Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان گرگان -سید جواد قدس علوی گفت: این طرح‌ها در زمینه‌های مختلف از جمله پرورش ماهی با استفاده دو منظوره از آب چاه‌های مجاز کشاورزی، پرورش ماهی در قفس، راه اندازی مزارع پرورش میگو، احداث سایت پشتیبان و ... است که در شهرستان‌های بندرترکمن، گمیشان و بندرگز قرار دارند.

او گفت: از مهم‌ترین طرح های کلنگ زنی امسال، احداث سایت پشتیبان طرح پرورش ماهی در قفس و اسکله شناور صیادی برای تسریع امور پرورش دهندگان ماهی در دریا در سواحل شهرستان بندرترکمن و ۱۰ باب مزرعه ۲۰ هکتاری پرورش میگو و با ظرفیت ۴۸۰ تن، در مجتمع پرورش میگو گمیشان، است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته قدس علوی یک مزرعه پرورش ماهی در قفس در سواحل بندرترکمن، ۱۰ باب مزرعه پرورش میگو در مجتمع پرورش میگو گمیشان، کانال آبرسان c۳ و کانال آبرسان c۴ در مجتمع گمیشان، برق رسانی به مجتمع پرورش میگو گمیشان به طول ۳ هزار و ۲۰۰ کیلومتر، احداث جاده دسترسی به طول ۵ هزار و ۶۵۰ کیلومتر در مجتمع گمیشان و ۱۲ استخر پرورش ماهی با استفاده دومنظوره از آب چاه‌های کشاورزی، سایر طرح‌های قابل افتتاح شیلات گلستان در دهه مبارک فجر امسال است.

او گفت:  ۳۶ تن ماهی در ۱۲ استخر پرورش ماهی با استفاده دومنظوره از آب چاه‌های مجاز کشاورزی، ۶۰ تن ماهی با افتتاح یک مزرعه پرورش ماهی در قفس و ۴۸۰ تن میگو با افتتاح ۱۰ باب مزرعه پرورش میگو، به میزان تولید آبزیان استان اضافه می‌شود.

قدس علوی می گوید: برای افتتاح طرح های شیلات گلستان در دهه فجر امسال  بیش از ۷۹ میلیارد تومان هزینه شده است و پیش بینی می‌ شود برای راه اندازی یازده طرح قابل کلنگ زنی شیلات در استان نیز ۵۸ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز باشد.

با افتتاح ۲۷ طرح شیلات گلستان در دهه مبارک فجر امسال، برای ۳۱۲ نفر به صورت مستقیم در استان اشتغال زایی می‌ شود.

همچنین با کلنگ زنی و راه اندازی ۱۰ باب مزرعه ۲۰ هکتاری میگو در مجتمع پرورش میگو گمیشان نیز برای ۲۹۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغال زایی خواهد شد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شیلات پرورش میگو افتتاح و بهره برداری دهه فجر مجتمع پرورش میگو گمیشان پرورش ماهی در قفس مزرعه پرورش کلنگ زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۵۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ احداث طرح زنجیره تولید و پرورش ماهیان سردابی

با حضور محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین و تعدادی از مسئولان استانی آیین کلنگ زنی طرح زنجیره تولید و پرورش ماهیان سردابی بخش الموت غربی برگزار شد.

این طرح توسط شرکت تعاونی توسعه زیست آکام الموت اجرایی و منجر به اشتغال زایی ۲۰۰ نفر خواهد شد.

طرح زنجیره تولید و پرورش ماهیان سردابی با ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار راه اندازی خواهد شد و می تواند منجر به تولید بیش از هزار تُن انواع ماهی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • بزرگترین مزرعه پرورش ماهی در مشگین شهر احداث می شود
  • تامین مولد سالم تولید ایمن و پایدار را به‌دنبال دارد
  • کلنگ احداث طرح زنجیره تولید و پرورش ماهیان سردابی
  • آغاز برداشت ماهی قزل آلا از مزارع پرورش ماهی در محیط دریا در گلستان
  • برداشت ماهی قزل آلا از مزارع پرورش ماهی در محیط دریا در گلستان
  • استقبال تعاونی ها از مجموعه پرورش ماهی در قفس خلیج گرگان
  • استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!