Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ در روزهای اخیر خبری در خصوص تعویق در پرداخت حقوق کارگران پیمانکاری شهرداری میاندوآب در فضای مجازی دست به دست می‌شد که شهردار میاندوآب ضمن تکذیب برخی شایعات، از واریز حقوق تا پایان سال‌جاری خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، بر اساس گزارشات اعلامی از سوی برخی رسانه‌ها و کانال‌های مجازی در استان مبنی بر اینکه، شرکت‌های پیمانکاری شهرداری میاندوآب طی 8 ماه گذشته حقوق کارگران شرکتی را پرداخت نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این شرایط و با توجه به تأخیر در پرداخت مطالبات کارگران پیمانکاری شهرداری میاندوآب، این نیروها دلسوزانه و متعهدانه به وظیفه خود عمل کرده‌اند و خللی در روند خدمات‌رسانی به شهروندان ایجاد نشده لذا این قشر زحمت‌کش از مسئولان مربوطه درخواست ورود جدی به این موضوع را دارند چراکه آنان نان‌آور خانواده بوده و باید سفره خالی را حتی با چند قرص نان پر کنند، اما با پرداخت نشدن حقوق به مدت طولانی حتی نان خالی را هم نمی‌توانند بخورند.

در این زمینه، شهردار میاندوآب با تکذیب مطالب منتشر شده در رسانه‌ها مبنی بر عدم پرداخت حقوق این کارگران به مدت 8 ماه، گفت: کارگران پیمانکاری شهرداری میاندوآب حدود 3 ماه است که حقوق دریافت نکرده‌اند.

بابک قدیمی بیان کرد: این کارگران با پیمانکاران قرارداد بسته‌اند و حق و حقوق آنان از سوی پیمانکاران پرداخت نشده است.

عملیات راهسازی پروژه تکاب-شاهین‌دژ و میاندوآب در 6 قطعه اجرا می‌شودبندر خشک در میاندوآب راه‌اندازی می‌شود

وی بیان کرد: روز گذشته بر اساس قراردادی که با سازمان همیاری منعقد شده است، مقرر شده که طی هفته جاری بیمه این عزیزان پرداخت شود و از 10 روز بعد نیز تا پایان سال حقوق معوقه آنان پرداخت شود.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان غربی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۵۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز ۳ مطالبه مالی معلمان تا پایان اردیبهشت

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از پرداخت باقی‌مانده مطالبات معلمان از جمله حقوق معلمان خرید خدمات، حق‌التدریس معلمان شاغل و بازنشسته و حق‌الزحمه امتحانات تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علی فرهادی؛ سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه رقم حق‌التدریس معلمان در هر ماه بیش از 700 میلیارد تومان است، اظهار کرد: برای پرداخت حق‌التدریس زمستان معلمان به 2100 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

وی افزود: برای پرداخت حقوق معلمان خرید خدمات 700 میلیارد تومان اعتبار نیاز است و قبل از پایان اردیبهشت 1403، حق التدریس معلمان شاغل و بازنشسته، حقوق معلمان خرید خدمات و حق الزحمه امتحانات نهایی را پرداخت خواهیم کرد.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش درباره گلایه سرایداران مدارس از عدم واریز 2 میلیون تومان افزایش حقوق گفت: این رقم برای اکثر سرایداران مدارس واریز شده است و اگر فردی آن را دریافت نکرده با حقوق اردیبهشت به همراه معوقه فروردین ماه دریافت خواهد کرد.

واریز 2 میلیون تومان به حساب معلمان در آستانه روز معلم

همچنین رضا مراد صحرایی؛ وزیر آموزش و پرورش امروز گفت: حق‌التدریس معلمان در حال به روز شدن است تا کنون سه ماه پرداخت شده است و در اردیبهشت باقی مانده آن یعنی تا پایان اسفند 1402 پرداخت خواهد شد و کل مطالبات حق‌التدریس سال تحصیلی 1402-1403 تا قبل از آغاز سال تحصیلی جدید پرداخت خواهد شد همچنین از ابتدای سال تحصیلی آینده حق‌‌التدریس معلمان هر دو ماه پرداخت خواهد شد‌.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دو هزار کارگر ساختمانی در میاندوآب بیمه ندارند
  • واریز ۳ مطالبه معلمان تا پایان اردیبهشت
  • واریز ۳ مطالبه مالی معلمان تا پایان اردیبهشت
  • زاکانی و مجموعه‌اش هم وارد ماجرای بی‌حجابی شد | فیلم
  • 15 درصد حقوق بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • ماجرای گازگرفتگی کودک کرجی چه بود؟
  • موضوع شیرابه در مجموعه آرادکوه واقعیت ندارد/ حقوق پاکبانان افزایش یافته است
  • عزم دولت برای تأمین مسکن جدی است
  • اجرای قانون شوراها در توسعه تأثیرگذار است
  • کارگر ستون و ضامن پایداری تولید است