Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان همدان- محمد ضروری گفت: سعی داریم تا با جلسات مشترک کارشناسی پیگیر حق آبه تالاب آق گل، جلوگیری از حفر چاه‌های غیرمجاز در اطراف آن و اصلاح راه‌های ورودی آب به تالاب شویم.

تالاب آق گل ملایر یکی از تالاب‌های طبیعی و بزرگ‌ترین تالاب فصلی استان همدان است که در مرز استان‌های مرکزی و همدان قراردارد، این تالاب فصلی و مستطیل شکل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منطقه محل گرد آمدن هرز آب‌های فصلی منطقه است که با توجه به بافت و ضخامت تشکیلات زمین‌شناسی آن قدمتی چهل‌هزارساله دارد.

او گفت: طی دیداری که به همراه مهندس شاهسوند، معاون حفاظت و بهره برداری از منابع آب شرکت آب منطقه‌ای همدان با مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مرکزی داشت، باید جلسات کارشناسی برای احیای تالاب آق گل بین دو استان برگزار شود تا بتوانیم با یک جمع بندی مناسب مسیر را به سمت و سوی خوبی پیش ببریم.

وی با بیان او در ادامه گفت: تعیین تکلیف چاه‌های فاقد پروانه مجاور تالاب و انسداد چاه‌های غیر مجاز و همچنین کنترل برداشت آب چاه‌های مجاز باید در دستور کار هر دو استان قرار بگیرد تا شاهد بهبود وضعیت تالاب به عنوان یکی از زیست بوم‌های مهم باشیم.

ضروری گفت: سال‌های پیش وزارت نیرو برای تالاب آق گل، حق آبه ۲ میلیون مترمکعبی در نظر گرفته است وقرار است تا با همکاری دو شرکت آب منطقه‌ای در استان‌های همدان و مرکزی این موضوع پیگیری شود تا شاهد محقق شدن حق آبه تالاب باشیم.
اودر ادامه گفت: این موارد منوط به این است که جریان مناسبی را در رودخانه‌ها شاهد باشیم.

او گفت: بخشی از مسیل‌ها از سوی اهالی یا کشاورزان دستکاری شده است و راه ورود منابع آب به تالاب باید اصلاح شود.
او گفت:امیدواریم با این روند بتوانیم مسائل تالاب آق گل را حل و فصل و قدم‌های مناسبی در مسیر احیای آن برداریم.
انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت آب منطقه ای تالاب آق گل شرکت آب منطقه ای تالاب آق گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۳۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماد سپرده‌گذاری مرکزی در بازار توافقی فرابورس معامله می‌شود

نماد شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در بازار توافقی فرابورس ایران با نماد "سپرده" درج شد تا انتظار ۵ ساله سهامداران به پایان برسد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد: نماد این شرکت اواخر بهمن ماه سال 1402 در بازار توافقی فرابورس ایران با نماد "سپرده" درج شد تا انتظار 5 ساله سهامداران به پایان برسد.

نماد شرکت سپرده گذاری مرکزی به عنوان هشتمین نماد معاملاتی در بازار توافقی فرابورس ایران در گروه فعالیت های کمکی به نهادهای مالی واسط درج شده است و از اواخر اسفندماه 1402 نیز معاملات سهام این شرکت در این بازار انجام می شود.

نماد شرکت سپرده گذاری مرکزی اسفندماه سال 1397 متوقف شد که بر اساس درخواست های مکرر سهامداران در مجامع و با پیگیری های هیات مدیره این شرکت، شرایط برای درج نماد و معاملات آن در بازار توافقی فرابورس فراهم شد. این معاملات بر اساس رویه‌های دستورالعمل بازار توافقی و در صورت وجود خریدار و فروشنده انجام می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احیای ۴۹۷ واحد اقتصادی استان مرکزی ظرف دو سال
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت در دانشگاه آزاد همدان
  • پشت پرده استعفای فرمانده منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی
  • نماد سپرده‌گذاری مرکزی در بازار توافقی فرابورس معامله می‌شود
  • تالاب‌های نقده از وضعیت مطلوب برخودار هستند
  • دلشوره دریاچه ارومیه ادامه دارد/ وعده‌ها محقق می‌شود؟
  • اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور
  • تلاش برای احیای کامل تالاب نئور
  • بدهی خارجی ایران کمتر از ۲۶ کشور خاورمیانه و آسیای مرکزی شد
  • چرا تنها سایت موزه غرب کشور عاقبت به خیر نشد