Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - عبدالملک الحوثی گفت آمریکا و اسرائیل دشمن اصلی مسلمانان هستند و برای دستیابی به اهداف خود در امت اسلام تفرقه افکنی می‌کنند.

به گزارش شبکه تلویزیونی پرس تی وی، دبیرکل انصارالله یمن گفت: سیاست عربستان سعودی و امارات عربی متحده در یمن همسو با موضع اسرائیل است. سفر اخیر رئیس رژیم صهیونیستی به امارات دلیل این ادعاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: عربستان سعودی اجازه داد هواپیمای حامل هیئت اسرائیلی از آسمان عربستان عبور کند، اما مانع می‌شود یمنی‌ها از حریم هوایی خود استفاده کنند. اسرائیل و طرفدارانش مردم یمن را دشمن مشترک خود قلمداد می‌کنند. انصارالله حمله هوایی ائتلاف سعودی به زندانی در شمال یمن را محکوم می‌کند و آن را اقدامی عمدی با هدف قتل عام مردم یمن می‌داند. نیرو‌های ائتلاف سعودی این زندان را بمباران کردند، در حالی که سازمان ملل متحد و سایر نهاد‌های بین المللی از موقعیت زندان آگاه بودند.

در همین حال عضو شورای عالی سیاسی یمن نیز در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: دروغ آمادگی نیروهای پدافند هوایی امارات با ادامه یافتن حملات چندین ساله پهپادی و موشکی از یمن به عربستان مشخص می شود.

محمد علی الحوثی افزود: اگر هم پیمانان امارات قدرت حمایت از این کشور را داشتند از عربستان حمایت می‌کردند یا شاید واحد پول ابوظبی با واحد پول ریاض فرق می کند. جنگ روانی شان به طرز تهوع آوری خنده دار است. درست زمانی که کشورهای متجاوز اعم از آمریکا، انگلیس، عربستان، امارات و متحدانشان دفع و انهدام موشک ها و پهپادهای یمنی را اعلام می کنند، زخمی شدن ادعایی شهروندان را محکوم می کنند. زمانی که خبر سرنگون کردن موشک ها و پهپادها را اعلام می کنند، دنبال سلاح های دفاعی پیشرفته می گردند. علت این جستجو چیست؟

بیش از یک سال پیش، امارات توافقنامه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی موسوم به توافقنامه آبراهام با میانجی‌گری آمریکا در واشنگتن را امضا کرد. روز یکشنبه رئیس رژیم صهیونیستی در اولین سفر رسمی خود به امارات و برای تقویت روابط با کشور‌های خلیج فارس وارد ابوظبی شده بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی انصارالله یمن عبدالملک الحوثی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۴۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک هواپیمای اسرائیلی در ریاض فرود آمد

منابع عبری زبان از فرود یک فروند هواپیمای شخصی صهیونیستی در ریاض که از آن برای استفاده مسئولان موساد استفاده می‌شود، خبر دادند.

به گزارش ایسنا، رسانه های صهیونیستی گزارش دادند که یک هواپیمای شخصی اسرائیلی امروز شنبه در ریاض، پایتخت عربستان سعودی به زمین نشست و اخیرا برای انتقال مقامات ارشد موساد از آن استفاده شده است.

رادیو تلویزیون رژیم صهیونیستی موسوم به «مکان» گزارش داد، فرود هواپیما در آستانه سفر آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا به ریاض انجام شده است.

بر اساس این گزارش، این هواپیما امروز از فرودگاه بن گوریون برخاسته و در امان پایتخت اردن به طور موقت توقف کرده و از آنجا به مقصد ادامه داده است.

رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی افزود: این احتمال وجود دارد که مقامات ارشد اسرائیلی در این هواپیما حضور داشته باشند تا در مورد عادی سازی مذاکرات با عربستان سعودی گفت‌وگو کنند.

بر اساس این گزارش، این هواپیما متعلق به یک تاجر اسرائیلی است و در ماه های اخیر در سفرهای رسمی مسئولان ارشد موساد و وزارت امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) استفاده شده است.

پایگاه خبری آکسیوس همچنین گزارش داد که مقامات آمریکایی امیدوارند به توافقی دوجانبه با سعودی‌ها برسند تا به نتانیاهو ارائه کنند. این توافق شامل تعهد به مسیری است که به راهکار دودولتی منتهی می‌شود.

این در حالی  است که قرار است آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا دوشنبه و سه‌شنبه آینده به عربستان سعودی سفر و در مورد تلاش‌های جاری برای دستیابی به آتش بس در غزه رایزنی کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • بن‌فرحان: تنها اسرائیل مخالف توقف جنگ غزه است
  • ریاض: به توافق امنیتی با آمریکا نزدیک شده‌ایم
  • لیندسی گراهام خواستار توافق عربستان و اسرائیل شد
  • نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • برگزاری نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • یک هواپیمای اسرائیلی در ریاض فرود آمد
  • معاریو: برخی اعراب از اسرائیل خواسته‌اند حماس را نابود کند؛ اما این محال است
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی | ماموریت صهیونیست ها در سفر به عربستان چیست؟