Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرماندار کاشان ضمن اشاره به آلودگی هوای این شهرستان و نبود دستگاه سنجش آلایندگی گفت: دستگاه سنجش آلایندگی هوای کاشان در اولویت کاری قرار می‌گیرد. - اخبار استانها -

محمدشریف زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  کاشان ، با بیان اینکه فرمانداری ویژه در شهرستان کاشان موجب ایجاد پتانسیل‌هایی در این منطقه شدند، اظهار داشت: هدف ما ابتدا آن است که تمام ادارات ذیل فرمانداری کاشان هماهنگ عمل کنند و در راستای رفع مشکلات مردم گام‌های بلندتری بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تاکید به تفویض اختیارات به روسای ادارات در شهرستان کاشان به منظور کاهش رفت و آمد به مرکز استان تاکید کرد: چابک‌سازی و ایجاد سرعت عمل در ادارات دولتی در دستور کار کار است و هر روزه عملکرد ادارات پایش می‌شوند.

زارعی ضمن اشاره به خرابی دستگاه سنجش آلایندگی هوا در کاشان تصریح کرد: آلودگی هوا به مردم هزینه‌هایی را تحمیل می‌کند در حالی که متاسفانه پایش خود را بر اساس هوای اصفهان میگیریم که کار نادرستی است و بر همین اساس این موضوع را شخصا از استاندار پیگیری کردم.

میزگرد " کیفیت مازوت برای تولید برق " ـ 1 | سهم نیروگاه‌ها از آلایندگی ذرات معلق هوا چقدر است؟+ فیلمپاسخ محیط زیست به پلیس راهور درباره کیفیت خودروها: تأییدیه ما صرفاً مربوط به آلایندگی‌هاستمیزان دریافتی و محل هزینه‌کرد حق آلایندگی در اراک مشخص نیست

وی با بیان اینکه استاندار اصفهان تاکید بر تعمیر و ترمیم دستگاه سنجش آلودگی هوا در کاشان افزود: اولین موضوعی که با شهردار کاشان و استاندار اصفهان صحبت کردم راه‌اندازی مجدد ایستگاه پایش آلایندگی هوا است.

فرماندار شهرستان کاشان با بیان اینکه حفظ سلامت مردم در اولویت است، ابراز داشت: یکی از موارد در دستور کار بررسی ابعاد مختلف کارخانه سرب در کاشان است و اگر مسئله‌ای در این زمینه وجود داشته باشد نگرانی را رفع می‌کنیم.

وی با بیان اینکه مردم کاشان شایسته ارائه بهترین خدمات هستند، گفت: امیدواریم با همکاری تمامی مسئولان و به برکت ایام‌الله دهه فجر بتوانیم مشکلات مردم کاشان را حل و فصل و زمانی که سکان فرمانداری ویژه کاشان را به فرد دیگری واگذار کردیم از ما به نیکی یاد کنند.

انتهای پیام/801/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دستگاه سنجش آلایندگی آلایندگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۵۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین دستگاه دیالیز در بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد

 فرامرز دهمرده  اظهار کرد: این دستگاه از نوع ATF و کاملا ایرانی است که توانایی پاسخگویی کامل به بیماران دیالیزی شهرستان را داراست و بیماران دیگر نیازی به مراجعه به سایر شهرستان‌ها ندارند.

وی ادامه داد: با توجه به رشد بیماران دیالیزی مبتلا به فشار خون بالا و دیابت که منجر به نارسایی سیستم کلیوی می‌شود لازم است تا افراد نسبت درمان به موقع اقدام و با تغییر در سبک زندگی به ایجاد جامعه سالم کوشا باشند.

رئیس بیمارستان دارالشفاء میرجاوه با اشاره به فعال بودن چهار دستگاه دیالیز در این بیمارستان تصریح کرد: دسترسی افراد دیالیزی به خدمات بهینه و منجر به بهبود کیفیت زندگی بیماران شده است.

به گفته وی ؛ در حال حاضر ۱۶ بیمار دیالیزی در میرجاوه حضور دارند که سال گذشته ۲۵۰۰ جلسه دیالیز ویژه این افراد انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ناحیه صنعتی ‌در «جویم» فارس احداث می‌شود
  • چهارمین دستگاه دیالیز در بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد
  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار
  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • اختصاص ۶۰ میلیارد تومان به توسعه گردشگری شادگان
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • پرونده قضایی ۸ مهر زاهدان در اولویت رسیدگی قرار می‌گیرد
  • راه‌اندازی چهار ایستگاه سنجش کیفیت هوا در کرمانشاه
  • پرونده قضائی «هشت مهر» در اولویت رسیدگی قرار می‌گیرد
  • نهضت ملی مسکن از برنامه‌های شاخص راه و شهرسازی خلیل آباد است