Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@07:55:45 GMT

«سرزمین خارج از نقشه» به چاپ دوم رسید

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۸۴۹۲۲

«سرزمین خارج از نقشه» به چاپ دوم رسید

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «سرزمین خارج از نقشه» نوشته علی نورآبادی توسط انتشارات قدیانی به چاپ دوم رسید.

این کتاب داستان زندگی به ویژه زندگی کاری یک معلم عشایری را به تصویر می‌کشد و از ماجراها، سختی‌ها، اتفاقات غیر رایج برای معلمین مناطق عادی و… می‌گوید. ماجرا از زبان آموزگار روایت می‌شود، آغاز آن با ارائه شرحی کوتاه از دوران کودکی او شکل می‌گیرد و سپس تجربیات او از دوران تدریسش در مناطقی که حتی از ساده‌ترین امکانات آموزشی بی بهره اند به شکلی داستان گونه و خواندنی بیان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این معلم لرستانی که عزیز محمدی منش نام دارد، تمام عمرش را صرف رسیدگی به امور دانش آموزانش کرده و کارش پیدا کردن روستاهای کوچک و کم جمعیت است که گاهی برخی از آن‌ها ده یا پنج خانوار سکنه دارد. محمدی منش برای رسیدن به این روستاها دو یا سه روز پیاده روی می‌کند و گاهی هفت روز پیاده طی مسیر می‌کند، چون هیچ راه دسترسی به این روستاها وجود ندارد. روستاهایی که او پیدا می‌کند آب و برق ندارد و او بدون این امکانات، مدرسه را برپا می‌کند. این معلم با کمک بچه‌ها از کوه سنگ می‌آورد و چهار دیواری‌ای درست می‌کند و روی آن را با پلاستیک می‌پوشاند تا کلاس درسی بسازد.

محمدی منش تلاش کرده برای بسیاری از این روستاها کانکس بگیرد و با هلی کوپتر به این مناطق برده و دانش آموزان را صاحب کلاس درس کند.

اینها بخشی از روایت زندگی عزیز محمدی منش؛ معلم آموزش و پرورش منطقه عشایری لرستان است که در قالب کتاب «سرزمین خارج از نقشه» منتشر و در دسترس عموم قرار گرفته است.

کتاب «سرزمین خارج از نقشه» نوشته «علی نورآبادی» در شانزده فصل تدوین شده است.

چاپ دوم این‌کتاب با قیمت ۱۱۰ هزار تومان عرضه شده است.

کد خبر 5415003 فاطمه میرزا جعفری

منبع: مهر

کلیدواژه: انتشارات قدیانی کتاب و کتابخوانی معرفی کتاب دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران معرفی کتاب انقلاب اسلامی ایران نمایشگاه مجازی کتاب تهران انتشارات سروش کتاب و کتابخوانی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران نمایشگاه مجازی کتاب دهه فجر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دفاع مقدس جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی علی رمضانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محمدی منش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۴۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان انتظار برای سفر به سرزمین وحی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مدیرکل فرودگاه‌های استان یزد گفت: بعد از ۹ سال وقفه در پرواز‌های حج عمره، امروز جمعه هفتم اردیبهشت ماه اولین پرواز حج عمره با ۲۵۸ نفر به سرزمین وحی انجام شد.

دهقان منشادی افزود: این پرواز بعد از ۱۰ روز در ۱۷ اردیبهشت ماه به یزد باز خواهد گشت.

وی ادامه داد: پرواز‌های حج تمتع نیز از نیمه خردادماه آغاز می‌شود و ۲۳ کاروان با ۱۳ پرواز به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

دیگر خبرها

  • یک‌روز برای خلیج همیشه فارس
  • «فلسطین و توطئه صهیونیستی انگلیسی» به کتابفروشی‌ها آمد
  • نقش شوراها در آبادانی و‌پیشرفت روستاها
  • رسالت معلم ،‌ارتقاء علمی و معنوی دانش آموزان است
  • معلم باید برای ارتقای معنوی و علمی خود و دیگران تلاش کند
  • رسالت معلمان ارتقای علمی و معنوی دانش آموزان است
  • اگر نقشه ایران، نقشه یک ساختمان باشد! (تصویری)
  • بهره مندی روستای «سرپله» آبدانان از آب آشامیدنی سالم و پایدار
  • پایان انتظار برای سفر به سرزمین وحی
  • فیلم/ نقشه فراری که زندانیان را به مقر پلیس رساند