Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان گفت: شرایط تیم‌های شرق آسیا را همه می‌دانند، فوتبال آنها واقعا خیلی از ما جلوتر است. - اخبار ورزشی -

زهره کودایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: در مسابقات جام ملت‌های آسیا تیم‌هایی شرکت می‌کنند که خیلی آماده هستند و تجربه بسیار بالایی در این سطح دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال بانوان افزود: ما برای نخستین بار به این مسابقات راه پیدا کرده بودیم و تیم ما متشکل از بازیکنان جوان و باتجربه‌ای بود که برای اولین بار در این مسابقات شرکت کرده بودند.

کودایی در خصوص مسابقه با هند اظهار داشت: این مسابقات شرایط خاص خودش را داشت و بهترین تیم‌ها با آمادگی بالا در این مسابقات شرکت می‌کنند. ما توانستیم در بازی اول نمایش خیلی خوبی داشته باشیم و از تیم هند که برای شرکت در این مسابقات لیگ‌شان را تعطیل کرده بود و چهارده بازی دوستانه داشت، مساوی بگیریم.

وی جام ملت‌های آسیا را آغاز راه فوتبال بانوان دانست و ادامه داد: شرایط سایر تیم‌های شرق آسیا را هم که همه می‌دانند. فوتبال آنها واقعا خیلی از ما جلوتر است. ما سعی کردیم اما نشد و این آغاز راه بانوان شد تا بتوانند در عرصه‌های بین المللی با تجربه بیشتر، افتخارآفرینی کنند.

کودایی همچنین درباره استخدام در بیمارستان چشم پزشکی گفت: خدا را شکر فکر می‌کنم. این قضیه، پیامدهای خوبی داشت و نه تنها من، سایر بازیکنان از آقای عزیزی خادم و خانم موسوی رئیس فدراسیون و نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال و همه عزیزانی که برای استخدام ما تلاش کردند کمال تشکر را داریم. امیدوارم بتوانم نماینده شایسته‌ای برای فوتبال بانوان باشم. استخدام ما، کار زیبایی بود که از سوی فدراسیون برای من و سایر بازیکنان انجام شد.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان که به عنوان بازیکن اخلاق معرفی شد درباره پیشنهاد بازی در تیم‌های خارجی اظهار داشت: فعلا از کشورهای دیگر پیشنهاد بازی ندارم اما تمام تمرکزم روی باشگاه خودم، ذوب آهن است که این هفته دربی با سپاهان را در پیش داریم.

استخدام زهره کودایی پس از درخشش در هند

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال ایران فوتبال فوتبال ایران فوتبال فوتبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۳۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند

رقابت‌های مینی گلف قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی با شرکت ۱۷۰ ورزشکار به میزبانی اصفهان برگزار شد.

در بخش مردان این مسابقات محمد امین فطرس نماینده قم در جایگاه دوم قرار گرفت و نشان نقره را از آن خود کرد و در مجموع تیمی بخش مردان هم قمی‌ها بر سکوی نایب قهرمانی کشور ایستادند.

در بخش بانوان هم عناوین اول تا سوم به نمایندگان قم رسید و الهام محمدی، نرگس جعفری و مبینا نظری ۳ ورزشکار قمی بودند که به ترتیب مقام‌های اول تا سوم مسابقات را کسب کردند تا در رده بندی تیمی بانوان، قمی‌ها به قهرمانی برسند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • درخشش شطرنج باز خوزستان در مسابقات شهر‌های آسیا
  • قدیمی: سرمربی هاکی بانوان در صورت کسب مقام آسیایی می‌ماند
  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور دردانشگاه شمال آمل
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور در آمل
  • پیروزی تیم ملی امید آقایان و تیم ملی بانوان در مسابقات خانتی مانسیسک در دور هشتم
  • قضاوت قربانی در مسابقات جام ملت های زیر ۱۷ سال دختران
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • آغاز اجرای طرح بانوی توانا در یزد