Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ابوالفضل رفیعی در آیین رونمایی از کتابت قرآن کریم با استفاده از هنر معرق، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: دهه فجر بهانه‌ای است برای مرور تاریخ درخشان و ارزشمند کشورمان که در چنین روزهایی موفق شدند با اهدای خون و ایثارگری، تلاش و کوشش پدران و مادران ما و اقشار مختلف مردم و با رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام‌خمینی (ره)، رژیم پهلوی را از این کشور بیرون کرده و نظام مبتنی بر آموزه‌های قرآن و نظام اسلامی بر پایه آموزه‌های قرآنی را جایگزین کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مهمترین موضوعی که باید به آن توجه داشت بحث  استقلالی است که نصیب کشور شده است، افزود: این مقوله مهم در کنار سایر برکات از قبیل موضوع عدالت، آزادی‌ها، پیشرفت، رشد علمی و سایر جنبه ها و ایرانی سرآمد است.

معاون سیاسی استاندار زنجان با اشاره به اینکه یکی از شعارهای اصلی انقلاب اسلامی استقلال بود، ادامه داد: در شرایطی بودیم که کشورمان وابسته به غرب بود و حتی شاهان مملکت کوچکترین اختیاری نداشتند و این مساله مهمی است که شاید نوجوانان و جوانان امروز چندان با اهمیت آن مانوس نباشند.

رفیعی  یادآوری کرد: اغلب کشورهای منطقه و جهان هنوز هم اراده ای برای اتخاد تصمیمات مهم کشور خود ندارند و نگاهشان به ابرقدرت‌ها است و این مهم موهبت و ارمغان انقلاب اسلامی را برای کشورمان بیش از بیش روشن می کند.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به معضلات ناشی از مسائل اقتصادی و شرایط تحریمی کشور نیز گفت: بخش اول به همین استقلال طلبی ما باز می‌گردد چراکه دشمن می‌خواهد ثابت کند این کشور بدون حمایت ابرقدرت‌ها نمی‌تواند خودش را اداره کند و از همان روز اول ایران را تحریم و دچار مشکل کردند که با رهبری‌های داهیانه امامین انقلاب توانستیم، روی پای خود باشیم و بصورت عزت مندانه در جهان با ابرقدرت‌های دیگر که حکمرانی کردند برابری کنیم.

وی اضافه کرد: این عزت به پشتوانه مردم و حمایت آنان بوده که همواره استمرار خواهد داشت و این اقتدار و عزت در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی موجب شده دشمن فشار خود را در بُعد اقتصادی افزایش دهد، زیرا دشمن در ابعاد دیگر نتوانسته به نتیجه برسد و با توجه به مزیت های مختلف، پشتوانه مردمی و رهبری و پیشرفتی که در حوزه های دفاعی اخذ کردیم کاملا به این نتیجه رسیده است که قادر به سرنگونی نظام نیست لذا با ابزار دیگری ورود پیدا کرده است.

معاون استاندار زنجان خاطرنشان کرد: با تا کید بر اینکه این نقطه قوت است که دشمن ما را رها نکرده و از اقتدار نظام اسلامی نگران است، افزود: امیدواریم در این دهه دستاوردهای نظام اسلامی تببین شده و قدر داشته هایمان را بیشتر بدانیم، مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم ها، ساختار و یا مدیریت نادرست ایجاد شده است که برای رفع آنها تدبیر می‌شود، تا عدالت و ارزش هایی که به خاطر آن انقلاب کردیم بیش از پیش  محقق شود.

رفیعی با بیان اینکه تمدن سازی مورد نظر رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب مراحل مختلفی دارد، گفت: در این راستا سیر صعودی به سمت تمدن اسلامی با ایجاد جامعه اسلامی و سپس تمدن نوین اسلامی مسیر پیش روی ما است.

این مسوول یادآوری کرد: باید با امیدواری به داشته ها و سرمایه خود حرکت کنیم و در برابر فضای سازی و عملیات روانی دشمن و بزرگنمایی تاریخ سیاه رژیم طاغوت که فرزندان ما را دچار سرگردانی و شبهه می کنند، به درستی مقابله کنیم.

وی با اشاره به رونمایی کتابت قرآن کریم در استان و قدردانی از کارهای انجام گرفته از سوی هنرمند زنجانی گفت: این موضوع مایه مباهات است که چنین اثری ارزشمند در سایه تلاش و زحمات چند ساله و خانواده او، به این نقطه رسیده است که الگوی عملی برای جوانان استان و سراسر کشور باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان خاطرنشان کرد: ذوق هنری، هدیه الهی است که در وجود برخی ها از سوی خداوند به ودیعه گذاشته شده است که چقدر خوب این امانت عطیه الهی در مسیر معنوی و صحیح استفاده شود و در این میان هنرمندان نسبت به دیگران در جامعه جلوتر فکر می‌کنند و ایده های مترقی دارند و از جهات مختلف در جامعه پیشرو و تاثیرگذار هستند که امیدواریم بر کسوت چنین هنرمندانی که در مسیر الهی و دینی گام برمی‌دارند، افزوده شود.

انتهای پیام/2308

منبع: فارس

کلیدواژه: زنجان استان زنجان معاون استاندار انقلاب اسلامی ایران اسلامی رهبری داهیانه استاندار زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۵۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان هنرمند انقلاب اسلامی به منویات اخیر رهبر انقلاب پاسخ دادند

به گزارش خبرگزاری مهر، بانوان هنرمند انقلاب اسلامی در پاسخ به منویات اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر رعایت شرعی و قانونی مقوله‌ی حجاب، بیانیه‌ای صادر کردند.

مشروح متن این‌بیانیه به این‌ترتیب است؛

هوالجمیل

اسلام عزیز ما همانطور که به آراستگی زنان تاکید می‌ورزد، پوشش را مایه‌ی دوامِ زیبایی زن می‌داند و همانگونه که زن را محترم دانسته و از جلوه‌گری در انظار عمومی نهی می‌کند، وی را دعوت به گام برداشتن در مسیر رشد و کمال اجتماع خویش می‌کند.

بدینسان توصیه به حفظ حرمت و کرامت زن در اسلام و سایر ادیان الهی، بسان نگینی درخشان جلوه‌گر شده و فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در مقوله‌ی عفاف و حجاب نیز فصل‌الخطاب آن است.

معظم له "چالش تحمیلی مسأله‌ی حجاب" را نقشه و برنامه‌ی هدایت شده توسط دشمنان دانسته و تبیین این مساله را جهت تنویر افکار بانوان، لازم و ضروری می‌دانند.

الحق و الانصاف که جریانات و اتفاقات اخیر و خیزش‌های دانشجویان و اساتید آزادی‌خواه آمریکا در حمایت از مقاومت مردمی غزه، بار دیگر نشان داد آنجا که منفعت نظام سلطه آمریکایی اقتضا کند، به بهانه‌ی دفاع از حقوق زن ایرانی، حجاب از سر آنان برمی‌دارد و آنجا که منافع خود را در خطر ببیند در تناقضی عجیب به ضرب و شتم زنان و دختران بی‌گناه دست می‌زند!

بی‌شک تبیین این نگاه استعماری غرب در نوع نگاه و اندیشه‌ی بانوان ما به مقوله‌ی حجاب مؤثر خواهد بود.

بانوان هنرمند انقلاب اسلامی با لبیک به فرامین و توصیه‌های مقام معظم رهبری اعلام می‌دارند علاوه بر حفظ و پاسداشت حریم حجاب، با قلم و هنر خود در ترویج و شناخت این موهبت الهی که مایه‌ی تشخّص و کرامت زن است همت گماشته و مسئولین و نهادهای فرهنگی را به انجام وظایف قانونی و شرعی خویش فرامی‌خوانند.

و العاقبه للمتقین

کد خبر 6092132 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • آشنایی جامه هدف بهزیستی با معیارهای انقلاب با جهاد تبیین
  • سردار سلامی: رهبر انقلاب فرمودند سپاه در بحث آموزش مجاهدت کند
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • دشمن چگونه سعی در عرفی‌سازی بی‌حجابی در جامعه‌ دارد؟
  • شهید مطهری الگویی ارزشمندی برای دانشجویان است
  • فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا تجلیل شدند
  • تجلیل از فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا
  • قدردانی از مربیان عقیدتی سیاسی
  • تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی
  • بانوان هنرمند انقلاب اسلامی به منویات اخیر رهبر انقلاب پاسخ دادند