Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-29@21:19:17 GMT

نصب دوربین مدار بسته تیاندی + راهنمای انتخاب

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۸۵۱۲۵

برای حفاظت از خانه، کسب و کار و دارایی ها راه حل های مختلفی وجود دارد. با پیشرفت و پیدایش انواع تکنولوژی ها ممکن است این راهکارها شکل های مختلفی به خود گیرند. دوربین مداربسته یکی از انواع تجهیزاتی است که در سیستم های حفاظتی و امنیتی مورد استفاده قرار می گیرد. محبوبیت این سیستم به دلیل کاربردی بودن آن برای تمام اماکن، مشاغل و افراد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین موضوع موجب شده است افراد انتخاب و خرید دوربین مداربسته را کاری پیش پا افتاده بدانند. در حالی که یک سیستم حفظاتی نظارتی زمانی برای یک کاربری نتیجه می دهد که متناسب با آن خریداری شده باشد.

خرید دوربین مداربسته تیاندی

قبل از خرید هر محصولی به دنبال چندین نمونه می گردیم و کارایی آن ها را بررسی می کنیم. با هر جستجو به امکانات و ویژگی های بیشتری از آن کالا برمی خوریم. در فرایند خرید دوربین مداربسته نیز همین روند حاکم است. بهتر است در برندهای مختلف دوربین مداربسته تحقیقی مختصر و کلی داشته باشید. برندهای اصلی را بشناسید و نام آنها برای شما آشنا باشد. نیازی نیست به سراغ برندهای لاکچری و گران قیمت بروید. در این کالا لوکس بودن اهمیت چندانی ندارد. مهم کارایی و قابلیت های آن است.

در بین برندهای مختلف دوربین مدار بسته ممکن است با برندهای چینی بیشتر برخورد کنید. شاید کشور چین به علت برخی کالاهای نامرغوب و فیک سابقه چندان خوبی نداشته باشد. ذهنیت بسیاری نسبت به این کشور پیرامون اجناس بی کیفیت و طرح می گردد. اما همین جا اجازه دهید این موضوع را کمی باز کنیم. کشور چین با وجود تولید اقلام و کالاهای نامرغوب، تولیدات با کیفیت و درجه یک نیز دارد. کشور چین برندهای موفق و مطرحی را در حوزه های مختلف به جهان معرفی کرده است. در تمام دنیا از این برندها استقبال می کنند و اصل بودن آنها معادل چینی بودن آنهاست. در میان برندهای چینی دوربین مداربسته که مرغوب و اعتبار جهانی دارند می توان به دوربین هایک ویژن، داهوا، یونی ویو، دوربین تیاندی اشاره کرد.

برندهای دوربین مداربسته

در زمینه تولیدات دوربین های مداربسته، کشور چین یکی از فعالترین کشورهاست. دارای چندین کمپانی بزرگ تولیدات دوربین و سیستم های نظارتی است. این شرکت ها سعی در به دست آوردن بازار جهانی دارند و تنها با برندهای اروپایی و آمریکایی رقابت نمی کنند. بلکه با معرفی فناوری و راهکارهای مختلف به مشتریان با برندهای هم وطن خود نیز در حال رقابت هستند.

هایک ویژن

هایک ویژن اولین برند دوربین مداربسته از کشور چین که بسیار محبوب و پرطرفدار است. در بازار جهان سهم خوبی را در اختیار دارد. تولیدات هایک ویژن محدود به دوربین مداربسته نیست و تجهیزات دیگری نیز تولید می کند. اما در گروه دوربین مدار بسته تولیداتش در هر دو تکنولوژی آنالوگ (در گذشته)، آنالوگ HD و تحت شبکه است. انواع دوربین های دام، بولت، گردان یا اسپیددام، صنعتی، پانوراما و... را در این برند می توانید بیابید. گرچه تمام این مدل ها، خود با قابلیت های گوناگونی تولید و به بازار عرضه می شوند. به عبارت دیگر هایک ویژن تنوع محصولاتش در گروه دوربین مداربسته و دستگاه های ضبط بسیار بالاست. هر نیاز کاربری، در هر سلیقه و میزان بودجه و... را توانسته پوشش دهد.

هایلوک

هایلوک فرزند هایک ویژن برند دیگری از کشور چین که در حد خود موفق بوده است. هایک ویژن با معرفی هایلوک قصد داشت محصول بسیار اقتصادی را به بازار معرفی کند. دوربین هایی با کیفیت مطلوب و قیمت بسیار مناسب و دوام عالی هستند. تنوع در این برند نیز به اندازه کافی وجود دارد البته نه به اندازه هایک ویژن. همچنین هایلوک نیز دوربین های مداربسته خود را در دو تکنولوژی آنالوگ اچ دی و تحت شبکه تولید می کند. انواع دوربین مدار بسته دام، تورت، بولت، چرخشی و... را با برند هایلوک می توانید در بازار ببینید.

داهوا

رقیب سرسخت هایک ویژن کمپانی تولیدات دوربین مداربسته داهوا است. رقیبی که بسیار نزدیک به هایک ویژن فعالیت دارد. ویژگی های خوب و کیفیت مناسب و دوام آن نیز در حد قابل قبولی است. البته به کیفیت هایک ویژن نمی رسد اما این برند نیز طرفداران خوبی را در بازار دارد. این برند نیز هم دوربین مداربسته آنالوگHD و هم تحت شبکه تولید می کند. انواع دوربین های دام و بولت، اسپیددام و گردان را در این برند نیز خواهید دید. قابلیت ها و ویژگی هر کدام در مدل های مختلف متفاوت خواهد بود.

نصب دوربین مدار بسته تیاندی

یکی دیگر از کمپانی های تولید کننده دوربین مدار بسته تیاندی است. این کمپانی با معرفی و ارائه راهکارهای خلاقانه سعی در بدست آوردن بازار به طور حداکثری است. دوربین تیاندی در مقایسه با هم رده های خود و قیمت آنها با کیفیت بالایی است. در نتیجه پتانسیل بالایی برای حرکت به سمت هایک ویژن و داهوا دارد. تولیدات شرکت دوربین تیاندی بر روی دوربین و دستگاه های تحت شبکه متمرکز است. بنابراین تمام راهکارهایی که این شرکت ارائه می کند بر پایه این تکنولوژی است. با این وجود قیمت محصولات تیاندی در مقایسه با کیفیتی که دارند چندان گران نیست. در صورتی که علاقمند به نصب دوربین مداربسته تحت شبکه با قیمت و کیفیت مناسب هستید تیاندی می تواند گزینه خوبی باشد.

یونی ویو

یونی ویو برند دیگری از کشور چین و تولید کننده دوربین مداربسته است. تمرکز تولیدات این برند بیشتر روی تجهیزات و دوربین های مداربسته تحت شبکه است. طرفداران دوربین های IP می توانند به برند یونی ویو نیز نگاهی بیاندازند. دوربین مدار بسته در انواع کیس ها، دام، بولت و گردان (PTZ) در این برند تولید می شود. یونی ویو به علت گران بودن تولیداتش گروه اقتصادی از محصولات خود را با نام یونی آرک به بازار معرفی کرد. یونی آرک تنوع محصولات بسیار کمی دارد گرچه این خود یک امتیاز است. کاربران راحت تر می توانند از میان آنها انتخاب داشته باشند. این گروه محصولاتی از دوربین مداربسته با کیفیت تقریباً خوب و قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهد.

منبع: الف

کلیدواژه: دوربین مدار بسته دوربین مداربسته برند نیز هایک ویژن کشور چین تحت شبکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۵۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام رشته‌محل‌های جدید آزمون ورودی دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳

طلاعیه اعلام رشته‌محل‌های جدید، تغییر ظرفیت و یا حذف برخی رشته‌محل‌ها در دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رشته‌محل‌های جدید، تغییر ظرفیت و یا حذف برخی رشته‌محل‌ها در دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ با اطلاعیه‌ای اعلام شد.

پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره ۲) آزمون ورودی مقطع دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ در تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ و اطلاعیه‌های تاریخ ۲ و ۵ و ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، ضمن اعلام رشته‌محل‌های جدید، تغییر ظرفیت و یا حذف برخی رشته‌محل‌ها به شرح فایل پیوست مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته و اطلاعیه‌های اصلاحی آن، به اطلاع داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (۱۴۰۳/۰۲/۱۰) برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا پایان روز چهارشنبه به تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ نسبت به ویرایش و ثبت رشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

لذا داوطلبان، ضرورت دارد پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته، اطلاعیه‌های مذکور و این اطلاعیه، در صورت نیاز در مهلت در نظر گرفته شده مذکور به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به بروزرسانی فهرست رشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۲، نسبت به ویرایش فهرست رشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند. 

برای مشاهده سری چهارم اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری ۱۴۰۳ اینجا را کلیک کنید

دیگر خبرها

  • اعلام رشته‌محل‌های جدید آزمون ورودی دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳
  • اصلاحات جدید دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری اعلام شد
  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون
  • زباله فضایی در دام دوربین ماهواره ژاپنی افتاد
  • تمدید دوباره مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار دوم تمدید شد
  • تصاویر دوربین مداربسته از تعقیب و آزار دختران نوجوان توسط اوباش | صحنه مجروح شدن جوان با غیرت کاشمری با چاقو | ویدئو
  • تصاویر دوربین مداربسته از لحظه حمله پهپادی به میدان گازی در عراق | جزئیات جدید از حمله پهپادی | ویدئو
  • خرید ساک دستی ۵۰ عددی آماده
  • همکاری با ۵۰ برند و برگزاری ۱۲ کمپین موفق/ پلاتین دستاوردهای خود را جشن گرفت