Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@04:42:43 GMT

رتبه‌بندی معلمان تا پایان امسال انجام می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۸۵۱۹۳

رتبه‌بندی معلمان تا پایان امسال انجام می‌شود

عباس نجار گفت: نوید این را می‌دهم که قبل از پرداخت حقوق اسفند ماه فرهنگیان بحث رتبه‌بندی اجرا شود تا دغدغه معلمان مرتفع شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ عباس نجار در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان که امروز در سالن شهید رجایی دانشگاه فرهنگیان برگزار شد؛ اظهار کرد: ساخت شخصیت انسان‌ها در دستان معلم‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اکنون همه تلاش ما بر این است که به دغدغه فرهنگیان و معلمان رسیدگی کنیم.   سرپرست مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و اداری وزارت آموزش و پرورش گفت: از همان روزی که به این سمت منصوب شدم تا به امروز پیگیر بحث رتبه‌بندی معلمان بودم.
این مسئول در پایان با بیان اینکه پای حق و حقوق معلمان ایستاده‌ام؛ ابراز کرد: نوید این را می‌دهم که به امید خدا قبل از پرداخت حقوق اسفند ماه فرهنگیان بحث رتبه‌بندی اجرا شود تا دغدغه معلمان مرتفع شود.
  حسنعلی اصغری نیز در این مراسم با تبریک فرا رسیدن دهه فجر اظهار کرد: امروز خوشحالی من از روزی که به این سمت منصوب شدم بیشتر است زیرا بار عظیم مسئولیت از دوش من برداشته می‌شود.
  وی افزود: بسیار خشنودم که در این دوسال توفیق خدمت در نظام جمهوری اسلامی ایران را داشتم و خدمتگذار معلمان و دانش آموزان بودم.
آموزش و پرورش نیازمند اخلاق مداری است

مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان گفت: همانطور که دو سال پیش گفتم، امروز هم تاکید می‌کنم که آموزش و پرورش به حاکمیت رویکرد علمی، برنامه‌محوری و اخلاق مداری نیاز دارد.
اصغری تاکید کرد: آموزش و پرورش واجد ویژگی‌ها و شاخص‌هایی کاملا متفاوت از دستگاه‌های دیگر است؛ زیرا در آن آینده جامعه ساخته می‌شود.

وی با بیان اینکه باید شرایط را برای آموزش درست معلمان آماده کنیم؛ تصریح کرد: اگر شناسایی، جذب و نگهداری نیروی انسانی در آموزش و پرورش به درستی صورت گیرد شاهد رقم خوردن اتفاقات بهتری خواهیم بود.
  این‌مسئول ابراز کرد: در این مدت تلاش کردم تمام افراد حاضر در آموزش و پرورش در تصمیم‌گیری‌ها مشارکت داشته باشند.
مدیران باید از شعارزدگی بپرهیزند

اصغری در ادامه افزود: امروز به مدیرانی نیاز داریم که از شعار و شعارزدگی بپرهیزند و متعهدانه، عالمانه و اندیشمندانه به موضوعات جامعه بپردازند.
  وی با اشاره به موضوع توانمندسازی معلمان گفت: تبدیل آموزش و پرورش به عنوان یک دستگاه یادگیرنده باعث اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش می‌شود.
  این مسئول تاکید کرد: به پشتوانه معلمان فاضل، تربیت مدیران اندیشمندی که در نظام نقش آفرینی می‌کنند شدنی است.
  اصغری ابراز کرد: اگر مسیری که تا به امروز آمده‌ایم را پیش ببریم تا قبل از سال ۱۴۰۳ جز سه استان برتر در نظام آموزش و پرورش قرار خواهیم گرفت.
  این‌مسئول بیان کرد: قطعا با توجه به محدودیت‌های منابع مالی دولت انجام کار های عمرانی سخت است اما در این مدت با همت همکاران کارهای مهمی را انجام دادیم.
  وی در پایان گفت: رضایت خدا مهم‌ترین موضوع است و خوشحالم امروز که این جایگاه را تحویل می‌دهم بازخوردهای خوبی دریافت می‌کنم.
  نقی سیاهکلی مرادی نیز در این مراسم با اشاره به نقش ایمان به خدا، اتحاد مردم و رهبری پیامبرگونه حضرت امام در پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: ملت ایران با دست خالی و با اعتقاد به خدا مبارزه را شروع کرند و امروز نیز ما به همین ایمان نیاز داریم.
  وی افزود: آموزش و پرورش یکی از دستگاه‌هایی است که باید روی باورهای دینی کار کند.
در مسیر انقلاب باید از رهبر تبعیت کنیم

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: برای ادامه مسیر انقلاب اسلامی همه ما وظیفه داریم که از رهبر انقلاب تبعیت کنیم.
  سیاهکلی مردادی با بیان اینکه تحول امری ضرور است؛ ابراز کرد: تحول سازمانی مورد قبول همه فرهنگیان است و این تغییرات می‌تواند منشا برکات زیادی باشد.
  وی در پایان گفت: آموزش و پرورش استان نیازمند همدلی همه دستگاه‌هاست و این نیز مستلزم کمک همه دستگاه‌های درون و بیرون سازمانی است.
  گفتنی است نقی سیاهکلی مرادی که پیش از مدیرکل آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین بود به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین منصوب شد.
انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مدیرکل آموزش و پرورش آموزش و پرورش استان رتبه بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۵۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰ کلاس درس در اسلامشهر در دست ساخت است

اکبر قنبری در گفت وگو با خبرنگار مهر، ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم، برگزاری میز خدمت با حضور مدیران شهرستانی، شهری و دستگاه‌های خدمات رسان در محل آموزش و پرورش را گامی ارزشمند در پاسخگویی و گره گشایی از مشکلات و درخواست‌های همکاران فرهنگی دانست و افزود: در ادامه برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم، برنامه ویژه ای در تجلیل از مقام شامخ معلم خواهیم داشت، تا بتوانیم این جایگاه برجسته را نزد دانش آموزان بیش از گذشته ترسیم کنیم.

مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر، عملکرد مجموعه آموزش و پرورش اسلامشهر در دو سال گذشته را تحولی عظیم دانست و افزود: کسب رتبه برتر در آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، رتبه برتر در راهیان نور دانش آموزی، افزایش چندین برابری فعالیت‌های فرهنگی، کسب ٢٧ مقام ورزشی تیم‌های ورزشی در سطح استان تهران، راهیابی و کسب رتبه‌های برتر دانشگاه‌های کشور از جمله توفیقات به دست آمده است.

قنبری همچنین به رشد فعالیت‌های عمرانی آموزش و پرورش اسلامشهر اشاره کرد و گفت: در حوزه عمرانی، چندین مدرسه تخریب و بازسازی شد و در این خصوص ٢۵۰ کلاس درس در دست ساخت است، که ١٠٠ کلاس درس تحویل شده است.

وی افزود: خوشبختانه در حوزه نوسازی و بهسازی، زیباسازی مدارس شاهد یک تحول و رشد چشمگیری در مجموعه آموزش و پرورش اسلامشهر بوده ایم که این تلاش‌های تحولی استمرار خواهد داشت.

کد خبر 6098711

دیگر خبرها

  • بسیاری از مسائل معلمان در برنامه هفتم توسعه مدنظر قرار گرفته است
  • ۲۵۰ کلاس درس در اسلامشهر در دست ساخت است
  • سهم دشتستان از رتبه‌های برتر کنکور افزایش یابد
  • جذب در آموزش و پرورش بر مبنای سوابق آموزشی معلمان
  • خبرهای خوش برای معلمان/ باباهای مدرسه ساماندهی می شوند
  • خبرهای خوش برای معلمان/ یاباهای مدرسه ساماندهی می شوند
  • سابقه زیاد همکاری با آموزش و پرورش، از اولویت‌های جذب معلمان است
  • تجليل از معلمان بازنشسته و نمونه آموزش و پرورش کيش
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد
  • ۵۷۰ هزار معلم به نظام رتبه بندی اعتراض کردند