Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان -جواد منافی پیشکسوت فوتبال درباره  برتری تیم ملی فوتبال ایران مقابل امارات گفت: در هر صورت صعود به جام‌جهانی مسجل شده و این بازی تدارکاتی برای ما محسوب می‌شد. البته می‌توانستیم با گل بیشتری  تیم امارات را  شکست بدهیم، زیرا آن‌ها شرایط آرمانی نداشتند و حتی با بازیکنان ذخیره  هم می‌توانستیم آن‌ها را ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کادرفنی می‌توانست از بازیکنانی که کمتر بازی کردند بهره‌مند شود، زیرا آن‌ها هم پتانسیل بالایی دارند. همچنین باید پذیرفت زور امارات به ما نرسید، چون آن‌ها در حد و اندازه ما نیستند. فوتبال امارات درجه دوم آسیا است. اکنون تیم‌هایی نظیر عربستان، ژاپن، کره، استرالیا و ایران بهترین تیم‌های حال حاضر هستند. حتی عراق هم کیفیت سالیان گذشته را ندارد.

تیم ملی فوتبال کشورمان که صعودش به جام جهانی قطر قطعی شده شب گذشته برابر تیم ملی امارات با نتیجه یک بر صفر به پیروزی دست یافت تا با ۲۲ امتیاز  در صدر جدول گروه A مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باقی بماند.  

رفتار صادق محرمی بچگانه بود 

 برخی بازیکنان  تیم ملی فوتبال جوانی می‌کنند و دست به خطا‌های بی مورد می‌زنند. محرمی که در لیگ کرواسی بازی می‌کند خیلی بچگانه بازی کرد و وقتی یک کارت داشت نباید دوباره خطا می‌کرد و کارت قرمز می‌گرفت. او  می‌توانست  راحت  حریف  را کنترل  کند و  خطا نمی‌کرد،   زیرا در بازی با تیم ملی کره جنوبی به او نیاز داشتیم. علاوه بر این،   بازی  با تیم‌های ملی کره  جنوبی و لبنان می‌تواند برای ما تدارکاتی خوبی باشد. پتانسیل  تیم ملی کره  جنوبی خیلی بالا است و عیار تیم ملی در این بازی مشخص می‌شود.

صادق محرمی در بازی با تیم ملی امارات با دریافت ۲ کارت زرد از زمین مسابقه اخراج شد و او بازی با تیم ملی کره جنوبی را از دست داد.  

در بازی های جام جهانی باید از تک موقعیت ها بهره ببریم 

بازیکنان خوبی در نیمکت تیم ملی فوتبال  داریم که می‌توانند جای بازیکنان اصلی را پر کنند.  تیم ملی فوتبال باید در  بازی‌های بعدی از  موقعیت‌ها نهایت استفاده را ببرد و  کادر فنی هم  به بازیکنان جوان  بازی بدهد. به نظرم هر چه بازی‌های بعدی را  پُر گل‌تر ببریم به تیم ملی کمک می‌کند. مهاجمان  در بازی‌های نه چندان مهم  باید توپ‌های خود را به گل تبدیل کنند، زیرا در بازی‌های بزرگ آنقدر موقعیت‌گیر ما نخواهد آمد. مهاجمانی مانند طارمی و آزمون می‌دانند باید از موقعیت‌ها استفاده کنند، چون در بازی‌های بزرگ و  مسابقات جام‌جهانی باید از تک موقعیت خود بهره ببرند.  

تیم ملی فوتبال کشورمان با صعود به جام جهانی قطر بازی‌های باقی مانده اش تشریفاتی شده و کادر فنی می‌تواند دیدار‌های بعدی خود را به چشم بازی‌های تدارکاتی ببیند و از بازیکنان جوان در این بازی‌ها استفاده کند تا آن‌ها را محک خوبی بزند.

بیشتر بخوانید

ایران یک - امارات صفر / پیروزی یوزها در بازی تشریفاتی

 انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران جواد منافی تیم ملی امارات تیم ملی فوتبال جام جهانی ملی کره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۵۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین بولت: هنوز توانایی من را ندیده‌اید

به گزارش ''ورزش سه''، این دونده آینده دار (20 ساله) پس از اینکه دو سال پیش با کسب مدال برنز، جوان ترین مدال‌آور مسابقات سرعت انفرادی جهانی شد، اکنون انتظارات زیادی بر دوش دارد. نایتون سال گذشته نیز در مسابقات جهانی بوداپست در دوی 200 متر به مدال نقره دست یافت و با نزدیک شدن به شروع بازی‌های پاریس، با توجه به جاه طلبی‌های خود آماده رقابت است.

او در این گفت و گو گفت: تا زمانی که من بزرگتر شوم، باز هم نظراتی مانند «پدیده جوان» یا «من این کار را در این سن انجام دادم» وجود خواهد داشت.
آنها از من انتظار داشتند که در 19 یا 20 سالگی رکورد جهانی را بشکنم. اما در واقعیت، اینطور نیست. قطعا موفقیت اولیه با انتظارات بالا همراه بود.

هواداران و کارشناسان انتظارات بیشتری از او دارند و مشتاق هستند نایتون به رویایی که یوسین بولت نتوانست به آن دست یابد، یعنی شکستن زمان 19 ثانیه در 200 متر، دست یابد. اما نایتون عجله نمی‌کند و می گوید: "من در بهترین حالت خود نیستم، اما وقتی به بهترین سطح خود رسیدم، می توانیم در مورد رکوردهای جهانی صحبت کنیم."

دیگر خبرها

  • تیتر بزنید که مقصر این باخت محمد ربیعی است!
  • لوئیز انریکه: در پاریس تیم بسیار قدرتمندی خواهیم بود
  • جانشین بولت: هنوز توانایی من را ندیده‌اید
  • ربیعی: مقصر شکست من هستم ولی توقع بیشتری داشتم
  • خالدآبادی: کاری به پرسپولیس و بازی‌هایش نداریم
  • یازده ستاره تیم ملی ایران که زود خاموش شدند
  • اتحاد کلبا قدر گل قایدی را ندانست
  • زنان در چه سنی دیگر توانایی باروری نخواهند داشت؟
  • اتحاد کلباء با وجود گل قایدی، مغلوب الوصل شد
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود