Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@18:43:49 GMT

حمله تند کارلوس کی‌روش به ستاره سابق بارسلونا

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۸۵۹۳۶

حمله تند کارلوس کی‌روش به ستاره سابق بارسلونا

به گزارش تابناک به نقل از فارس، تیم ملی فوتبال مصر با هدایت کارلوس کی روش فردا(پنجشنبه) در نیمه نهایی جام ملت های آفریقا به مصاف کامرون میزبان مسابقات می رود.

قبل از این بازی حساس جنگ لفظی بین ساموئل اتوئو ستاره سابق بارسلونا و رئیس کنونی فدراسیون فوتبال کامرون با کارلوس کی روش ایجاد شد.

 

اتوئو در حساسیت بازی با مصر گفته بود این بازی برای بازیکنان کامرون مثل «جنگ» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کی روش به این اظهارات ستاره سابق بارسلونا پاسخی با کنایه داد و گفت: اتوئو گفته این بازی جنگ است؟ باید به او بگویم جنگ واقعی این است که از افرادی که درهای ورودی ورزشگاه جان می دهند، حمایت کند.

کنایه کی روش به اتوئو رئیس فدراسیون کامرون به اتفاق ناگوار هفته گذشته است که در بازی تیم ملی کامرون با کومور ۶ هوادار به خاطر فشردگی و ازدحام جمعیت در ورزشگاه جان خود را از دست دادند و ۴۰ نفر نیز زخمی شدند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین پیک ششم کرونا دهه فجر چهلمین جشنواره فیلم فجر آیت الله صافی گلپایگانی کارلوس کی روش بارسلونا ساموئل اتوئو مذاکرات وین پیک ششم کرونا دهه فجر چهلمین جشنواره فیلم فجر آیت الله صافی گلپایگانی کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۵۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راموس گوش ستاره سابق رئال را کشید!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از تصاویر جالب دربی که در آن بتیس و سویا در بنیتو ویامارین به تساوی (1-1) رسیدند، مربوط به سرخیو راموس و ایسکو، هم تیمی‌های سابق در رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا بود که در حین بررسی VAR یک خطای مشکوک به پنالتی، با هم مشاجره کردند. خطا روی ایسکو که سانچز مارتینز، داور بازی، آن را لغو کرد.

در حالی‌که بازیکنان هر دو تیم داور را محاصره کرده‌اند، سرخیو راموس که اعتراض‌های ایسکو را درک نمی‌کرد، گوش او را کشید و البته مشخص بود که با خشم نبوده چون ایسکو نیز به این حرکت کاپیتان سابق خود در رئال واکنش منفی نشان نداد. 

این دو، ثانیه‌هایی حرف زدند و مشخص بود که ایسکو با نظر راموس مخالف بود و شدیدا اعتقاد داشت روی او پنالتی صورت گرفته است.

دیگر خبرها

  • راموس گوش ستاره سابق رئال را کشید!
  • استقلالی‌ها منتظر کمک مدیر سابق‌شان
  • طرح ادامه جنگ علیه غزه در ارتش رژیم صهیونیستی تصویب شد
  • مدافع استون ویلا نمک به زخم چلسی پاشید!
  • نه به عربستان: ستاره بارسا تصمیمش را گرفت
  • گارد افتخار رئالی‌ها برای ستاره سابق اسپانیا (عکس)
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • طعنه ستاره سابق به رئال: باعث خجالت است
  • نادال: با آلکاراس می‌توانیم در المپیک بازی کنیم
  • حمله خشن بوندسلیگا به کفش طلای اروپا