Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@12:51:05 GMT

شنبه برای برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن تصمیم گیری می شود

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۸۵۷۳۱

شنبه برای برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن تصمیم گیری می شود

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری پیش از ظهر چهارشنبه در حاشیه نشست خبری دهه فجر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در خصوص رعایت پروتکل‌ها و نظارت بر آنها همه دستگاه‌ها مکلف به رعایت مصوبات ستاد کرونا هستند.

وی با تاکید بر اینکه با هر کوتاهی برخورد می‌کنیم گفت: مشکل اصلی ما در مراکز اداری نیست، در مراکز تجمع مثل بازار تهران، مترو و دیگر مناطق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استانداری تهران در خصوص جمع آوری و ساماندهی سگ‌های ولگرد نیز عنوان داشت: این موضوع مأموریت شهرداری‌ها است، که توسط معاونت عمران پیگیری می‌شود.

منصوری در ادامه در خصوص برگزاری و یا عدم برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز بیان داشت: برای برگزاری و یا عدم برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن شنبه تصمیم گیری می‌شود.

کد خبر 5415145

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری تهران محسن منصوری راهپیمایی 22 بهمن دهه فجر ویروس کرونا بوشهر مطالبات مردم گیلان از دولت آمار کرونا انقلاب اسلامی ایران شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه بارش برف کرمانشاه تعطیلی مدارس خراسان رضوی اردبیل زنگ انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۵۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین برق پایدار حوزه‌های برگزاری کنکور سراسری در استان یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، با توجه به برگزاری آزمون سراسری تامین برق پایدار با حضور افزون بر ۵۰ اکیپ عملیاتی، ۱۵مرکز عملیات اتفاقات برق و شماری از پرسنل به صورت آماده باش، برای همه مراکز برگزاری آزمون سراسری در استان یزد صورت گرفت.   در این راستا همه گروه‌های عملیات برق شهرستان‌ها برای کنترل استمرار برق در مراکز برگزاری آزمون سراسری، کنترل بار و وضعیت خروجی‌های فشار متوسط و پست‌های توزیع تغذیه کننده این مراکز آماده بوده وگروه‌های عملیات برق شهرستان‌ها در روز‌های برگزاری آزمون وضعیت خودروها، مولد‌های برق اضطراری، کالا‌های مورد نیاز و سوخت خودرو‌ها و مولد‌ها را به صورت مستمرکنترل کردند.

دیگر خبرها

  • فوری: تصمیم نهایی کادرفنی درباره حسن یزدانی
  • فال حافظ امروز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • برگزاری بیش از ۱۵ هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • برگزاری ۱۵هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • موضوع جوسازی در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • راهپیمایی ضدصهیونیستی اردنی‌ها در پایتخت این کشور+فیلم
  • برگزاری کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران در روستای منصوری + تصاویر
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • تامین برق پایدار حوزه‌های برگزاری کنکور سراسری در استان یزد