Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت هواپیمایی قطر ایرویز متعهد شد تا ۵۰ فروند هواپیمای باری بوئینگ ۷۷۷-۸ که شامل ۳۴ سفارش قطعی و ۱۶ سفارش احتمالی می‌شود، را در مجموع به ارزش بیش از ۲۰ میلیارد دلار با قیمت‌های فعلی خریداری کند.

به گزارش بازارنیوز، شرکت هواپیمایی قطر ایرویز متعهد شد تا ۵۰ فروند هواپیمای باری بوئینگ ۷۷۷-۸ که شامل ۳۴ سفارش قطعی و ۱۶ سفارش احتمالی می‌شود، را در مجموع به ارزش بیش از ۲۰ میلیارد دلار با قیمت‌های فعلی خریداری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این سفارش که بزرگترین تعهد حمل و نقل باری در تاریخ بوئینگ از نظر ارزش محسوب می‌شود، از صد‌ها تامین کننده آمریکایی از سراسر ۳۸ ایالت پشتیبانی می‌کند، بیش از ۳۵۰۰۰ شغل را در ایالات متحده حفظ می‌کند و تخمین زده می‌شود تاثیر اقتصادی سالانه ۲.۶ میلیارد دلار را در طول دوره تحویل این قرارداد ارائه می‌کند.

بر اساس این گزارش، بوئینگ هواپیمای باری ۷۷۷-۸ را در کارخانه خود در اورت، واشنگتن خواهد ساخت و اولین تحویل آن در سال ۲۰۲۷ پیش بینی می‌شود.

این هواپیما شامل موتور‌های GE۹X تولید شده توسط GE Aviation خواهد بود. با برد ۴۴۱۰ مایل دریایی، هواپیمای باربری ۷۷۷-۸ دارای حداکثر ظرفیت حمل بار ۱۱۸ تن است که به مشتریان اجازه می‌دهد توقف‌های کمتری داشته باشند و هزینه فرود را در مسیر‌های طولانی مدت کاهش دهند.

به عنوان بخشی از این قرارداد، قطر ایرویز ۲۰ سفارش از ۶۰ سفارش خانواده ۷۷۷X خود را به ۷۷۷-۸ باری تبدیل می‌کند و دو فروند از ۷۷۷ فروند باری فعلی بوئینگ را سفارش می‌دهد.

این قرارداد در حالی منعقد شد که حدود دو هفته گذشته شرکت اروپایی ایرباس اعلام کرد که یکی از قرارداد‌های خود را با قطر ایرویز برای ساخت ۵۰ فروند هواپیمای ۳۲۱A که این شرکت قطری برای باز کردن مسیر‌های جدید به آن نیاز دارد، لغو کرده است.






/فاکس نیوز

برچسب ها: قطر ، بوئینگ ، ایرباس لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000QbJ

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: قطر بوئینگ ایرباس قطر ایرویز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۶۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد

ستاره خط میانی نراتزوری با این تیم تمدید می کند

طرفداری | نیکولو بارلا، هافبک ایتالیایی آماده امضای قرارداد جدیدش با اینتر است.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، نیکولو بارلا به زودی با اینتر تمدید می کند. نراتزوری با هافبک 27 ساله خود بر سر قراردادی تا تابستان 2029 با دستمزد 7 میلیون یورویی به توافق رسیده و فقط امضا شدن آن باقی مانده است. بارلا تاکنون 230 بار برای اینتر به میدان رفته و آمار 22 گل و 51 پاس گل را به ثبت رسانده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • جت ۷۲ نفره پاسخگوی نیاز صنعت هوایی ایران نیست!​
  • افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می‌سازد
  • تاکسی هوایی امارات تا پایان 2025 به راه می افتد
  • جت ۷۲ نفره پاسخگوی نیاز صنعت هوایی ایران نیست!
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می سازد
  • توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد
  • ◄ بانوی مهمانداری که رئیس هواپیمایی ژاپن شد!
  • سرنگونی یک فروند هواگرد بر فراز استان صعده یمن
  • فرود اضطراری بوئینگ ۷۳۷ در آفریقای جنوبی