Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، دیروز برخی سایت‌های خبری نوشتند مظاهری درخواست‌هایی از اهوازی‌ها داشته که از نظر کادر فنی فولاد در حیطه وظایف بازیکن نبوده و به همین دلیل نکونام قید جذب این بازیکن را زده است. این در حالی است که پیگیری خبرنگار همشهری ورزشی نشان می‌دهد مسئله اصلی درخصوص مسائل مالی بوده که درنهایت باعث عدم‌توافق طرفین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مظاهری از مسئولان فولاد خوزستان خواسته بلافاصله بعد از عقد قرارداد، درصدی از قرارداد او پرداخت شود که این موضوع برای فولادی‌ها امکان‌پذیر نبوده و این دروازه‌بان هم بعد از مذاکرات بی‌نتیجه‌ای که دوشنبه‌شب با فولادی‌ها داشت، محل اردوی این تیم را ترک کرد.

توافق مظاهری برای انتقال در جلسه‌ ۴ساعته | هافبک استقلال هم جدا می شود؟

بعد از منتفی شدن حضور مظاهری در فولاد، حالا بحث حضور او در سپاهان دوباره مطرح شده است. محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان روز گذشته با مظاهری تماس گرفت و اعلام کرد که خواهان جذب این دروازه‌بان است. البته سنگ بزرگی مقابل پای مظاهری وجود دارد، چون باشگاه استقلال حاضر نیست به سادگی دروازه‌بان تیمش را به رقیبی بدهد که یک خطر جدی در راه قهرمانی آبی‌ها محسوب می‌شود. مظاهری مذاکرات خودش را با مسئولان استقلال شروع کرده تا مجیدی و مدیران باشگاه را برای حضور قرضی یا قطعی در سپاهان راضی کند. به هر شکل باید دید سرانجام سرنوشت مظاهری و استقلال چه خواهد شد و این بازیکن سر از چه تیمی درخواهد آورد. مظاهری تا ۲۳ بهمن فرصت دارد که با تیم‌های خواهانش مذاکره کند و اگر تا آن تاریخ موفق به ترک استقلال نشود تا پایان فصل باید در جمع شاگردان مجیدی باقی بماند.

کد خبر 654420 برچسب‌ها خبر مهم نقل و انتقال بازیکنان داخلی باشگاه فولاد اهواز باشگاه استقلال باشگاه سپاهان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم باشگاه فولاد اهواز باشگاه استقلال باشگاه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۴۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی بودن جدایی سه بازیکن از تیم‌های میلان و اینتر به صورت آزاد

دو بازیکن از اینتر و یک بازیکن از میلان در تابستان 2024 به صورت آزاد جدا می شوند

طرفداری | الکسیس سانچز و استفانو سنسی از اینتر و سیمون کیائر از میلان با اتمام قراردادشان این دو تیم را ترک می کنند. 

به گزارش فابریتزیو رومانو، الکسیس سانچز در پایان فصل اینتر را ترک می کند. قرارداد مهاجم شیلیایی با نراتزوری تنها تا تابستان 2024 اعتبار دارد و او به صورت آزاد راهی تیم دیگری می شود. برخی منابع ایتالیایی از احتمال بازگشت او به ریورپلاته خبر داده اند. استفانو سنسی که او هم قراردادش تا تابستان 2024 اعتبار دارد، دیگر بازیکنی است که از نراتزوری به صورت آزاد جدا می شود. سنسی در ژانویه تا آستانه انتقال به لسترسیتی پیش رفت و باید دید این تیم انگلیسی دوباره برای او اقدام می کند یا نه. 

رومانو همچنین گزارش داد سیمون کیائر که قراردادش با میلان در انتهای فصل خاتمه می باید به زودی روسونری را ترک می کند. مدیر برنامه مدافع با تجربه دانمارکی جدایی او را تایید کرده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد
  • ۱۱ بازیکن نکونام برای فتح تبریز | امید آبی ها به یک بازیکن
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • خبر خوش به گوش جواد نکونام رسید/ هافبک استقلال فیزیوتراپی را شروع کرد
  • جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان
  • حرف‌های مهم سرمربی استقلال با چپ‌پای آبی‌ها
  • قطعی بودن جدایی سه بازیکن از تیم‌های میلان و اینتر به صورت آزاد
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • جدایی ستاره عراقی از مس رفسنجان
  • نادری با جدایی ری از تهران مخالفت کرد