Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@09:22:17 GMT

نیمار برنده جایزه سامبای طلایی شد (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۸۴۴۸۳

نیمار، ستاره برزیلی و مصدوم پاری سن ژرمن جایزه سامبای طلایی را از آن خود کرد.

به گزارش "ورزش سه"، جایزه سامبای طلایی هر سال به بهترین بازیکن برزیلی در اروپا اعطا می شود و نیمار، ستاره تکنیکی پاری سن ژرمن در سال 2021 این عنوان را به خود اختصاص داده است. اما این اتفاق در حالی رخ می دهد که نیمار آمار چندان خوبی نداشته و در ماه های اخیر نیز به علت مصدومیت از میادین دور بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمار در این فصل 10 بازی در لیگ فرانسه انجام داده، سه گل زده و سه پاس گل نیز ارسال کرده است. همچنین او در چهار مسابقه در لیگ قهرمانان اروپا نیز به میدان رفته و تاثیر خاصی روی عملکرد پاری سن ژرمن نداشته است.

 

نیمار در حال حاضر و از تاریخ 28 نوابر سال گذشته به علت آسیب دیدگی در بازی برابر سنت اتین از فوتبال دور بوده و کادر پزشکی باشگاه فرانسوی در تلاش برای رساندن او به مسابقه حساس برابر رئال مادرید است.

 

این ستاره 29 ساله برای پنجمین بار در دوران حرفه ای خود برنده این جایزه شده است. نیمار پیش از این در سال های 2014، 2015، 2017 و 2020 این عنوان را از آن خود کرده بود. البته نیمار در سال 2017 و با قراردادی 222 میلیون یورو از بارسلونا راهی پاری سن ژرمن شد او همچنان لقب گران قیمت ترین بازیکن تاریخ فوتبال را در اختیار دارد.

 

پاری سن ژرمن نیمار

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن نیمار پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۴۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیلیان ام باپه و گرفتن عکس و امضا دادن به هواداران پاری سن ژرمن پس از بازی با دورتموند / فیلم

با وجود شکست 1-0 پاری سن ژرمن مقابل دورتموند، کیلیان ام باپه پس از انجام تست دوپینگ، با هواداران تیمش عکس هایی به یادگار گرفت.

دانلود (4.6MB)

دیگر خبرها