Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدفرزین حسینی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این طرح طیور بومی و روستایی علیه بیماری نیوکاسل رایگان واکسینه می شود.

وی افزود: واکسیناسیون علیه بیماری نیوکاسل و ایمن سازی طیور به شیوه آشامیدنی انجام می شوند.

خدمات رایگان برای دامداران در دهه فجر 

رییس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های دامی اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی هم گفت: ارائه خدمات رایگان در بخش آزمایشگاه و درمان دامپزشکی، برگزاری کلاس های آموزشی برای بهره برداران بخش دام و اعزام اکیپ های کارشناسی به روستاها از برنامه های ویژه دهه فجر در این اداره کل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حسن قاسمی فرد اظهار داشت: به مناسبت دهه فجر امسال اکیپ های دامپزشکی به روستاهای استان مراجعه و خدمات درمانی و مشاوره به روستاییان داده می شود.

وی خاطرنشان کرد: این خدمات به صورت رایگان به دامداران استان داده می شود و گروه های دامپزشکی با حضور در ۲ روستا در هر شهرستان به دامداران خدمات آموزشی و درمانی ارائه می کنند.

وی افزود:  دامپزشکی استان خدمات واکسیناسیون دام ها را در طول سال انجام می دهد و اکنون واکسیناسیون دام سبک علیه بیماری تب برفکی در حال انجام است و پیش بینی می شود یک میلیون و ۵۰۰ هزار راس دام زیر پوش این طرح قرار گیرد.

رییس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های دامی اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: طرح واکسیناسیون دام سبک علیه بیماری تب برفکی به صورت رایگان انجام می شود و اکنون ۴۵ گروه بخش دولتی و بخش خصوصی در این زمینه فعال است.  

خراسان شمالی قطب دامپروری کشور است و ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد دامی در این استان نگهداری و پرورش داده می شود. 

برچسب‌ها بجنورد سازمان دامپزشکی کشور دام و طيور خراسان شمالی دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد سازمان دامپزشکی کشور دام و طيور بجنورد سازمان دامپزشکی کشور دام و طيور خراسان شمالی دهه فجر خراسان شمالی علیه بیماری دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۵۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بزرگترین مزرعه استخراج «ارز دیجیتال» در استان خراسان شمالی

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا پوربه فرمانده انتظامی فاروج در این راستا گفت: در پی گزارش رسیده مبنی بر نصب و استفاده دستگاه‌های ماینر در یک واحد تولیدی پرورش قارچ در یکی از روستاهای شهرستان فاروج، موضوع جهت بررسی بیشتر در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

ماموران پلیس آگاهی با همکاری اداره اطلاعات سپاه و اداره برق پس از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و شناسایی محل نصب دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال به محل اعزام شدند.

در بازرسی ماموران از این واحد تولیدی تعدادی تونل مشاهده که داخل این تونل ها نیز سوله‌هایی وجود داشته که در این رابطه تعداد ۴۷ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال فعال به ارزش تقریبی ۱۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کشف و توقیف شد.

وی با اشاره به دستگیری متهم و تشکیل پرونده قضایی،گفت: پلیس در برخورد با استخراج غیرقانونی ارزهای دیجیتال در شهرستان جدی بوده و با همکاری مردم نسبت به شناسایی و ضبط ماینرها اقدام کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساماندهی بهداشتی اسکله‌های صیادی و محصولات شیلاتی استان بوشهر
  • دام‌ها در خوزستان به طور رایگان واکسینه می‌شوند
  • سه‌شنبه بارانی در خراسان شمالی
  • درمان بیماران سرطانی در مراکز دولتی رایگان است/ نشان‌دار شدن بیش از دو میلیون بیمار خاص
  • خدمات رایگان دندانپزشکی در روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر
  • واکسیناسیون رایگان بیش از ۱۰ هزار راس دام در بافق
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج «ارز دیجیتال» در استان خراسان شمالی
  • خراسان شمالی میزبان پرندگان مهاجر عبوری است
  • بیش از ۲ میلیارد قطعه بچه میگو در استان بوشهر تولید می‌شود
  • آغاز تولید ۲ میلیارد قطعه بچه میگو در بوشهر + فیلم