Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان البرز -به گفته سرهنگ حمد الله رحمتی پور، از امروز چهارشنبه تا روز شنبه هفته آینده تردد هرگونه وسایل نقلیه سنگین در معابر شهری استان ممنوع شده است.

او می گوید: طرح برخورد با خودرو‌های آلاینده و فاقد معاینه فنی در همه فصول سال ادامه دارد، اما در ۶ ماه دوم سال به دلیل آلودگی بیشتر در کلانشهر ها، این طرح‌ها با شدت بیشتری انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت:  پلیس راهنمایی و رانندگی هر سال در فصول مختلف سال به علت پایداری وارونگی هوا اقدام به اجرای طرح تشدید برخورد با وسایل نقلیه آلاینده می‌کند.

شهروندان ضمن افزایش استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی نسبت به انجام معاینه فنی خودرو‌های خود و رفع نواقص فنی آن‌ها اقدام کنند.

رحمتی پو رعنوان کرد: خودرو‌هایی که عمر آن‌ها کمتر از چهارسال باشد نیازی به معاینه فنی ندارند، اما بالای چهارسال باید برگه معاینه فنی دریافت کنند.

به گفته سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی البرز: چنانچه وسیله نقلیه دارای نقص فنی باشد و ادامه حرکت آن سبب آلودگی بیشتر شود، توقیف و به تعمیرگاه منتقل تا نسبت به رفع نقص اقدام کنند.

اکنون ۱۱ مرکز معاینه فنی خودرو در استان البرز فعال است.

انتهای پیام /ر.ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تردد کامیون معابر شهری معاینه فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۴۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد از کرج و آزاد راه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد

تین نیوز

 

رئیس پلیس راه البرز گفت: تردد از آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران برای روان سازی ترافیک ممنوع شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، سرهنگ "پیمان کرمی " روزشنبه اظهار کرد: این ممنوعیت تردد به سبب کاهش بار ترافیکی و بازگشت سفر به سمت کرج و تهران صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت تهران و کرج با اعلام ماموران پلیس راه در محل از سه ساعت دیگر به طور کامل یک طرفه می شود.

کرمی گفت: اکنون تردد از میدان امیرکبیر تا شهرستانک فقط برای افراد بومی میسر است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

نیمی از جاده کرج - چالوس به مسافت ۱۶۰ کیلومتر در استان البرز و مابقی در مازندران واقع شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • هراز یکطرفه شد
  • تردد از کرج و آزاد راه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • مشکل تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • هیچ گونه مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • چالوس یک طرفه شد
  • ثبت بیشترین تخلف سرعت در محور ارومیه- مهاباد
  • نسل جدید خودروهای برقی چین در راه بازار
  • ۲۱ میلیون تردد در جاده های استان تهران ثبت شد
  • راننده نیسان زیر چرخ‌های کامیون در همدان جان باخت