Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی رضا نصرآبادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: خدمات ADSL این شرکت که بیشتر آن مشترکان خانگی هستند شامل ۱۶ مگا بیت می باشد ، سرویس VDSL که طی ۲ سال گذشته راه اندازی شده و با ۵۰ مگا بیت دارای ۷۸۰ مشترک در بستر یوسیم و بی سیم خدمات خود را ارایه داده و در حوزه فیبر نوری (FTTH) نیز با پهنای باند ۱۰۰ مگابیتی، دارای یک هزار و ۹۰۰ مشترک در شهر قزوین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به یک میلیون و ۹۰۰ هزار مشترک همراه اول در سطح استان قزوین، خاطرنشان کرد: این تعداد مشترک بدون شک نیازمند ارایه خدمات مکالمه ای و اینترنت پرسرعت می باشد که انجام این مساله از ابتدای سال جاری در دستور کار مخابرات قزوین قرار گرفته است.

این مسوول حوزه مخابراتی تاکید کرد: برای افزایش سطح خدمات چه به صورت کمی و یا کیفی؛ شرکت مخابرات استان اقدام به تقویت خطوط ارتباطی در ۶۱ نقطه شهری و ۱۲۵ سامانه اینترنت پرسرعت روستایی از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون کرده است.

نصرآبادی با بیان اینکه در حال حاضر ۴۱۷ هزار مشترک خط تلفن ثابت در سطح شهرها و روستاهای استان قزوین وجود دارد، افزود: تعداد مشترکان این خط در شهرستان قزوین ۲۱۹ هزار، البرز و محمدیه ۷۹ هزار، آوج ۳۴ هزار، بویین زهرا ۱۱ هزار، تاکستان ۴۲ هزار و آبیک ۳۲ هزار مشترک هستند.
 

برچسب‌ها اینترنت پهنای باند ایرنا استان قزوین شرکت مخابرات ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اینترنت پهنای باند ایرنا اینترنت پهنای باند ایرنا استان قزوین شرکت مخابرات ایران هزار مشترک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۴۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیر صعودی و نزولی مشترکان اینترنت موبایل و ثابت در ایران

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در آخرین شماره از فصلنامه‌ این سازمان، گزارش شاخص‌های آماری بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات مربوط به پاییز ۱۴۰۲ را منتشر کرده است که بر اساس این گزارش، مشترکان پهن باند ثابت در پاییز سال ۱۴۰۲ به ۱۱ میلیون رسیده‌اند که این آمار کاهش اندک ۶۲/‏۰ درصدی نسبت به پاییز سال ۱۴۰۱ دارد.

از سوی دیگر ضریب نفوذ پهن باند سیار در بازه زمانی ذکر شده رشد ۵ درصدی داشته است. همچنین تا پایان پاییز سال ۱۴۰۲، تعداد مشترکان پهن باند سیار به ۱۰۹ میلیون و ۲۵ هزار مشترک رسیده است.

بر اساس گزارش رگولاتوری، عمده سهم بازار مشترکین پهن باند ثابت با رقم ۲۷/‏۷۴‬ درصد به فناوری X-DSL مربوط شده و تعداد کاربران TD-LTE به ۴۳/ ۱۹ درصد رسیده است.

همچنین ۴۹ درصد بازار اینترنت ثابت در اختیار شرکت مخابرات قرار دارد و تنها‬ ۶ درصد به شرکتهای FCP مربوط می‌شود.

گزارش اخیر رگولاتوری تعداد خانوارها و شهرهای تحت پوشش فیبرنوری را تا پاییز ۱۴۰۳ مشخص کرده است.

بر اساس آمار این گزارش، ۱۱۰ شهر پوشش زیر ۳۰ درصد، ۳۱ شهر پوشش ۳۰ تا ۶۰ درصد و ۷۶ شهر بالای ۶۰ درصد پوشش فیبر نوری داشته‌اند که به طور کلی تا پایان سه ماه سوم سال ۱۴۰۲، ۲۱۷ شهر به پوشش فیبر نوری رسیده‌اند.

کد خبر 6091950 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • خرید بیش از ۹۵میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • سیر صعودی و نزولی مشترکان اینترنت موبایل و ثابت در ایران
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • پیکر بسکتبالیست نوجوان قزوینی تشییع شد
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • انهدام باند سارقین تاسیسات مخابرات رودبار جنوب
  • باند سارقین تاسیسات مخابرات رودبار جنوب منهدم شد
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • ثبت نام اینترنت فیبر نوری + جزئیات