Web Analytics Made Easy - Statcounter

«حسین شمسی» روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در اراک افزود: با واگذاری این تعداد انشعاب برق، تعداد مجموع مشترکان برق استان مرکزی به حدود ۷۷۳ هزار مشترک رسیده و بیشترین فراوانی مشترکان با ۶۲۸ هزار مشترک مربوط به بخش خانگی است.

وی بیان کرد: ۴۳ و سه دهم درصد از مصارف برق در صنعت، ۲۲ و ۶ دهم درصد در بخش کشاورزی، ۲۲ و سه دهم درصد در بخش خانگی، چهار و ۹ دهم درصد در بخش عمومی و ۶ و ۹ دهم درصد در سایر موارد مصرف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع برق استان مرکزی ادامه داد: ۲ هزار و ۱۲۲ فقره انشعاب برق غیر مجاز از ابتدای امسال تاکنون در این استان شناسایی شده است.

شمسی عنوان کرد: همه تلاش‌ها برای شناسایی و جمع‌آوری انشعاب‌های برق غیرمجاز در استان به کار گرفته شده و انتظار است در این راستا مردم نیز در صورت اطلاع از وجود این انشعابات، مراتب را در اسرع وقت اطلاع‌رسانی کنند تا پیگیری لازم برای برخورد و جمع‌آوری آنها صورت گیرد و از خسارات ناشی از آن جلوگیری شود.

وی گفت: شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از استفاده‌کنندگان غیرمجاز برق، مراتب را از طریق سامانه پیامکی به شماره ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۲۱ اطلاع دهند.

معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع برق استان مرکزی افزود: تمام خدمات این شرکت از طریق اپلیکیشن «برق من» قابل دریافت است و مشترکان می‌توانند با دریافت این اپلیکیشن از نرم‌افزار کافه بازار و سایت شرکت، به‌صورت غیرحضوری خدمات صورتحساب، خدمات فروش و پس از فروش انشعاب برق و رفع خاموشی را دریافت کنند.

معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع برق استان مرکزی افزود: مشترکان در صورت نصب این اپلیکیشن تا پایان بهمن ۱۴۰۰ علاوه بر استفاده از خدمات کاربردی این نرم افزار، از شانس هر روزه ۲ جایزه ۵۰۰ هزار تومانی نیز بهره‌مند می‌شوند.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان و جمعیت یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفری دارای ۷۷۳ هزار مشترک برق است.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی انرژی برق برق وزارت نیرو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی انرژی برق اراک استان مرکزی انرژی برق برق وزارت نیرو برق استان مرکزی دهم درصد انشعاب برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۴۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این میوه‌ها همچنان زیر ۱۰۰ هزار تومان قیمت ندارند/ لیست جدید قیمت انواع میوه را ببینید

اکبر یاوری اظهار کرد: تا پایان اردیبهشت ماه میوه‌های نوبرانه به تولید انبوه می رسد و قیمت آنها کاهشی خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر روزانه بیش از ۴۰۰ تن هندوانه به تهران وارد می شود و قیمت آن نیز در میدان مرکزی میوه و تره بار به صورت عمده فروشی کیلویی ۳تا ۱۴هزارتومان است.

رئیس اتحادیه بارفروشان تهران تصریح کرد: همچنین قیمت ملون در میدان مرکزی میوه و تره بار به صورت عمده کیلویی ۸تا ۱۳هزارتومان، جانا ۱۰تا ۱۵ هزار تومان و طالبی نیز از ۱۰تا ۱۵هزارتومان است.

وی اضافه کرد: قیمت عمده فروشی گوجه سبز نیز کیلویی ۱۰۰تا ۳۵۰هزار تومان و توت فرنگی ۸۰تا ۱۲۰هزار تومان است.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902343

دیگر خبرها

  • علت افزایش قیمت ریالی حج بالارفتن نرخ ارز در کشور است
  • دو مشکل آزمایشگاه های پزشکی با بیمه و تعرفه
  • این میوه‌ها همچنان زیر ۱۰۰ هزار تومان قیمت ندارند/ لیست جدید قیمت انواع میوه را ببینید
  • برخورداری ۶۲۵ زوج نابارور استان مرکزی از خدمات بیمه سلامت
  • بیش از ۸۴ هزار تماس با مشاوره تلفنی بهزیستی مرکزی برقرار شد
  • فروش لاستیک های تاریخ گذشته به جای لاستیک دولتی؟ | واکنش انجمن صنعت تایر را ببینید
  • معامله ارز، بی‌رونق‌تر از دیروز
  • هوشمندسازی ۴ پارکینگ هسته مرکزی شهر قم
  • استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع امسال
  • واگذاری بیش از ۹ هزار فقره انشعاب آب در استان مرکزی