Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@11:55:05 GMT

پرواز قلب با فالکون ارتش

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۸۳۸۲۰

پرواز قلب با فالکون ارتش

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - مجتبی خالدی گفت: با اعلام مرگ مغزی پسر یک ساله‌ای درمشهد به دلیل مسمومیت و با توجه به اینکه زمان بسیار کمی برای انتقال قلب به تهران داشتیم عملیات پیچیده‌ای را با همکاری نیروی هوایی ارتش، کادر درمان و اورژانس کشور آغاز کردیم.

 پسر یک ساله‌ای براثر مرگ مغزی مسمومیت دارویی در مشهد با رضایت خانواده متوفی مراحل اولیه اهدای عضو به یک دختر ۴ ساله آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خالدی گفت: باتوجه به اینکه دختر ۴ ساله به عنوان گیرنده در بیمارستان شهید رجایی تهران بستری بود قلب متوفی با جت فالکون ارتش به تهران برای اهدای عضو منتقل شد.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: پس از فرود جت فالکوم ارتش در فرودگاه مهرآباد قلب متوفی با آمبولانس به بیمارستان شهید رجایی برای اهدای عضو منتقل شد.

خالدی گفت: عمل پیوند قلب بیمار مرگ مغزی به دختر بچه ۴ ساله با موفقیت انجام شد و گیرنده اهدای عضو به زندگی بازگشت.

 

انتهای پیام//م.ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اهدای عضو مرگ مغزی مسمومیت دارویی اهدای عضو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۳۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو پرواز مشهد تهران / علت چه بود؟

تین نیوز

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه های خراسان رضوی گفت: پرواز هواپیمای شرکت آتا از مشهد به تهران، دقایقی پس از پرواز به دلیل نقص فنی به فرودگاه مشهد بازگشت.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، حسن جعفری افزود: پرواز شماره ۵۶۲۰ شرکت هواپیمایی آتا به تهران، ساعت ٢٣ و ۴٠ دقیقه فرودگاه مشهد را به مقصد تهران ترک کرده بود.

وی اضافه کرد: این پرواز به علت نقص فنی با تصمیم خلبان و با رعایت مسائل ایمنی و استاندارد پرواز، به مشهد بازگشت و به سلامت بر زمین نشست.

جعفری افزود: این پرواز با ۲۷۴ دقیقه تاخیر در ساعت سه و ٣۴ دقیقه بامداد امروز انجام شد.

فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد با گستره ۵۴۰ هکتاری پس از فرودگاه مهرآباد تهران، دومین فرودگاه پرترافیک کشور است که به طور میانگین روزانه ۱۸۰ پرواز ورودی و خروجی در آن انجام می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • لغو پرواز مشهد تهران / علت چه بود؟
  • جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله
  • اذعان ارتش صهیونیستی به کشته و زخمی شدن 3 نظامی خود در غزه
  • سه پرواز پی در پی و نجات بخش اورژانس هوایی ارومیه
  • دست‌درازی به دختر خردسال توسط پدر | مادر با مفتول شوهرش را کشت!
  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء
  • چگونه بعد از فوت متوفی، از دارایی کامل او باخبر شویم؟! + فیلم
  • شغل پاره‌وقت و پُردرآمدی که در ایران مُد شده
  • قتل دختر اصفهانی مبتلا به اتیسم به دست مادرش
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد