Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی صدا و سیمای مرکز این استان، احمد پهلوانیان در مراسم تجلیل از رئیس و اعضای کمیته داوران اولین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان یزد اظهار کرد: در محافل مختلف از خبرنگاران به عنوان سنگرسازان بی‌سنگر یاد می‌کنند، اما متاسفانه این مطلب تنها در مقام یک حرف است و به اصحاب رسانه به عنوان رکن چهارم دموکراسی توجهی نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که جایگاه رسانه‌ها به ویژه خبرنگاران باید توسط مسئولان و سازمان‌ها ارج نهاده شود، افزود: بسیج رسانه جایگاه بسیار مهم و نقش موثری دارد و در حقیقت فعالیت این سازمان هم هویت بخشی به اصحاب رسانه است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد با ابراز خرسندی از برگزاری اولین جشنواره‌ای رسانه‌ای ابوذر در استان یزد تصریح کرد: این جشنواره سبب شد تا نقاط قوت و ضعف رسانه‌های استان مشخص شود که حضور چشمگیر رسانه‌های استان و همراهی بیش از ۹۰ درصدی آنان از نقاط قوت این جشنواره بود.

علی‌محمد پارسائیان، رئیس سازمان بسیج رسانه استان هم در این جلسه گفت: اصحاب رسانه تنها قشری هستند که با وجود اینکه همواره دغدغه اقشار مختلف جامعه را پیگیری می‌کنند، کمتر به دغدغه‌های خود می‌پردازند.

وی افزود: متاسفانه آنگونه که شایسته است به رسانه‌ها توجهی نمی‌شود، در حالی که بزرگترین رسالت در جنگ نرم را برعهده دارند.

پارسائیان خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب بر جهاد تبیین فرمان داده اند که این مهم با توجه به اهمیت رسانه‌ها و اثرگذاری آن‌ها در جامعه، مسئولیت سنگینی را متوجه فعالان این عرصه کرده است چرا که جهاد تبیین به معنای نمایش ظرفیت‌ها و دستاورد‌ها انقلاب است که دشمن برای کمرنگ کردن آن‌ها تلاش می‌کند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان یزد درباره جشنواره ابوذر گفت: با توجه به بیانیه کمیته داوران در خصوص پایین بودن کیفیت آثار، جلسات متعددی توسط هئیت اندیشه ورز در سازمان بسیج رسانه بنابر ضرورت ارتقای کیفیت آثار در حوزه رسانه برگزار شده و به زودی طرح جامع آموزشی نهایی و اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/الف

منبع: فارس

کلیدواژه: رسانه ها رکن چهارم دموکراسی استان یزد مدیرکل صدا و سیمای یزد بسیج رسانه رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۶۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد

 سرهنگ علی میرزایی مسئول بسیج دانش آموزی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در آیین اختتامیه جشنواره نمایش، عکس و استنداپ کمدی بسیج دانش آموزی این استان، اظهار کرد: مخاطب معمولا در قالب هنر نسبت به موضوعات مختلف مجاب می‌شود چرا که زبان هنر عالم‌گیر و برای عموم مردم قابل فهم و درک است.

وی افزود: در این میان دانش آموزان باید به فراخور زمان، برای بیان مسائل مختلف جامعه از قدرت تاثیرگذار هنر استفاده کنند و دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی نیز ظرفیت دانش‌آموزان خلاق و مستعد را در زمینه خلق آثار هنری با موضوعات مختلف به کارگیری کنند.

میرزایی تاکید کرد: دشمن امروزه تحکیم بنیان خانواده را مورد هجمه قرار داده است و دانش‌آموزان نیز متاثر از این فضای مسموم تبلیغاتی شبکه‌های رسانه‌ای دشمنان هستند.

وی ادامه داد: هدف دشمنان ایجاد فاصله بین دانش‌آموزان و والدین آنهاست تا حریم و حرمت‌های مرسوم در بین خانواده‌ها به تدریج شکسته و کم‌رنگ شود.

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام یادآور شد: برای حفظ شأن و جایگاه خانواده و والدین در نزد دانش‌آموزان، بسیج دانش‌آموزی با مشارکت مدارس استان جشنواره عکس " به نام پدر - به نام مادر" را برگزار کرد.

 در پایان این جشنواره از دانش‌آموزان برگزیده در بخش‌های نمایش صحنه‌ای و استندآپ کمدی با موضوع انتخابات و عکس با موضوع خانواده و والدین با اهدای لوح با حضور مسئولان اجرایی و فرهنگی استان قدردانی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • استاد موسیقی شمال خراسان را بهتر بشناسیم
  • باشگاه خبرنگاران جوان لرستان برگزیده جشنواره رسانه‌ای «بر بلندای حضور» شد
  • برگزیدگان صدا و سیمای لرستان در جشنواره «بر بلندای حضور»
  • نقش اصحاب رسانه در تبیین حفظ زیست عفیفانه و جایگاه متعالی زن، مادر و خانواده حائز اهمیت است
  • «بر بلندای حضور» برگزیدگان خود را شناخت
  • هشتمین جشنواره طنز و رسانه «طنز پهلو»
  • فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد
  • خردادماه، یادواره شهید مغفوری در کرمان برگزار می‌شود/ تجلیل از شهید شاخص سازمان بسیج رسانه کشور
  • جشنواره طنز و رسانه برگزیدگانش را شناخت
  • سریال «ماه شرف خانم» در سیمای مرکز کردستان تولید می‌شود