Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این بیانیه که نسخه‌ای از آن روز چهارشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: انقلاب اسلامی ایران خط بطلانی بر چندین دهه زجر مردم ایران به واسطه نظام وابسته شاهنشاهی کشید و پرچم جور و زور یک سیستم فاسد را به پایین و پرچم عدالت علوی را بر گستره جغرافیایی این سرزمین بر افراشت.

در این بیانیه اضافه شده است: بدون شک و با استقرار نظام جمهوری اسلامی بزرگترین و متفاوت ترین حادثه قرن بیستم در جهان متلاطم آنروز رقم زده شد و امروز در حالی ۴۳ سال از عمر این انقلاب پرصلابت می‌گذرد که برای تثبیت دستاوردهای آن همچنان لازم است تا با بررسی، تبیین وضعیت کشور، حقایق و واقعیت‌های تلخ و ناگوار عصر رژیم پهلوی در عرصه‌های مختلف بیش از هر مقوله دیگری، وابستگی، بیگانه محوری و اسلام ستیزی رژیم ستمشاهی را به صفحه روز تاریخ و نسل جوان جامعه کشید تا متوجه شویم که جامعه امروز ایران در مقایسه با جامعه آن روز تا چه اندازه از درخشش و بالندگی تحسین برانگیزی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه مجمع نمایندگان استان مرکزی عنوان شده است: به عنوان نمایندگان خدوم این استان و مردم وفادار و همیشه در صحنه آن، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، اذعان صریح دارد که به رغم گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی هم اینک «گفتمان منحصر تأثیر گذار انقلاب اسلامی»، مرزهای جهانی را در نوردیده و نظام و ملت ایران تحت هدایت‌های مدبرانه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) با عبور از گردنه‌های صعب و دشوار سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و مقابله با بحران‌ها و فتنه‌های تولید شده در اتاق فکر «نظام سلطه و صهیونیسم» مهمترین چالش قدرت‌های استکباری در هزاره سوم لقب گرفته است.
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: از این‌ رو ضمن تاکید بر حفظ و تقویت روحیه انقلابی‌گری که نسخه کارآمد ملت ایران در استمرار انقلاب اسلامی و پیگیری آرمان‌ها و اهداف بلند آن تلقی می‌شود، همچنان اعتقاد داریم که انقلاب اسلامی و گفتمان آن دارای ظرفیت‌های فراوانی است که امروزه به واسطه برخی کاستی و نارسایی‌ها و همچنین جریانات دردسرساز خارجی و برخی عوامل مسئله دار داخلی به سایه رفته است که خادمان مردم شریف استان مرکزی یقین دارند با اتکا به اصل و اساس انقلاب می‌توان به همه مشکلات فعلی فائق آمده و زیر سایه انسجام ملی و اراده و مسئولیت پذیری تک تک مردم و مسئولان، کشور عزیز ایران را با الطاف الهی به اوج شکوفایی، اقتدار، امنیت و توسعه رساند.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان و جمعیت یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفری، دارای هفت کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی اراک استان مرکزی نماینده مجلس شورای اسلامی دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی اراک استان مرکزی مجلس شورای اسلامی اراک استان مرکزی نماینده مجلس شورای اسلامی دهه فجر انقلاب اسلامی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۵۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان نظام روانشناسی: انتشار اسامی روان‌شناس‌نماها نتیجه خوبی نداشت

اکنون رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور می‌گوید که اگرچه در سه نوبت اسامی روانشناسان زرد طی ادوار گذشته توسط سازمان شناسایی و منتشر شد و این اتفاق در ظاهر خوب بود، اما نتیجه خوبی نداشته، چراکه هنوز این روانشناس‌نماها به کار خود ادامه می‌دهند.

طبق ماده پنج قانون سازمان نظام روانشناسی و مشاوره، مشاوران و روانشناسان برای هرگونه اشتغال در حرفه خود باید دارای‌ پروانه از سازمان نظام روانشناسی باشند.

اما خرداد سال ۱۴۰۱ بود که سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور اسامی افراد غیر روانشناس و بدون مجوز را در قالب سه لیست منتشر کرد که در نوبت اول ۱۴۴ نفر، نوبت دوم ۶۱ نفر و در نوبت سوم ۲۱۹ فرد یا صفحه مجازی که به صورت غیرقانونی در حیطه روان‌شناسی فعالیت می‌کردند را شامل می‌شد؛‌ این اعداد رقمی بالغ بر ۴۵۶ فرد یا صفحه مجازی بود که نه تنها مجوز و پروانه اشتغال از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره نداشتند بلکه برخی تحصیلات مرتبط با روانشناسی نیز نداشتند.

در همان زمان رئیس وقت سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور با بیان اینکه اسامی اعلام شده از بین ۴۵۰۰ روانشناس‌نما شناسایی شده منتشر شده و اسامی باقی روانشناس‌نماها به زودی منتشر می‌شود، از ارسال این اسامی به قوه قضائیه خبر داد و گفت: هم اکنون بر قوه قضائیه واجب است به این موضوع ورود کرده، این افراد را فرا بخواند و احضار کند.

اما، علی فتحی آشتیانی، رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور با اشاره به فعالیت روانشناسان نماها اظهار می‌کند: در سه نوبت اسامی روانشناسان زرد طی ادوار گذشته توسط سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور شناسایی و منتشر شد؛ این اتفاق در ظاهر خوب بود، اما نتیجه خوبی نداشت چراکه هنوز این روانشناس نماها به کار خود ادامه می‌دهند.

وی افزود: اگرچه این روانشناس نماها معرفی شدند اما اتفاق خاصی درخصوص توقف فعالیت آن ها نیفتاده است، این در حالی است که مهم‌ترین عاملی که می‌تواند بر توقف فعالیت روانشناس‌نماها اثرگذار باشد، ارتقای سواد سلامت روانی جامعه است، به عبارتی دیگر مردم باید به قدری آگاهی‌شان افزایش پیدا کند تا بتوانند روانشناسان واقعی را از روانشناس نماها تشخیص دهند.

رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور ادامه داد: افزون بر آن مردم می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان نظام روانشناسی و مشاوره، روانشناسان دارای پروانه را شناسایی کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • رئیس سازمان نظام روانشناسی: انتشار اسامی روان‌شناس‌نماها نتیجه خوبی نداشت
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد
  • تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور