Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@19:55:22 GMT

قاتل رئال مادرید؛ گمشده بارسلونا پیدا شد! (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۸۴۷۵۸

قاتل رئال مادرید؛ گمشده بارسلونا پیدا شد! (عکس)

سابقه درخشان پیر آمریک اوبامیانگ مقابل رئال مادرید باعث امیدواری هواداران بارسلونا شده است.

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه اوبامیانگ دیروز برای اولین بار با هم تیمی های جدید خود تمرین کرده و در کمپ بارسلونا حاضر شد، اما قرارداد این مهاجم 32 ساله با کاتالان ها هنوز رسمی نشده و این اتفاق احتمالا طی چند ساعت آتی رخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع مدیران باشگاه بارسلونا هنوز در حال حل و فصل مسائل مشکلات اداری بوده تا بتوانند رسما خبر خرید این مهاجم گابنی را اعلام کنند. البته باشگاه آرسنال دیشب جدایی اوبامیانگ را به صورت رسمی اعلام کرد و چند ساعت مانده تا انتقال دائمی او به بارسلونا باقی مانده است.

 

اما به نظر اوبامیانگ می تواند گمشده ژاوی در خط حمله بارسلونا باشد. او یک تمام کننده خوب در داخل محوطه و بازیکنی درخشان در امر فضاسازی است. او بهترین گلزن لیگ برتر و بوندسلیگا بوده است و می تواند بار گلزنی بارسلونا را به دوش بکشد.

 

 

همچنین اوبامیانگ بازیکنی محسوب می شود که به مسئولیت پذیری عادت داشته و بازوبند کاپیتانی آرسنال را به بازو بسته است. اگرچه میکل آرتتا چند ماه پیش پس از یک بی انضباطی بازوبند کاپیتانی را از این بازیکن پس گرفت، اما کادر فنی بارسلون نظر مثبتی نسبت به خرید جدید خود دارد.

 

همچنین آشنایی به زبان اسپانیایی انطباق یافتن اوبامیانگ با دیگر بازیکنان بارسلونا و شرایط رحتکن را آسان تر می کند. بارسلونا یک مهاجم قاتل به خدمت گرفته و البته سابقه گلزنی اوبامیانگ برابر رئال مادرید، هواداران بارسلونا را نسبت به جذب این بازیکن امیدوارتر کرده است. البته طبق قوانین ثبت تنها سه خرید جدید توسط یوفا، نام یکی از بین دنی آلوس، فران تورس، آداما ترائوره یا پیرآمریک اوبامیانگ، از لیست بارسلونا برای رقابت‌های لیگ اروپا کنار گذاشته می شود که البته قطعا انتخاب ژاوی، ستاره گابنی نخواهد بود.

 

پیر آمریک اوبامیانگ در هر چهار تقابل آخر خود با رئال مادرید موفق به گلزنی شده و پنج بار دروازه رقیب دیرینه بارسلونا را باز کرده اسست. علیرغم ابراز علاقه این بازیکن در گذشته به انتقال به رئال مادرید، هواداران بارسلونا از همین حالا در انتظار ال کلاسیکوی یک ماه و نیم دیگر برابر لوس بلانکوس و تماشای درخشش این بازیکن در استادیوم سانتیاگو برنابئو هستند.

 

آرسنال رئال مادرید پییر امریک اوبامیانگ بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرسنال رئال مادرید بارسلونا رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۴۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آردا گولر: رئال مادرید بهترین تیم دنیاست و گل‌زدن برای آن، حس فوق‌العاده‌ای دارد

گولر مزد اعتماد کارلو آنچلوتی را داد و بهترین بازیکن رئال مادرید در جدال با سوسیداد لقب گرفت

طرفداری | شب گذشته (جمعه) و در دیداری از هفته سی و سوم رقابت‌های لالیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید با یک گل، رئال سوسیداد را شکست داد و صدرنشینی خود را تثبیت کرد.

رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید؛ برد روحیه‌بخش پیش از ال‌کلاسیکوی اروپا

تک گل این مسابقه را آردا گولر در دقیقه ۲۹ به ثمر رساند. هافبک جوان ترکیه‌ای که در این فصل فرصت چندانی برای بازی پیدا نکرده، شب گذشته درخشان ظاهر شد و در پایان، عنوان بهترین بازیکن زمین را نیز از آن خود کرد.

گولر درباره عملکردش برابر رئال سوسیداد به مارکا گفت:

اول از همه می‌خواهم به هم تیمی هایم بابت این پیروزی تبریک بگویم. همچنین از کارلو آنچلوتی بابت فرصتی که امروز در اختیار من قرار داد تشکر می‌کنم. از اینکه توانستیم پیروز شویم، بسیار خوشحالم. رئال مادرید بهترین باشگاه دنیاست و گل زدن برای این تیم، حس فوق‌العاده‌ای دارد. از اینکه برای این تیم بزرگ بازی می‌کنم، بسیار راضی و مفتخرم.

هافبک جوان کهکشانی‌ها درباره روند تمرینات خود گفت:

من صرفا روی قدرت بدنی‌ام کار نمی‌کنم، بلکه سعی دارم ذهنیت خود را نیز ارتقا دهم. صبورانه منتظر می‌مانم تا فرصت بازی به من برسد و خودم را نشان دهم. ذهنیت من این است که مدام پیشرفت کنم.

گولر به جدال حساس رئال مادرید با بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا این‌گونه واکنش نشان داد:

لیگ قهرمانان همیشه به رئال مادرید تعلق دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • بارسلونا در آستانه جذب گیدو رودریگز از رئال بتیس
  • تاکه فوسا کوبو: رئال مادرید مقابل ما خوش شانس بود
  • بریس لیونل مسی و برد 2-0 بارسلونا در خانه رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2011/4/27) / فیلم
  • از بارسلونا و رئال‌مادرید پیشنهاد نداشتی؟ | احتمالا لوگوی سیتی را تغییر می دادی!
  • آردا گولر: رئال مادرید بهترین تیم دنیاست و گل‌زدن برای آن، حس فوق‌العاده‌ای دارد
  • انتقال آلفونسو دیویس به رئال مادرید منتفی خواهد شد؟
  • برتری 2-1 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با گل دقایق پایانی زیبای ژاوی (2004/4/25) / فیلم
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • اضافه‌شدن آرسنال به صف مشتریان فرلاند مندی
  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!