Web Analytics Made Easy - Statcounter

۱۶ تنیسور برتر به مرحله دوم جدول اصلی رقابت های تور جهانی زیر ۱۸ سال صعود کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون‌ تنیس؛ در ادامه برگزاری رقابت های تور جهانی زیر ۱۸ سال در زمین های المپیک کیش، تنیسورها با انجام دیدارهای بخش انفرادی و ‌دو‌نفره به مصاف یکدیگر رفتند.

در بخش انفرادی پسران، کسری رحمانی، سام پازوکی، دنیز انس کوچو از ترکیه، امیرعلی قوام، تانگال، اگه توپکوچ از ترکیه، سامان رضاییان، احمت آتابای از ترکیه، الیاس فهیم از امریکا، سیلواسی از ترکیه، سامیار الیاسی، یونس طلاور، کایرا تونا از ترکیه، نیک یوسفیان و گورسوی از ترکیه مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش دختران  نیز ماندگار فرزامی، نیسان جان، زینب اربکان، نیسا بلوت از ترکیه، نیلی عطفی، ارقلو از ترکیه، رومینا زینالی، کاراجاباک از ترکیه، فاطمه سادات زنجانی، مهرانه ظهوریان، لپاگ از بلژیک، جندوبی از تونس، اوگور و اوزل از ترکیه و درسا چراغی با پیروزی مقابل رقیبان خود به راند دوم راه پیدا کردند.

به این ترتیب نمایندگان ایران، ترکیه، امریکا با پیروزی مقابل حریفان خود راهی مرحله بعدی بازی ها شدند.

همچنین در بخش دونفره نیز ۱۶ تیم برتر جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را بدست آوردند.

در این دوره از رقابت‌ها که با سرداوری سینا ابراهیمیان، سرداور نشان سفید کشورمان انجام می‌‎شود، ۱۲۰ تنیسور از کشورهای ایران، آمریکا، پاکستان، مالی، ترکیه، بلژیک و اسپانیا حضور دارند.

در هفته نخست این مسابقات ۱۲۰ تنیسور حضور داشتند که در نهایت نماینده آمریکا در بخش پسران‌ و‌ نماینده بلژیک در بخش دختران موفق به کسب عناوین قهرمانی شدند. هفته دوم این رقابت‌ها  نیز تا روز ۱۶ بهمن ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۴۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی

طرفداری| تیم فوتبال شباب الاهلی دبی با حضور سعید عزت اللهی در خانه العین پیروز شد.

در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال امارات شنبه شب تیم شباب الاهلی با در اختیار داشتن سعید عزت اللهی پیروزی 2 بر یک را در خانه العین به ثبت رساند. برای شباب الاهلی لوکا میلیوویچ (19 - پنالتی) و ایگور ژسوس (61) گل زدند. تنها گل العین میزبان را نیز محمد البلوشی در دقیقه 50 وارد دروازه حریف کرد.

سعید عزت اللهی در دقیقه 82 از ترکیب شباب الاهلی خارج شد. تیم شباب الاهلی با 43 امتیاز پس از الوصل 52 امتیازی در جدول رده‌بندی 14 تیمی لیگ امارات دوم است.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • ۲۴ تیم جام‌جهانی فوتسال مشخص شدند/ ایران در سید یک قرار گرفت
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • چهره تنیسورهای حاضر در مرحله نیمه نهایی تور جهانی مشخص شد
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت
  • تنیسورهای کمتر از ۱۲ سال ایران به دیدار رده‌بندی رفتند
  • قهرمانی دختران ایران در تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا
  • قهرمانی دختران تنیس ایران در غرب آسیا