴.۲ درصد جمعیت استان دُز اول، ۶۴.۹ درصد دُز دوم و ۲۰.۹ درصد جمعیت استان همدان دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کردند.

به گزارش ایرنا، از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان، چهار شهرستان در وضعیت آبی و ۶ شهرستان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان کرونا استان همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان کرونا استان همدان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان کرونا استان همدان استان همدان واکسن کرونا تزریق شده د ز واکسن ۹ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۳۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه

محمدحسن یحیی نژاد مدیر مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت گاز مازندران گفت: با اتمام عملیات گازرسانی و تست مقاومت و نشتی به خطوط لوله، گاز ۶ روستای بخش ولوپی شهرستان سوادکوه تزریق شد.

او افزود: برای گازرسانی به این ۶ روستا در مجموع ۷۷ هزار و ۷۵۰ متر شبکه گذاری اجرا شده است.

یحیی نژاد پروژه گازرسانی به ۶ روستای بخش ولوپی شهرستان سوادکوه را شامل دراسله، گرمخانی، شش رودبار، کنگل بن، گلناب دره و میانرود ذکر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • اعتراف آسترازنکا: لخته شدن خون و کاهش پلاکت خون!
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه
  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی