Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که رشید مظاهری برای نیم فصل بازی در تیم فولاد خوزستان مبلغ ۱۰ میلیارد تومان از این باشگاه جنوبی درخواست کرده است!

مبلغی که برای باشگاه فولاد خوزستان بسیار گزاف بوده و برهمین اساس شنیدیم جواد نکونام قید او را زده و از باشگاه خواست با شهاب گردان قرارداد رسمی ببندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید یکی از گزینه‌های باقی مانده برای دروازه‌بان مغضوب فرهاد مجیدی پرسپولیس باشد. از آنجایی که یحیی گل محمدی سابقه خوبی از همکاری با رشید مظاهری در تیم ذوب آهن دارد در لیستی هم که به رضا درویش مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس داده بود اسم گلر استقلال را گنجاند. رشید مظاهری هم که در نیم فصل اول از سوی فرهاد مجیدی به بازی گرفته نشد خیلی تلاش کرد رضایتنامه اش را از باشگاه استقلال گرفته و درصورت مهیا شدن شرایط به یحیی گل محمدی و استاد قدیمی خود داوود فنایی (مربی گلرهای پرسپولیس) ملحق شود.

شنیدیم به یک دلیل ساده پرسپولیسی‌ها قید خرید رشید مظاهری را زده‌اند؛ مربیان پرسپولیس تصور می‌کنند با توجه به سابقه رشید مظاهری در استقلال، حضور این دروازه‌بان در پرسپولیس ممکن است برای این تیم در نیم فصل دوم تولید حاشیه کند. گلر اول پرسپولیس در حال حاضر حامد لک است و رشید مظاهری هم نشان داده است خیلی اهل نیمکت نشینی یا گلر دوم شدن نیست. از طرفی قیمت بالای این دروازه‌بان هم مزید برعلت شده است تا پرسپولیسی‌ها تا حد زیادی از خرید رشید مظاهری منصرف شوند.

البته گفته می‌شود داوود فنایی علاقه زیادی به سبک گلری رشید مظاهری دارد اما در این زمینه حرف آخر را یحیی گل محمدی می‌زند. سرمربی پرسپولیس نیز همان طور که بارها در مصاحبه‌های خودش گفته است از عملکرد حامد لک راضی است و او را گلر اول پرسپولیس در فصل جاری می‌داند. به نظر می‌رسد احتمال خرید یک دروازه‌بان ذخیره اما بازی کرده در لیگ برتر بیشتر از استخدام رشید مظاهری در پرسپولیس باشد.

در روزهای اخیر از احسان مرادیان گلر فولاد خوزستان و احمد گوهری سنگربان صنعت نفت آبادان به عنوان گزینه‌های جانشینی بوژیدار رادوشویچ در پرسپولیس و ذخیره حامد لک در نیم فصل دوم یاد می‌شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رشید مظاهری پرسپولیس استقلال استقلال پرسپولیس رشید مظاهری یحیی گل محمدی رشید مظاهری دروازه بان نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۶۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهرداد با وزنه سنگین آماده بازی با تراکتور (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد محمدی، مهاجم استقلال، در بازی مقابل شمس‌آذر قزوین به ترکیب اصلی این تیم بازگشت و در این مسابقه دو گل هم به ثمر رساند.

او در بازی با شمس‌آذر جلوتر از تمام بازیکنان استقلال به عنوان مهاجمی که تمام توپ‌ها در محور حرکت او و فضایی که استارت می‌زد ارسال می‌شد ایفای نقش کرد و زوج خوبی با گوستاوو بلانکو شکل داد.

انگیزه بالا و آمادگی که محمدی در آن مسابقه نشان داد او را تبدیل به بازیکنی تاثیرگذار در بازی با تراکتور کرده و البته به چالش کشیدن خود با مدافعان باکیفیتی مانند شجاع خلیل‌زاده و عارف آقاسی، هر دو مدافع تراکتور از سرعت و بازیخوانی بالایی بهره‌مند هستند و نفوذ به قلب دفاعی این تیم کار ساده‌ای نخواهد بود.

باتوجه به خط هافبک قدرتمنی که تراکتور در اختیار دارد استقلال به احتمال زیاد در دقایقی از مسابقه رو به بازی مستقیم و حذف کردن هافبک‌ها از جریان مسابقه بپردازد و با دخالت کردن بلانکو و فرارهای ناگهانی محمدی به دنبال گلزنی در این مسابقه باشد.

محمدی در این فصل 6 گل به ثمر رسانده و در این مسابقه می‌تواند آمار گل‌های زده خود را افزایش دهد.

دیگر خبرها

  • مربی پرسپولیس هم راهی تبریز می‌شود!
  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • بدقولی دوباره پرسپولیس به گل‌محمدی
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • مطهری: یحیی نه؛ مسئولیت فنی تیم با من است | برای حیثیت خودمان بازی خواهیم کرد
  • مطهری: گل محمدی بزرگتر و فنی‌ترین مربی ایران است
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود! | اگر یحیی مانده بو چنین نتایجی کسب نمی شد
  • مهرداد با وزنه سنگین آماده بازی با تراکتور (عکس)
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس