Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - سعید خسروی در جمع خبرنگاران گفت: با اجرای طرح پایلوت برندسازی خرمای پیارم در شهرستان حاجی آباد، بستر این دانش برای سایر محصولات ایجاد می شود.

در راستای تجاری سازی خرمای پیارم کارگاه و کارگروهی دو روزه ای با حضور «پاسکال برناردونی» مدیر و مشاور بین المللی طرح نشانه جغرافیایی باغداران، اعضای تعاونی نخلداران و انجمن خرما شهرستان  برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت تعاونی نخلداران حاجی آباد گفت:ارقام خرمای استان بویژه پیارم برای صادرات و معرفی به بازارهای جهانی، نیازمند برندسازی و توسعه بسته بندی، فرآوری و ایجاد صنایع تبدیلی است.

در ادامه مونا کنعانیان نماینده تام‌الاختیار و مدیر ملی «پروژه مالکیت فکری ایران و سوئیس-ایرسیپ» مستقر در سفارت سوئیس در ایران گفت: از دیدگاه اقتصادی لوگوی نشانه جغرافیایی به این محصولات امکان متمایز شدن از سایر محصولات را می‌دهد و این اقدامات برای مناطق بیابانی، کوهستانی و تالابی که می‌توانند تبلیغ شوند، بسیار اهمیت دارد.

طرح مالکیت فکری ایران و سوئیس در هم‌اندیشی با دست‌اندرکاران ایرانی، خرمای پیارم حاجی آباد و زیلوی میبد را که قبلاً به‌عنوان نشانه جغرافیایی در سازمان جهانی مالکیت فکری(WIPO) بر اساس موافقت‌نامه لیسبون به ثبت بین‌المللی رسیده بود، به‌عنوان نشانه جغرافیایی تحت پوشش پروژه در بخش صنایع‌دستی انتخاب کرده است.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محصولات کشاورزی خرما نشانه جغرافیایی خرمای پیارم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۵۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگفته های سردار حاجی‌زاده از عملیات وعده صادق (فیلم)

سردار حاجی زاده در گفت‌وگویی به بیان ناگفته‌های درباره عملیات وعده صادق می ‌پردازد.

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرمانده هوافضای سپاه: تلاشمان در حوزه موشکی چند برابر شده/ دشمن دنبال نسخه لیبی برای ایران است سردار حاجی زاده: عملیات وعده صادق خواست مردم بود،حتی بچه‌ها در منزل می‌‌گفتند کی می‌خواهید کاری بکنید؟

دیگر خبرها

  • ناگفته های سردار حاجی‌زاده از عملیات وعده صادق (فیلم)
  • قزوین پایلوت ملی صدور «نسخه اجتماعی» شد
  • ایستگاه‌های شارژ موتورهای برقی در ۲ نقطه شهر اصفهان به‌صورت پایلوت نصب می‌شود
  • مرزهای جغرافیایی صادرات فرش باید توسعه پیدا کند
  • همسایگان ایران مجاهدت‌های نیرو‌های مسلح در حراست از خلیج فارس را می‌ستایند
  • تجلیل از ۱۶ معلم ماندگار در استان یزد
  • دانشکده طراحی سوئیس: مبلمان را در بسته بندی به اندازه پیتزا بخرید، در خانه به اندازه واقعی می رسند! (+عکس)
  • رئیسی: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان ایران است
  • این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌ جوانان این مرز و بوم است
  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است