Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@03:37:25 GMT

ناامیدی حامیان و رأی‌دهندگان

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۸۴۶۳۷

ناامیدی حامیان و رأی‌دهندگان

دانشجویان و صاحبان مشاغل کوچک از جمله کسانی هستند که از رهبر دموکرات خود ناامید شده‌اند، اما خودش اصرار دارد دیگران را مقصر بداند.

روزنامه ایران: دانشجویان و صاحبان مشاغل کوچک از جمله کسانی هستند که از رهبر دموکرات خود ناامید شده‌اند، اما خودش اصرار دارد دیگران را مقصر بداند.
رئیس‌جمهور بایدن، چهارشنبه شب در واشنگتن رکورد و امتیاز جدیدی ثبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنفرانس مطبوعاتی او در کاخ سفید، طولانی‌ترین کنفرانس در تاریخ با زمان یک ساعت و 52 دقیقه بود.
او سالگرد ورودش به کاخ سفید را با سرزنش دیگران به خاطر مشکلاتش جشن گرفت. بدون اشاره به اینکه به بسیاری از وعده‌هایی که در مبارزات انتخاباتی داده بود ناقص عمل کرده، اصرار داشت که صرفاً سوءتفاهم پیش آمده است.
او با عصبانیت به یک خبرنگار گفت: «آیا می‌توانید به رئیس‌جمهور دیگری فکر کنید که در یک سال به این اندازه کار کرده باشد؟ شما می‌گویید چطور هیچ اتفاقی نیفتاده...! ما کارهای بسیار زیادی انجام دادیم.»
یک نظرسنجی که این هفته توسط «پلیتیکو» انجام شد، نشان داد که 68 درصد از رأی دهندگان فکر می‌کنند کشور در مسیر اشتباهی قرار دارد. نظرسنجی جداگانه شبکه CBS نشان داد که 58 درصد از رأی دهندگان زیر 30 سال، از عملکرد رئیس‌جمهور ناراضی هستند. درحالی که با برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای تنها 10 ماه دیگر فاصله داریم، آنها بزودی این فرصت را خواهند داشت که ناامیدی خود را ابراز کنند. جمهوری‌خواهان در حال حاضر انتظار دارند کنترل کنگره را دوباره به دست بگیرند.
صندلی آرایشگاه در واشنگتن مکانی است که می‌توانید میزان رضایت از بایدن را بسنجید. مدل موی من اخیراً همراه با یک برش از تفسیر سیاسی ارائه شد! مرد قیچی به دست، یک مجروح از جنگ عراق بود که هرگز در سایه رئیس‌جمهور سابق قرار نداشت و «دروغ بزرگ» تقلب در انتخابات 2020 را رد کرد، اما گفت: «من اکنون فکر می‌کنم او از ترامپ بدتر است.»
برخی از حامیان بایدن که او را خیلی خوب می‌شناسند نگران هستند. جوانان امریکایی یکی دیگر از گروه‌های رأی دهنده به او هستند که همگی او را به طور جمعی ترک می‌کنند. هفته گذشته یکی از دموکرات‌های واشنگتن با اشاره به شکست رئیس‌جمهور در عمل به وعده‌اش برای کاهش بار سنگین بدهی شهریه دانشجویان گفت: «من حتی یک نفر از دوستانم را نمی‌شناسم که دوباره به او رأی دهد.» او پیش‌بینی کرد که بسیاری از آنها در نوامبر امسال در انتخابات میان‌دوره‌ای در خانه خواهند ماند.
سیاست خارجی با عقب‌نشینی نظامی دولت از افغانستان در آگوست گذشته متلاطم شد. اکنون آنها بار دیگر در کنفرانس مطبوعاتی رئیس‌جمهور در مورد اوکراین صحبت کرده‌اند. کاخ سفید 24 ساعت وقت صرف کرد تا ادعای بایدن را ماله بکشد. او گفته بود اگر روسیه تنها در یک «تهاجم جزئی» در سراسر مرز اوکراین شرکت کند، لزوماً واکنش کامل ناتو را به‌دنبال نخواهد داشت.
اما بازی سرزنش در کاخ سفید، انگشت اتهام خود را به جهات مختلفی گرفته است: به سمت جمهوری‌خواهان، به‌دلیل عدم حمایت از رئیس‌جمهور در تمام مسائل، به سمت دموکرات‌های سرکش کنگره که نتوانستند پشت سر او صف‌آرایی کنند. به سمت رسانه‌ها به‌دلیل ناتوانی در پوشش و بازنمایی عملکرد خوب او و به سمت خود رأی‌دهندگان به‌خاطر تقلیل موفقیت‌های او!
بایدن، روز چهارشنبه با رد نظرسنجی‌هایی که به اتفاق آرا نشان می‌دهد مردم از عملکرد او رضایت ندارند، گفت: «من به نظرسنجی‌ها اعتقادی ندارم.»

انتهای پیام/

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: رأی دهندگان رئیس جمهور کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۴۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه CNN اخیراً اقدام به برگزاری یک نظرسنجی در رابطه با دیدگاه آمریکایی‌ها در مورد شیوه تعامل جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در ارتباط با جنگ غزه کرده است.

بر پایه نتایج این نظرسنجی، ۷۱ درصد آمریکایی‌ها گفته‌اند از شیوه تعامل او با جنگ در غزه رضایت ندارند.

همچنین ۵۳ درصد دموکرات‌ها نیز گفته‌اند از شیوه تعامل او با جنگ در غزه ناراضی هستند.

در مجموع این آمارها بیانگر نارضایتی حداکثری مردم آمریکا از حمایت های بی چون و چرا و علنی نظامی و مالی واشنگتن از رژیم کودک کش صهیونیستی است که این روزها در کف دانشگاه های آمریکایی به طور واضح دیده می شود.

کد خبر 6092297 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • حد نصاب تازه «جو بایدن» کمترین میزان محبوبیت رئیس جمهور در ۷۰ سال اخیر
  • حمایت از فلسطین؛ خواسته اصلی دانشجویان معترض آمریکایی
  • چرا بایدن حاضر نشد با اردوغان دیدار کند؟
  • موافقت اکثر صهیونیست‌ها با استعفای فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی
  • لغو دیدار اردوغان و بایدن
  • بایدن قصد خودکشی داشت!
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم