Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران اعلام کرد: به مناسبت دهه فجر ۲ هزار و ۶۲۱ بوستان آذین بندی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، علی محمد مختاری با اشاره به اجرای اقدامات متعدد و مهمی در حوزه سازمان بوستان‌ها به مناسبت ایام دهه فجر گفت: اقدامات سازمان بوستان‌ها در ایام دهه فجر از روز گذشته (دوازدهم بهمن) اجرا شد و آذین‌بندی و انجام تبلیغات محیطی از جمله اقدامات انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه روزانه سخنان رهبر معظم انقلاب و سرودهای ویژه به مناسبت ایام‌الله دهه فجر در سطح ۲ هزار و ۶۲۱ بوستان‌ شهر تهران پخش می‌شود، افزود: برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی (با موضوع ایام‌الله دهه فجر) و همچنین اهدای جوایز به برندگان مسابقه از جمله اقدامات سازمان بوستان‌ها به مناسبت ایام فجر است.   مختاری در ادامه برگزاری نمایشگاه با موضوع انقلاب اسلامی و دهه فجر از ۱۲ تا ۲۳ بهمن، آذین‌بندی و نصب طاق نصرت در تمامی بوستان‌های مناطق ۲۲ گانه تهران، بازپیرایی و مرمت بوستان‌ها و فضای سبز میادین، لچکی‌ها و معابر، تبلیغات محیطی در سطح بوستان‌ها با موضوع دهه فجر و برگزاری مراسم جشن برای شهروندان در سطح بوستان‌ها را جزو دیگر اقدامات اجرایی سازمان بوستان‌ها در دهه فجر ذکر کرد.   وی با بیان اینکه حدود ۹۳ مرکز آموزش گل و گیاه وجود دارد که در آن دوره‌های آموزشی ویژه برگزار می‌شود، عنوان کرد: به منظور گرامیداشت ایام دهه فجر، در تمامی مراکز آموزشی گل و گیاه، مراسم جشنی با حضور شهروندان برگزار خواهد شد که طی این مراسم، گل و گلدان به حاضران اهدا می‌شود.   مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران تأکید کرد: در صورت اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، برنامه‌ریزی و تمهیدات لازم برای راهپیمایی ۲۲ بهمن پیش‌بینی شده است و شهر تهران برای گرامیداشت و برگزاری مراسم‌های دهه فجر آمادگی لازم را دارد.   وی درباره کاشت گل لاله در سطح شهر خاطرنشان کرد: همیشه در ایام دهه فجر، گل لاله در میادین و بوستان‌ها کاشته می‌شود؛ این گل‌ها در سطح شهر کاشته شده اما مدتی زمان می‌برد تا رشد کند؛ همچنین جشنواره‌ای تحت عنوان «جشنواره لاله‌ها» در بوستان لاله به مناسبت دهه فجر برگزار می‌شود.   به گزارش ایرنا، کلانشهر تهران حدود ۳ هزار بوستان دارد.  

منبع: دانا

کلیدواژه: سازمان بوستان ها ایام دهه فجر آذین بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۵۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت گل محمدی از فضای سبز شهری قم

به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان،مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم اظهار کرد: در چند سال اخیر مدیریت شهری و سازمان سیما، منظر در راستای استفاده از ظرفیت‌های موجود علاوه بر اینکه کاشت درختان مثمر مانند زیتون و پسته در عرصه‌های جنگلی را آغاز کرده، گونه‌های سودمند مانند گل محمدی را نیز در عرصه‌های مناسب مدنظر قرار داده است.

به گفته وی، از روز گذشته برداشت گل محمدی از چهار هکتار از عرصه ۱۱ هکتاری بوستان گل محمدی واقع در کمربندی امام علی (ع) آغاز شده و پیش‌بینی می‌شود که در هر هکتار دو تن گل محمدی برداشت شود.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم ابراز کرد: سیاست ما استفاده از این ظرفیت‌ها در راستای توسعه و استفاده از گونه‌های مثمر است که امیدواریم این روند در سال‌های آتی ادامه داشته باشد.

وی عنوان کرد: دو عرصه بزرگ کاشت گل محمدی در شهر قم در بوستان غدیر و بزرگراه امام علی (ع) واقع‌شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ساخت ۹۵۰۰ واحد مسکونی در ۳ منطقه پایتخت
  • مدیرعامل سازمان پسماند: شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش یافت/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • مشارکت بازاریان سراسر کشور در برپایی جشن‌های دهه کرامت
  • وضعیت تهران به لحاظ نظافت بهتر از پاریس است
  • آغاز برداشت گل محمدی از فضای سبز شهری قم
  • ارزیابی ایمنی حدود ۱۵۰۰ بوستان در پایتخت و شناسایی بیش از ۱۵ هزار مورد ناایمن
  • ارزیابی ایمنی بیش از هزار بوستان در تهران
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • ارزیابی ایمنی بیش از ۱۰۰۰ بوستان در تهران
  • ایجاد ۱۰۴ بوستان در پایتخت/ اکوپارک فرحزاد خرداد افتتاح می‌شود