Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، غلامعلی حیدری در این پیام تسلیت تاکید کرده است: ضایعه درگذشت عالم جلیل‌القدر فقیه برجسته، مرحوم بصیر حضرت آیت الله حاج شیخ لطف الله  صافی گلپایگانی موجب تأسف و تأثر فراوان گردید.آن شخصیت انقلابی و علمی از مجاهدان راه علم و فقاهت بود که با تلاش‌های مجاهدانه در راه تبلیغ معارف اهل بیت (علیهم السلام) شاگردان بسیاری تربیت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار چهارمحال و بختیاری در این پیام تاکید کرده است: اینجانب فقدان این عالم وارسته را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی)، حوزه‌های علمیه، مراجع عظام تقلید، طلاب و روحانیون سراسر کشورً مردم عزیز استان چهارمحال و بختیاری و ارادتمندان ایشان، تسلیت عرض نموده و برای روح بلند آن فقید سعید رحمت واسعه الهی و حشر با اولیاءالله و ائمه معصومین و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌ نمایم .

برچسب‌ها شهرکرد چهارمحال وبختیاری آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرکرد چهارمحال وبختیاری آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی شهرکرد چهارمحال وبختیاری آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی چهارمحال و بختیاری آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۴۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس هواشناسی استان گفت: تا اواسط هفته آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری همراه با وزش باد پیش بینی شده است.
قطره از ورود سامانه بارشی از اواخر هفته به استان خبر داد.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • قدردانی جمعی از استادان و شخصیت‌های حوزوی از آیت‌الله جوادی آملی
  • رییس‌جمهور قهرمانی فوتسال ایران در آسیا را تبریک گفت
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری