Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مصطفی آیت الهی موسوی روز چهارشنبه در ستاد مدیریت بحران استان کرمان در محل استانداری افزود: ۳۸ درصد خسارات سیلاب برابر با یکهزار و ۷۰۰ میلیارد تومان متعلق به حوزه کشاورزی است.

وی اظهار داشت: همچنین سیل جنوب کرمان ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان به حوزه زیربنایی این استان خسارت وارد کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان تصریح کرد: سیل نیمه نخست دی ماه سال جاری نیز ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان به این استان خسارت وارد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الهی موسوی با بیان اینکه قرارگاه سازندگی مناطق سیل زده تشکیل شده است عنوان کرد: امکانات دستگاه های نظامی و اجرایی در مناطق سیل زده استان کرمان به کار گرفته و ضمن آنکه هزینه تامین سهمیه ویژه سوخت این مناطق نیز از سوی دولت تامین شده است.

خسارت ۲ هزار میلیارد تومانی سیلاب به رودبارجنوب 

فرماندار رودبار جنوب نیز در این نشست با اشاره به امدادرسانی به ۶۶ روستای این شهرستان و اینکه در حال خروج از حالت اضطرار هستیم گفت: تمامی محورهای ارتباطی اصلی، فرعی و روستایی رودبار بازگشایی شدند.

علی پرورش با بیان اینکه مشکل آب بیشتر مناطق رودبار رفع شده و فقط در برخی مناطق در این زمینه با مشکل روبرو هستیم افزود: مقرر شد آبرسانی به این مناطق تا زمان حل مشکل با تانکر انجام شود.

وی با اشاره به خسارت ۲ هزار میلیارد تومانی سیلاب به رودبار جنوب عنوان کرد: توجه به دام های تلف شده، بازسازی سرویس های بهداشتی و احداث اردوگاه اسکان موقت در منطقه تالاب جازموریان و احیای چاه ها و قنوات خواسته های مردم این خطه است.

۹۰ درصد جایگاه‌های سوخت قلعه‌گنج فاقد سوخت است

همچنین فرماندار قلعه گنج در این نشست گفت: ۹۰ درصد جایگاه های سوخت این شهرستان همچنان فاقد سوخت هستند.

مهدی شهسواری با بیان اینکه هزار هکتار از مزارع گندم این شهرستان زیر سیلاب رفت افزود: مشکل کمبود سوخت به دلیل وجود مسائل و مشکلات حمل و نقلی پیش آمده است.

وی ادامه داد: سیلاب به ۳۳ دهنه پل قلعه گنج خسارت وارد کرد که در حال بازسازی آنها هستیم و ترمیم سیل بندهای روستاهای حاجی آباد و چراغ آباد در حال انجام است ضمن آنکه ضرورت لایروبی رودخانه های این شهرستان هم وجود دارد.

برچسب‌ها کرمان سیل استانداری کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان سیل استانداری کرمان کرمان سیل استانداری کرمان خسارت وارد میلیارد تومان ۲ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۶۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۱۷۰۰ میلیارد تومانی بارندگی اخیر به زیرساخت‌ها و بخش کشاورزی شهرستان راور

ایسنا/کرمان فرماندار راور گفت: بارندگی روزهای گذشته در مجموع حدود ۱۷۰۰ میلیارد تومان خسارت به بخش کشاورزی، راه‌ها و دام شهرستان وارد کرده است.

رضا عباسی در گفت‌وگو با ایسنا درباره خسارت اولیه ناشی از بارش‌های اخیر در شهرستان راور اظهار کرد: ۱۴ رشته قنات در این بارش‌ها آسیب دیده که ارزش ریالی آن چهار میلیارد تومان برآورد شده می‌شود.

وی با اشاره به خسارت پنج میلیارد تومانی به کانال و لوله‌های آب کشاورزی افزود: بارندگی روزهای پایانی هفته گذشته ۹ میلیارد ریال به مزارع گندم، استخرهای ذخیره آب و تعدادی دام خسارت زده است.

فرماندار راور با اشاره به آسیب ۲۰ هکتار باغ زیتون و پسته با برآورد اولیه یک و نیم میلیارد تومان بیان کرد: ۲۰۰ کیلومتر راه‌های عشایری شهرستان تخریب شده است. 

وی با اشاره به تخریب بندهای انحرافی در سطح شهرستان راور در بارش‌های روزهای گذشته گفت: جمع کل خسارت اولیه در این بخش بیش از ۱۵ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان بوده است.

عباسی خسارت بارندگی و سیلاب به ابنیه راهداری از جمله پل‌ها، روکش آسفالت و شانه جاده‌ها در شهرستان راور را ۱۵۳ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: خسارت نوسانات دمایی و عدم تامین نیاز سرمایی در ۶۰۰۰ هکتار از باغات پسته شهرستان به ویژه رقم کله قوچی نیز باعث ریزش بیش از ۶۰ درصد جوانه‌های گل پسته شده که برآورد خسارت به میزان ۱۴۴۰ میلیارد تومان است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ۵۰ واحد مسکونی در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب اخیر خسارت دید
  • خسارت سیل به زیرساخت‌های خراسان جنوبی تشریح شد
  • سیلاب عامل اصلی مرگ و میر ماهیان سد ۱۵ خرداد
  • سیلاب عامل اصلی مرگ و میر ماهیان سد ۱۵ خرداد دلیجان است
  • سیل به کشاورزی بشرویه ۱۸۵ میلیارد خسارت زد
  • خسارت ۳.۲ میلیاردی سیل اخیر به تأسیسات پارک ملی هفتادقله
  • خسارت هزار و ۴۷۰ میلیارد ریالی بارش‌های بهاری در خراسان رضوی
  • طالبان در سیلاب هم آب را به ایران بست | چانه‌زنی بر سر آب به کجا رسید؟
  • مهار ۱۷ میلیون متر مکعب رواناب در سازه های آبخیزداری خراسان جنوبی
  • خسارت ۱۷۰۰ میلیارد تومانی بارندگی اخیر به زیرساخت‌ها و بخش کشاورزی شهرستان راور