Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، به نقل از رسانه های لبنانی سندیکاهای حمل و نقل زمینی لبنان امروز در اعتراض به عدم پاسخگویی دولت به خواسته‌های فدراسیون سندیکاها در بیروت اعتصاب کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، اتاق کنترل ترافیک بیروت گزارش داد که صبح امروز در پی این تحصن، مسیرهای تعدادی از مناطق لبنان از جمله بزرگراه پالما - طرابلس و بزرگراه الناعمه به سمت بیروت بسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تحصن به دعوت فدراسیون سندیکاهای حمل و نقل زمینی و در اعتراض به وخامت اوضاع معیشی و تصویب بودجه دولت که آن را ناعادلانه خوانده اند، برای کارکنان بخش حمل و نقل صورت گرفته است. معترضان هم خواهان اجرای طرح حمل و نقلی جدید شده و هم پرداخت معوقات کارکنان بخش حمل و نقل شده اند.

اتحادیه‌های بخش حمل و نقل جاده‌ای لبنان اعتصاب عمومی را در روزهای دوم، سوم و چهارم فوریه اعلام کرده بودند و این اعتصاب از صبح چهارشنبه راس ساعت 5 صبح شروع شده و قرار است تا سه بعد از ظهر به مدت سه روز ادامه خواهد یافت.

با ادامه این اعتصاب سراسری، همه مدارس دولتی و خصوصی در لبنان تعطیل شدند.

 عباس الحلبی وزیر آموزش و پرورش و لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که «پس از تماس با دستگاه‌های امنیتی ذی‌ربط، تصمیم گرفته شد امروز همه مدارس متوسطه، موسسات و دانشکده‌های فنی و تمامی دانشگاه‌های دولتی و خصوصی تعطیل شود.

برچسب‌ها لبنان بیروت دولت لبنان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لبنان بیروت دولت لبنان لبنان بیروت دولت لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۶۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم برای مستاجران افغانستانی

داود بیگی نژاد از راه اندازی سامانه یا کانال سوت زنی برای مشاوران املاک، برای جلوگیری از تخلف مشاوران املاک برای قرارداد اتباع غیر مجاز خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وی با بیان اینکه راهکار جلوگیری از اجاره دادن ملک و مسکن به اتباع غیر مجاز این است که برای مشاوران املاک سامانه سوت‌زنی و گزارش‌دهی به متولی امر راه‌اندازی شود، گفت: در حال حاضر طرح شناسایی اتباع خارجی غیر مجاز در حال انجام و اجرا است.

وی گفت: افراد می‌توانند در صورتی مشاور املاکی این تخلف را انجام داد موضوع را به متولی رسیدگی اطلاع دهد.

بیگی نژاد توضیح داد: همزمان با ارائه گزارش‌ها بلافاصله و مستقیما به نهاد و دستگاه مربوطه ارسال می‌شود و این اقدام می‌تواند در شناسایی اتباع خارجی غیرمجاز بسیار موثر و سریع باشد.

وی افزود: اتحادیه مشاوران املاک تهران در حال حاضر نظارت‌های زیادی از سوی اتحادیه مشاوران املاک بر فعالیت اتحادیه مشاوران املاک تهران دارد.

دیگر خبرها

  • درخواست اتحادیه اروپا از چین درباره ایران
  • ارتش اسرائیل باید امروز وارد رفح شود
  • هشدار به اتحادیه اروپا درباره مصادره دارایی‌های روسیه
  • خبر مهم برای مستاجران افغانستانی
  • کارکنان شرکت مخابرات آلمان اعتصاب می‌کنند
  • ارتش اسرائیل تخلیه ساکنان شرق رفح را آغاز کرد
  • اتحادیه اروپا اپل را مجبور می‌کند که iPadOS را باز کند
  • اسرائیل دست به دامن فرانسه برای کاهش حملات حزب الله
  • تجمع اعتراض‌آمیز خانواده‌های قربانیان انفجار بیروت
  • لبنان پیشگام اولین اعتراضات دانشجویی ضداسرائیلی در جهان عرب