Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@10:52:58 GMT

سلسله جشن‌های «فجرانقلاب» در مساجد کلید خورد

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۸۴۶۵۹

سلسله جشن‌های «فجرانقلاب» در مساجد کلید خورد

به گزارش خبرگزاری فارس، همزمان با چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و از شب دوازدهم بهمن، سلسله جشن‌های «فجرانقلاب» در مساجد شاخص پایتخت با هدف جهاد تبیین، ایجاد انسجام و وحدت ملی و بازتولید ارزش‌های انقلاب اسلامی، در اصلی‌ترین پایگاه‌های شکل‌گیری و تداوم انقلاب یعنی مساجد، به همت مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام صادق‌زاده مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران در این خصوص گفت: جشن‌های فجر انقلاب هر شب، بلافاصله پس از اقامه نماز مغرب و عشاء با قرائت آیاتی از قرآن کریم آغاز می‌شود و با سخنرانی وعاظ و سخنرانان آگاه همچون حجج‌اسلام صدیقی، خاموشی، مصلحی، بی‌آزار تهرانی و... برای عموم شهروندان، به ویژه نسل جوان ادامه می‌یابد.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقه منشور گام دوم انقلاب، پذیرایی و اهدای جوایز به نفرات برگزیده از شهروندان و تجلیل از امام جماعت و خادم مسجد  پایان بخش این برنامه‌هاست.

صادق زاده افزود: برگزاری این سلسله برنامه‌ها، با همکاری و مشارکت صمیمانه شهرداران مناطق 22گانه پایتخت، ائمه جماعات و فعالان مساجد شاخص و فعال شهر تهران انجام می‌پذیرد و با هماهنگی‌های انجام گرفته و پس از پایان مراسم، مدیران شهری منطقه به همراه شهرداران نواحی و شورایاران در جهت حل مسائل و مشکلات محله و منطقه در خدمت عموم شهروندان نمازگزار هستند.

مشاور شهردار تهران گفت: سخنرانان این نشست‌ها علاوه بر مباحث مربوط به پیروزی انقلاب اسلامی، مطالبی مستند در رابطه با نقش دین و مساجد در کاهش آسیب‌های اجتماعی و برنامه‌های شهرداری تهران در این خصوص را برای  مردم بازگو می‌کنند. 

وی گفت: شب اول این مراسم در مساجد المهدی (عج) دهکده المپیک، الرسول (ص) سعادت آباد، حضرت علی(ع) خیابان آذربایجان و جامع نیاوران با حضور حاجوی شهردار منطقه یک و با سخنرانی حجج اسلام صمدی،ادیب یزدی، علم الهدی و بی‌آزار تهرانی برگزار شد.

صادق زاده تصریح کرد: این مراسم تا شب پایانی دهه مبارک فجر در سطح مساجد شاخص مناطق 22گانه شهری بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و شورایاران محلات برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: حجت الاسلام صادق زاده دهه فجر مساجد تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۴۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ ناگفته‌های سردار حاجی‌زاده از عملیات وعده صادق

سردار حاجی زاده می‌گوید: عملیات وعده صادق تنها بخشی از یک نیرو بود. ما از مجموع امکاناتی که تدارک دیده بودیم برای اقدام، ۲۰ درصد از آن را برای تنبیه به کار گرفتیم.

دریافت 8 MB

به گزارش مشرق، سردار حاجی زاده در گفت‌وگویی به بیان ناگفته‌های درباره عملیات وعده صادق می ‌پردازد.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق(ع )در حرم مطهرحضرت شاهچراغ(ع)
  • حکمرانی نخبگانی، سلسله مراتبی نیست بلکه یک شبکه است/ هیئت‌های اندیشه‌ورز با حضور حداکثری نخبگان در استان‌ها تشکیل شود
  • فیلم| ناگفته‌های سردار حاجی‌زاده از عملیات وعده صادق
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه در دهه کرامت آذربایجان غربی 
  • فیلم/ ناگفته‌های سردار حاجی‌زاده از عملیات وعده صادق
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • آغاز اجرای طرح کلید به کلید در ۱۸ استان کشور                           
  • اولین تاکسی برقی وارد اراک می‌شود
  • مساجد به عنوان محور همه برنامه‌ها قرار داده شود
  • چند حقیقت درباره نادر طالب‌زاده