Web Analytics Made Easy - Statcounter

داود شایقی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح بهسازی چهار خطه کردن مسیر امیرکندی-گرمی و بیله سور مغان به تصویب رسیده و در صورت اجرای این مصوبه تمام مسیر ترانزیتی بین المللی گرمی –بیله سوار مغان به مرکز کشور چهاربانده شده و میزان تردد خودروهای ترانزیتی به مقصد آذربایجان و اروپا از گمرک بیله سوار مغان افزایش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از افزایش ۷۸ درصدی اعتبارت استان اردبیل خبر داد و گفت:تلاش براین است طرح‌های زیربنایی استان به سرانجام رسیده و برای شهرستان‌های گرمی و بیله سوار مغان هم احداث چهارخطه گرمی- بیله‌سوار جزو برنامه‌های اصلی است.

شایقی اظهار کرد: با کاهش تمرکزگرایی در بودجه، توزیع اعتبارات بر اساس عملکرد واقعی انجام می‌شود تا تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و ایجاد زیرساخت‌ها برای سرمایه‌گذاری مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: باتوجه‌به مرزی بودن شهرستان بیله‌سوار و اولویت توسعه صادرات غیرنفتی از طریق گمرک این منطقه تلاش بر این است تا تجارت خارجی با حمایت و اعمال مشوق‌های مناسب درست و منطقی هدف‌گذاری شده تا تراز تجاری مثبتی را در سال‌های پیشرو شاهد باشیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل بیان کرد: در سالی که مقام معظم رهبری به نام تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها نام‌گذاری کرده تلاش مسئولان استانی بر این بوده تا با برگزاری منظم جلسات ستاد تسهیل و اقتصاد مقاومتی موانع پیشروی سرمایه‌گذاران رفع و تقویت حوزه تولید و اشتغال رقم بخورد.

شایقی افزود: از همین روی یکی از رویکردهای بودجه سال آینده توجه به بهره‌وری با ایجاد تحول در نظام توسعه کشور است که این امر می‌تواند به بهبود معیشت مردم و تقویت اقتصاد مولد کمک کند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل از تامین اعتبار احداث پروژه‌های بزرگراهی در مناطق مختلف با هدف بهبود وضعیت جاده‌ای این استان خبرداد.

شایقی اظهار کرد: منابع مالی  ۷۵۰ کیلومتر از راه‌های مواصلاتی استان برای تبدیل به بزرگراه از منابع ملی و ردیف بودجه سالانه قابل تامین است و سازمان برنامه و بودجه هم در این زمینه همکاری نزدیکی  دارد.

وی بیان کرد: با افزایش ۲۰ برابری اعتبارات در حوزه راه‌سازی در چهار سال اخیر بیش از سه هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته تا توسعه بزرگراه‌ها در استان اردبیل رقم بخور

استان اردبیل ۱۸۵ کیلومتر بزرگراه، ۷۱۶ کیلومتر راه اصلی، ۷۰۲ کیلومتر راه فرعی و چهار هزار و ۷۳۸ کیلومتر راه روستایی دارد.

برچسب‌ها بهسازی راه ها اردبیل اعتبار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بهسازی راه ها اردبیل اعتبار بهسازی راه ها اردبیل اعتبار استان اردبیل بیله سوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۴۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد لاین اختصاصی برای تانکر‌های ترانزیتی سوخت در مرز پرویزخان

رضا قربانی مدیرکل گمرک پرویزخان گفت : بر اساس مصوبات جلسه کمیته هماهنگی مرز پرویزخان و در راستای نظم‌دهی به ترافیک کامیون‌های عبوری این مرز این لاین برای تردد تانکر‌های سوخت رسان ایجاد می‌شود.

وی افزود: ایجاد این مسیر برای تانکر‌ها کمک زیادی به ترافیک روان این مرز خواهد کرد.

مدیرکل گمرک پرویزخان تصریح کرد: پرویزخان از مرز‌های مهم و راهبردی کشور است که روزانه ۲ هزار کامیون صادرات کالا و ترانزیت سوخت در آن تخلیه و بارگیری می‌شود.

وی ادامه داد: مرز پرویزخان، مرز نوظهور ترانزیت در کشور است که سال گذشته حجم مبادلات تجاری آن نزدیک به ۶ میلیارددلار رسید. مهم‌ترین کالا‌های ترانزیتی گمرک پرویزخان شامل نفتا، مازوت، روغن صنعتی و بیتومین است که از این گمرک به بنادر جنوبی کشور ترانزیت می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ۲۷۶ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار
  • تدارک ۲۷۶ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار
  • ضرورت یکپارچه‌سازی مدیریت سد و کانال در اردبیل
  • بحران آب در مغان جدی است
  • اردبیل در شاخص بهره وری نیروی کار پنجم کشور است
  • ایجاد لاین اختصاصی برای تانکر‌های ترانزیتی سوخت در مرز پرویزخان
  • نجات جوان اهل گرمی اردبیل از چوبه دار
  • حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز
  • مغان طلاست نباید در قواره مس بماند/گمرک بیله سوار نبض اقتصاد مغان
  • افزایش ۹۰ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار