Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، «ریزان شیخ دلیر» عضو اتحادیه میهنی کردستان عراق در سخنانی اعلام کرد: شانس «برهم صالح» برای تصدی پست ریاست جمهوری بیشتر از «هوشیار زیباری» است.

بر اساس این گزارش، این عضو اتحادیه میهنی کردستان تصریح کرد: امکان ندارد کسی که پیشتر توسط نمایندگان پارلمان به دلیل دست داشتن در پرونده‌های فساد از پست خود برکنار شده است، به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته «برهم صالح» رئیس جمهور عراق تأکید کرد که نامزدی‌اش برای تصدی مجدد پست ریاست جمهوری یک تصمیم ملی و مستقل محسوب می‌شود. رئیس جمهور کنونی عراق گفت: در دوره مسئولیتم علیرغم همه سختی‌ها و فشارها اجازه بروز رسوایی در جایگاه ریاست جمهوری را ندادم. رئیس جمهوری باید نمادی برای یکپارچگی و حاکمیت کشور باشد و از قانون اساسی حمایت کند.

وی با اشاره به اینکه باید در مرحله پیش‌رو اصلاحاتی در قانون اساسی ایجاد شود، افزود: باید نواقص ساختار حکومتی را برطرف کنیم. همچنین معتقدم که سلاح تنها باید در انحصار دولت مرکزی بغداد باشد.

کد خبر 5415225 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: عراق برهم صالح هوشیار زیباری ایالات متحده امریکا عراق روسیه اوکراین رژیم صهیونیستی ناتو مسکو امارات متحده عربی ایران فلسطین سوریه ولادیمیر پوتین جنگ 2015 یمن انگلیس ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۶۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران

«حسن زرنگار» سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در جده با «عبدالله صالح کامل» رئیس اتاق بازرگانی مکه دیدار و گفت‌وگو کرد.

 به گزارش ایسنا، سرکنسول کشورمان در این ملاقات بر لزوم بهره‌مندی از ظرفیت‌های اقتصادی و تجاری دو کشور، افزایش مراودات تجار، بازرگانان و بخش خصوصی، جایگاه شهر مکه مکرمه و ابعاد اقتصادی مرتبط با مایحتاج حجاج، امکان برگزاری انواع نمایشگاه‌ها در دو کشور و همچنین تجربه‌های موفق شرکت‌های ایرانی در اجرای انواع پروژه‌ها در کشورهای گوناگون تاکید کرد.

دیدار سرکنسول ایران در جده با «عبدالله صالح کامل» رئیس اتاق بازرگانی مکه

رئیس اتاق بازرگانی مکه مکرمه نیز ضمن ابراز امیدواری نسبت به توسعه روابط همه جانبه ایران و عربستان مبتنی بر تاکیدات محمد بن سلمان ولیعهد و نخست وزیر عربستان سعودی و  سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران، بر آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی در چارچوب بخش خصوصی تاکید کرد.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آیا رئیس جمهور آرژانتین مشکل روانی دارد؟
  • راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری
  • آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران
  • ایران تحریم‌ناپذیر است
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • هرگز تحریم‌ها در ایران به نتیجه نخواهد رسید
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • رئیس جمهور روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • رئیسی روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت