Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر تهران ضمن تبریک ایام الله فجر و جشن پیروزی انقلاب اسلامی از آمادگی کامل برای میزبانی از منتقدان و هنرمندان در چهلمین جشنواره فیلم فجر خبر داد و گفت: با توجه به دستورات ستاد ملی کرونا، تلاش کرده‌ایم تا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی میزبان اهالی رسانه و منتقدان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با همکاری مدیریت جشنواره همه روزه تمامی افراد قبل از ورود به مرکز همایش‌ها تب‌سنجی می‌شوند و همچنین ورود افراد با ماسک الزامی است.

مدیرعامل برج میلاد خاطرنشان کرد: همچنین سالن مرکز همایش‌ها با ۵۰ درصد ظرفیت پذیرای افراد بوده و تمامی خبرنگاران با رعایت فاصله اجتماعی به تماشای فیلم‌ها در سالن اصلی مرکز همایش‌های برج میلاد می‌نشینند و همچنین دستگاه‌های تهویه سالن‌ها دائماً روشن است. با توجه به ارتفاع سالن و تهویه مناسب موجود، جای نگرانی وجود نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره ثبت نام حاضران در مجموعه مرکز همایش‌های برج میلاد تنها بر اساس تزریق دو دوز واکسن امکان پذیر بوده‌است، تصریح کرد: همچنین با هماهنگی‌های به عمل آمده با ستاد ملی کرونا، تیمی از پزشکان برای تزریق دوز سوم واکسن اهالی رسانه از امروز ۱۲ بهمن ماه در برج میلاد حضور پیدا می‌کنند تا خبرنگاران علاقه‌مند بتوانند دوز سوم واکسن خود را در این مجموعه بزنند.

مدیرعامل برج میلاد در پایان اظهار کرد: با توجه تجربه سال‌های قبل امسال پهنای باند اینترنت توسعه یافته و اینترنت مرکز همایش‌ها با سرعت مناسب در اختیار خبرنگاران و عکاسان قرار گرفته و آن‌ها به راحتی می‌توانند مطالب و عکس‌های خود را در رسانه مورد نظر منتشر کنند.

چهلمین جشنواره فیلم فجر در دو بخش فرهنگی و رقابتی از ۱۲ تا ۲۲ بهمن به دبیری مسعود نقاش‌زاده در حال برگزاری است.

کد خبر 5415160

منبع: مهر

کلیدواژه: برج میلاد جشنواره فیلم فجر چهلمین جشنواره فیلم فجر شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش نمایشگاه گردشگری یوسف نوری دهه فجر علیرضا زاکانی نمایشگاه گردشگری تهران پلیس راهور شرکت کروز آلودگی هوا بهشت زهرا س غلامحسین محسنی اژه ای ترافیک مرکز همایش ها برج میلاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۵۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان اردل + فیلم

هدف از برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی گسترش فرهنگ ورزش همگانی است به گونه‌ای که مردم به صورت نمادین گردهم می‌آیند و در یک مسیر مشخص به پیاده روی خانوادگی می‌پردازند.

مردم شهرستان اردل همزمان با هفته سلامت همایش پیاده روی خانوادگی برگزار کردند.

شهروند خبرنگار ما گوشه‌هایی از این همایش را به اشتراک گذاشت.

منبع: مهدی هاشمی - چهارمحال و بختیاری

بیشتر بخوانید:

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت اعیاد شعبانیه در نجف آباد + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان اردل + فیلم
  • ارائه ۱۱ مقاله در همایش علمی «اسوه حسنه» در مرکز گلستان
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • اردبیل در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • برگزاری همایش هوش مصنوعی و طلا و جواهر در یزد
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در دیواندره
  • چرا پنج کنسرت در تهران لغو شد؟
  • برگزاری همایش پیاده روی در طبیعت بهاری
  • وعده یک تهیه‌کننده برای از سرگیری کنسرت‌ها در خوزستان
  • «ایران‌ اکسپو» ۵ کنسرت تهران را لغو کرد