Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@23:45:03 GMT

صحبتهای جالب سرمربی ویتنام بعد از برد تاریخی

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۸۶۲۱۶

صحبتهای جالب سرمربی ویتنام بعد از برد تاریخی

شاگردان پارک هانگ سئو روز گذشته با شگفتی‌سازی موفق شدند چین را از پیش بردارند.

به گزارش "ورزش سه" روز گذشته در مسابقات گروه دوم مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، تیم ملی ویتنام توانست در شرایطی که هیچ امیدی برای صعود به جام جهانی و حتی مرحله پلی‌آف نداشت، در ورزشگاه مای دین شهر هانوی ویتنام از سد چین بگذرد و اولین پیروزی خود در از این دوره از رقابت‌ها را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نگاهی دقیق‌تر به برد به دست آمده برای ویتنامی‌ها نشان می‌دهد که این نخستین پیروزی تاریخ ویتنام مقابل چین بود؛ ضمن آن‌که ویتنام اولین کشور آسیای جنوب شرقی است که در مرحله نهایی مقدماتی پیروز شده است. پیش از این تیم، تایلند در سال های 2002 و 2018 به مرحله نهایی مقدماتی راه یافت اما به ترتیب با 4 تساوی، 4 باخت و 2 تساوی و 8 باخت هیچ بردی کسب نکرد.

 

این پیروزی در شرایطی به نام ویتنام به ثبت رسید که فام مین تین نخست‌وزیر این کشور هم در ورزشگاه حضور داشت و در نخستین روز سال جدید چینی‌ها، بازیکنان ویتنام را تشویق به پیروزی می‌کرد؛ بعد از کسب پیروزی هم او به رختکن رفت و به بازیکنان و کادرفنی پول خوش شانسی داد که نوعی پول نو هدیه برای سال جدید مرسوم در کشورهای شرق آسیاست.

 

فام تین مین گفت: این پیروزی هدیه ای است که تیم ملی در روز سال نو برای مردم ویتنام می فرستد؛ من از طرف دولت و مردم ویتنام از مربیان و بازیکنان به خاطر فداکاری‌شان تشکر می‌کنم.

 

پارک هانگ سئو سرمربی تیم ملی ویتنام بعد از پایان بازی در کنفرانس خبری حاضر شد و صحبت‌های جالبی داشت؛ او گفت: ما تمام تلاش خود را برای برد انجام دادیم، اما اینکه تصور کنیم می‌توانیم به پیروزی‌هایمان ادامه دهیم، «طمع» است! امیدوارم که همانطور که در روز پیروزی تشویق می‌شود در روزی که ما تلاش می‌کنیم و شکست هم می‌خوریم، تشویق شویم.

تیم ملی ویتنام

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ویتنام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۶۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید

قهرمان ۲۲ دوره گرنداسلم با اشاره به دومین پیروزی‌اش در مسترز مادرید گفت که تلاش می‌کند در ادامه هم از حضور در این مسابقات لذت ببرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رافائل نادال، تنیسور 37 ساله اسپانیایی در مورد صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات سری مسترز در مادرید گفت: برخی چیزها خوب پیش رفت، برخی نه چندان. من راهی برای مقابله با این موضوع پیدا کردم. در ست سوم حتی با چند اشتباه توانستم غیرقابل پیش‌بینی‌تر بازی کنم. این موضوع روند مسابقه را تغییر داد.

نادال: رولان گاروس مهمترین تورنمنت من است

وی اظهار داشت: اکنون حال خوبی دارم و از بازی در این تورنمنت لذت می‌برم. این برای من خیلی معنی دارد. سعی می‌کنم به رؤیاپردازی ادامه دهم. فردا روز جدیدی برای ادامه رؤیاپردازی و بازی مقابل این جمعیت شگفت‌انگیز خواهد بود. این برای من بی‌نهایت مهم است.

نادال در دیدار مرحله یک‌هشتم نهایی مسترز مادرید پدرو کاچین آرژانتینی را با نتایج 6 بر 1، 6 بر 7 (5 بر 7، 6 بر 3) شکست داد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • یورگن کلوپ، مرد هزار چهره! تیزر جالب کمپانی آلمانی مشاوره مالی با حضور سرمربی لیورپول / فیلم
  • پیروزی نوشاد عالمیان در گام نخست مسابقات گرند اسمش عربستان
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • واکنش جالب سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید
  • پیشنهاد اغواکننده به سرمربی تیم ملی ایران برای تبلیغ برنج!
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • داوودی: هر بازی حکم فینال را دارد
  • پیروزی بلندقامتان ذوب آهن در گام دوم
  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!