Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-04@03:25:03 GMT

اعلام برنامه هاي 13بهمن دهه فجر1400 نيشابور

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۸۴۴۱۰

خبرگزاری آریا-  مسئول دبیرخانه ستاد بزرگداشت  دهه فجر شهرستان نیشابور ازبرگزاری برنامه های محوری ومتنوع   در 13بهمن دهه فجر  1400 در شهرستان نیشابورخبرداد.

به گزارش خبرنگار آریا در نیشابور ،مسئول دبیرخانه ستاد بزرگداشت  دهه فجر شهرستان نیشابور اظهارکرد: ویژه برنامه  یادواره سالگرد شهادت سردار محسن قاجاریان با حضور امیرجهانشاهی از فرماندهان قرار گاه خاتم الانبیاء همراه با رونمایی از کتاب همیشه منتظر روایت زندگی شهید قاجاریان  چهارشنبه 13بهمن1400 ساعت 18:30 در محل فرهنگسرای سیمرغ نیشابور با حضور مردم همیشه در صحنه نیشابور به اهتمام تیپ زرهی 21 امام رضا (ع) برگزار می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی محمدآبادی گفت: اختتامیه مسابقات طلاب حوزه های علمیه نیشابور، برگزاری  نشست معرفتی سیاسی حول محور  کتاب صعود چهل ساله و مسابقه کتاب خوانی با محوریت خانواده علوی و فاطمی ،  همایش انقلاب اسلامی و نقش مرجعیت اساتید در استمرار انقلاب شکوهمند اسلامی تتوسط دانشگاه نیشابور،برگزار اردوی جهادی ویژه ارائه خدمات پزشکی،برگزار محفل انس با قرآن کریم و ختم 1357 صلوات در تکیه ابوالفضلی  و همایش یاوران انقلاب ( دختران و پسران حاج قاسم ) در سالن تربیت از دیگر برنامه های این روز است.

وی خاطرنشان کرد: برپایی میز خدمت درمسجد باقر العلوم  ، مراسم تجلیل از نوجوانان تراز اول انقلاب اسلامی ( دهه هشتادی ها  )در سالن تربیت وبسته بندی و توزیع بسته ها ی غذایی  کمک های مومنانه توسط نیروی مقاومت بسیج از دیگر برنامه های 13بهمن دهه فجر  1400 می باشد.

مسئول دبیرخانه ستاد بزرگداشت  دهه فجر شهرستان نیشابور اظهارکرد: تمامی مراسمات با با رعایت شیوه نامه های  بهداشتی ویروس کرونا اجرا خواهدشد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اعلام برنامه های 13بهمن دهه فجر1400 نیشابور شهرستان نیشابور دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۴۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد

با حضور فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، سرهنگ پاسدار ابراهیم باغبانی به عنوان فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار احمد شفایی فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان پیش از ظهر امروز  در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهرستان راسک ضمن ابراز خرسندی بابت حضور در جمع مردم این شهرستان اظهار داشت: وظیفه خود می دانم بابت همه تلاش هایی که در راستای اهداف انقلاب اسلامی که همان خدمت صادقانه و خالصانه به مردم عزیز و شریف  می باشد قدردان باشم.

وی افزود:  از وظایف جدی و مهم مسئولان در همه سطوح استفاده درست از همه ظرفیت ها جهت خدمت به مردم است که الحمدالله شما ها در حال خدمت رسانی به مردم عزیز و بزرگوار هستید.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: انقلاب اسلامی از ابتدای پیدایش خود همواره مورد هجوم جدی دشمنان اسلام قرار گرفت و آنها تمام تلاش خود را کردند تا این حرکت ارزشمند مردم ایران را متوقف کنند.

شفایی تصریح کرد: دشمن تمام ظرفیت خود را برای مقابله با انقلاب اسلامی به میدان آورد؛ آنها به دنبال این بودند تا مردم را نسبت به گذشته  انقلاب اسلامی پشیمان و وضعیت حال را نامناسب و اینده را ناامیدکننده جلوه دهند؛ اما به فضل الهی و با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و همت همه مردم و خدمتگزاران آن‌ها، علی رغم شبهات فراوان، پخش پیوسته دروغ های گسترده و القائات بی پایه و اساس به اهداف پلید خود نرسیدند.

وی افزود: روزگاری آمریکا یکه تاز در همه عرصه‌ها در جهان بود اما امروز شما شاهدید که چه وضعیتی را پشت سر می‌گذارد. آمریکا هرروز منفعل تر از گذشته می‌شود و شما می بینید شرایط امریکا در عرصه های مختلف اعم از سیاسی، اقتصادی و امنیتی چگونه است.

شفائی تصریح کرد: امروز پرچم اسلام و انقلاب در ایران و جغرافیای اسلام با افتخار بر افراشته شده و دشمنانی که به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در دل مردم بوده و هستند خود در حال زوال و نابودی هستند. روزگاری آمریکا با تحریم، جنگ، کودتا و فشار حداکثری گمان می‌کرد که می تواند کار انقلاب اسلامی را تمام کند اما خواب آن ها تعبیر نشد و امروز ایران اسلامی با قدرت مسیر خود را طی می کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم این منطقه مردمانی بسیار انقلابی هستند و امیدواریم این شهرستان با همت و تلاش مسئولین و مردم به توسعه و پیشرفت قابل قبولی برسد.

در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ پاسدار محسن جهانتیغ تشکر و سرهنگ پاسدار ابراهیم باغبانی به عنوان فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه پاسداشت هفته عقیدتی در شهرستان زابل
  • آمادگی سرمایه گذار برای ساخت مدرن ترین شهربازی در نیشابور
  • برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان هرند + فیلم
  • آغاز عملیات سمپاشی ١٠ هزار دریچه فاضلاب در نــیــشــابــور
  • دیدار ۴۰ معلم از خراسان جنوبی با رهبر معظم انقلاب اسلامی
  • دهه کرامت فرصت مغتنمی برای بصیرت‌افزایی است
  • کارنامه و کتابشناسی شهیدمطهری؛ از مشهد و قم تا مبارزه با مارکسیسم
  • در هفته هنر انقلاب اسلامی یزد چه گذشت؟
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک