Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب قهرمان کشتی آزاد جهان گفت: سقف آرزوی هر ورزشکاری کسب مدال طلای المپیک است. من برای رسیدن به این مهم تلاش خواهم کرد

محمد نخودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره مسابقه دوستانه و رویایی‌اش با کشتی‌گیر با تجربه تیم حریف و تقابل تیم ملی کشتی آزاد ایران و آمریکا اظهار کرد: جردن باروز کشتی‌گیر بزرگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  او دارندهٔ مدال طلای المپیک ۲۰۱۲ لندن و قهرمان پنج دورهٔ قهرمانی کشتی جهان است. باروز بسیار باتجربه است و من هم علاقه مندم با او مبارزه کنم.

نائب قهرمان کشتی آزاد جهان درباره شکستش در فینال مسابقات جهان و مغلوب شدن مقابل این کشتی‌گیر بیان کرد: از لحاظ جسمانی در نروژ آمادگی خوبی داشتم، اما در فینال به باروز خوردم و توان شکستش را نداشتم و آن چیزی را که برای آن مبارزه تمرین کرده بودم، نتوانستم اجرا کنم، ولی اکنون بیشتر روی این کشتی کار کرده‌ام.

او در ادامه صحبت‌هایش افزود: با کادر فنی تیم ملی و سرمربی‌مان کشتی‌های باروز را دیده‌ایم و او را به خوبی آنالیز کرده‌ایم. این مسابقه  تیم ملی کشتی آزاد ایران و آمریکا دوستانه است و استرسی ندارد برای کسب مقام. به همین دلیل برای کشتی گرفتن با جردن باروز هیجان دارم.

ملی‌پوش کشتی آزاد کشورمان در پاسخ به این سؤال که آیا اولین کشتی‌گیر ایرانی خواهد بود که باروز را شکست می‌دهد، گفت: امیدوارم که اینطور باشد.

نخودی بااشاره بر اینکه فعلاً تصمیمی برای تغییر وزن ندارد گفت: سقف آرزوی هر ورزشکاری کسب مدال طلای المپیک است. من برای رسیدن به این مهم تلاش خواهم کرد، اما فعلاً فقط به همین وزن ۷۹ کیلوگرم فکر می‌کنم.

نایب قهرمان کشتی آزاد جهان در پایان صحبت‌هایش افزود: با توجه به اردوها‌یی که پشت سر گذاشتیم، وضعیت جسمانی و آمادگی‌ها رفته رفته بهتر شده و قطعا با آمادگی بیشتری راهی مسابقات خواهیم شد. آمادگی کامل  نیاز نیست، اما به آمادگی نسبی‌  برای این دوره از مسابقات دوستانه مطمئنا نیاز داریم و تا زمان برگزاری مسابقه به این مهم دست پیدا خواهیم کرد. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کشتی جردن باروز جردن باروز کشتی محمد نخودی مدال طلای المپیک کشتی آزاد کشتی گیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۵۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نونهالان کشور با کسب عنوان سومی لرستان به پایان رسید.

در این مسابقات که با حضور ۳۳ تیم مجهز در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد، فرنگی‌کاران نونهال لرستانی با کسب ۹۳ امتیاز پس از تیم‌های مازندران و خوزستان در مکان سوم ایستادند.

برای تیم لرستان در این رقابت‌ها «علی فتحیان» در ۴۱ کیلوگرم با کسب مدال نقره، «محمد مهدی رجانی» در ۴۸ کیلوگرم با کسب مدال برنز، «رضا جلیلی» در ۵۷ کیلوگرم با کسب مدال برنز، «محمدامین رحیمی» در ۶۲ کیلوگرم با کسب مدال برنز و «مهدی کاظمی» در ۱۰۰ کیلوگرم با کسب مدال نقره روی سکو رفتند.

کسب این دستاورد مهم برای کشتی فرنگی رده نونهالان نتیجه برنامه‌ریزی و افق بلند هیئت کشتی لرستان طی سال‌های اخیر و نویدبخش روزهای پرفروغ برای کشتی فرنگی لرستان در سال‌های آینده است.

پس از لرستان تیم‌های اصفهان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، البرز، کرمان، اروند، توابع تهران و تهران به ترتیب در مکان‌های چهارم تا یازدهم ایستادند.

کد خبر 6093625

دیگر خبرها

  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • خوزستان برای اولین بار به طلای المپیک فکر می‌کند
  • برای رسیدن به طلای آسیا برنامه داشتم/ اسپانسر دارم اما کافی نیست
  • هدف قرار گرفتن یک کشتی در سواحل یمن
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • هدف قرار گرفتن کشتی مرتبط با اسرائیل در دریای سرخ
  • هوش مصنوعی نخستین طلایی ایران در المپیک را پیش‌بینی کرد | پادشاه ایرانی کشتی جهان باز هم طلا می‌گیرد
  • شور و هیجان وصف ناشدنی در مسابقات کشتی نونهالان استان سمنان
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان