Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا شهردار بیرجند روز چهارشنبه در این آیین گفت:  احداث ساختمان نگهبانی با مساحت ۹۰ مترمربع، اتاق استراحت، نصب باسکول ۶۰ تنی، دفع اتاق پسماند شهری و پسماندهای بیمارستانی، ارایه خدمات به بخش خصوصی، اجرای  ۶۴۰ متر آیلند، اجرای عملیات زیرسازی به مساحت هشت هزار مترمربع از جمله بخش‌های مختلف این سایت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی بهترین، اجرای شبکه آبیاری، احداث سوله پردازش به مساحت هزار و ۳۰۰ مترمربع، نصب و خرید خط تفکیک پسماند، خرید و نصب سیستم پایش تصویری، انتقال زیرساخت‌های گاز و افزایش قدرت برق، ایجاد نخاله‌گاه متمرکز، ایجاد کنارگذر شامل زیرسازی، حفر بزرگترین ترانشه بیمارستانی، احداث چهار چشمه سرویس بهداشتی حمام و اتاق استراحت را از دیگر جزئیات سایت متمرکز پردازش و دفع پسماند شهرداری ذکر کرد.

وی اظهار داشت: مجموع اعتبار هزینه شده برای این پروژه  ۱۲۹ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری است.

شهردار بیرجند افزود: شاید پروژه سایت پسماند تنها پروژه‌ای بوده که با اعتبار داخلی شهرداری و بدون کمک دولت ساخته شده است اما در ساخت سایت کمپوست نیاز به کمک داریم.

وی بیان کرد: در این سایت آخرین تکنولوژی روز بکار رفته و جدیدترین سایت کشور است.

بهترین با بیان اینکه اکنون جزو پنج سایت برتر پسماند کشور هستیم تصریح کرد: جمع‌آوری زباله در مرکز استان به صورت محله‌ای انجام خواهد شد و در این خصوص نیازمند همکاری و کمک هستیم.

وی ادامه داد: از سال ۷۴ موضوع دفن زباله‌های شهری و پادگان ۰۴ بیرجند در مرکز شهر یکی از دغدغه‌های من به عنوان یک پزشک جوان‌ و عضوی از شورای بهداشت در این شهر بود.

بهترین بیان کرد: امروز با افتتاح سایت پسماند زباله با هدف گسترش فرهنگ بازیافت زباله و ایجاد درآمد پایدار شهری یکی از معضلات این شهر حل خواهد شد.

وی اظهار داشت: زباله یا طلای کثیف ثروت شهر بیرجند است که در حال حاضر گردش مالی زباله‌گردی در این شهر ماهانه بیشتر از چهار میلیارد تومان است.

شهردار بیرجند گفت: بیشتر افراد زباله‌گرد مستحق نیستند و در دهه فجر گام مهمی در این زمینه و ایجاد درآمد پایدار شهری برداشته شد.

وی افزود: در حال حاضر ۳۰ درصد زباله بازیافت و ۷۰ درصد دفع می‌شود که با تفکیک زباله اقدام‌ مهمی انجام خواهد شد.

برچسب‌ها بیرجند افتتاح طرح جواد قناعت خراسان جنوبی مدیریت شهری دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بیرجند افتتاح طرح جواد قناعت بیرجند افتتاح طرح جواد قناعت خراسان جنوبی مدیریت شهری دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۵۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح چند پروژه شهری در دهه کرامت امسال در قم

به گزارش خبرنگار مهر، سید مرتضی سقائیان‌نژاد پیش از ظهر دوشنبه در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات آستان مقدس حضرت معصومه (س) برگزار شد، اظهار کرد: در دهه کرامت بالغ بر ۶۵ موضوع در ستاد شهرداری قم برنامه ریزی شده است و افتتاح چند هزار میلیارد پروژه از دیگر برنامه‌های این ایام خواهد بود.

شهردار قم اضافه کرد: برگزاری نشست شوراهای اسلامی شهرهای کشور به میزبانی استان قم از جمله برنامه‌های شهرداری در دهه کرامت می‌باشد.

سقائیان نژاد خاطرنشان کرد: کرامات و برکات شهرهای مقدس مشهد و قم بواسطه دوبارگاه امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) است.

کد خبر 6092196

دیگر خبرها

  • به کارگیری اتباع مجاز منع قانونی ندارد
  • توضیح مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران درباره قیمت خرید زباله در «نوماند»
  • زباله‌های پلاستیکی؛ معضل دیروز، امروز و فردای استان ایلام
  • واکنش شهرداری تهران به ارقام خرید پسماند خشک در قالب نوماند
  • معضل بیرون گذاشتن زباله خارج از ساعات تعیین‌شده در قم
  • افتتاح چند پروژه شهری در دهه کرامت امسال در قم
  • ایجاد ۱۰۴ بوستان در پایتخت/ اکوپارک فرحزاد خرداد افتتاح می‌شود
  • ۷۰ درصد پسماند‌ها در کشور به صورت غیر اصولی دفن می‌شود
  • مدیریت صحیح پسماند حلقه مفقوده چهارمحال‌ و بختیاری/تهدیدی که می‌تواند به فرصت تبدیل شود
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود