Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-03@02:23:43 GMT

توماس مولر: مقایسه من با لیونل مسی منطقی نیست

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۸۶۶۳۷

توماس مولر: مقایسه من با لیونل مسی منطقی نیست

توماس مولر در چند فصل گذشته عملکرد بسیار درخشانی داشته و موفق شده از فصل ۱۹-۲۰۱۸ در ۵ لیگ معتبر اروپایی، بیشتر آمار پاس گل را از خود ثبت کند اما آنطور که باید و شاید عملکرد او مورد توجه قرار نگرفته است. 

به گزارش طرفداری، حال توماس مولر در مصاحبه مفصلی با بیلد در مسائل مختلفی اعم از تمدید قراردادش با بایرن مونیخ، رقابت با لیونل مسی، نادیده گرفته شدنش در جوایز فردی، برنامه اش برای سال های پیش رویش در فوتبال و … صحبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توماس مولر در مورد تمدید قراردادش با بایرن مونیخ، که تا سال ۲۰۲۳ اعتبار دارد، گفت:

من بسیار آرام هستم. هنوز کسی از باشگاه با من صحبتی نکرده است، بنابراین فعلا باید منتظر باشیم و ببینیم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

 توماس مولر در مورد صحبت های اولی هونس که گفته بود نمی توانم بایرن را در سال های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ بدون مولر، لواندوفسکی و نویر تصور کنم، گفت:

 البته که من هم نظر با او هستم. ما ۳ نفر دوران موفقیت آمیزی را با یکدیگر داشتم و تیم را در چند سال گذشته شکل دادیم. در مورد بقیه چیز ها، خواهیم دید.

 مولر در مورد اینکه در فصل آینده، آیا امکان دارد زوج مولردوفسکی از هم جدا شوند یا خیر، گفت:

 بایرن مونیخ همیشه انتظارات زیادی از بازیکنان خود داشته است. رولاند وولفهارت (بازیکن بایرن مونیخ در دهه ۸۰ و ۹۰ میلادی) زمانی در اینجا ۲ بار بهترین گلزن شد و ولی باز هم باید برای جایگاه خود باید رقابت می کرد، همین امر برای جیووانی البر و روی ماکای نیز صدق می کرده است. همه چیز در فوتبال ممکن است. اما وقتی می بینید اوضاع برای همه خوب پیش می رود، این اتفاق قطعا عجیب خواهد بود.

مولر در جواب اینکه آیا دوست دارد ارلینگ هالند را به عنوان یک هم تیمی جدید با پاس گل هایش تغذیه کند یا خیر، گفت: 

 من ترجیح می دهم به اسب ها و خرگوش هایم غذا بدهم!

 مولر در مورد اینکه در سال ۲۰۱۹ و زمانی که نیکو کواچ سرمربی بایرن بود، به ترک این باشگاه نزدیک شده بود گفت:

 بله ممکن بود این اتفاق بیفتد، اگر تصمیم دیگری برای نیکو کواچ در آن زمان گرفته می شد و شرایط به صورت متفاوتی پیش می رفت، احتمالا تا الان عناوین کمتری را به دست آورده بودم. خوشحالم که همه چیز به این صورت پیش رفت. برای من در آن زمان ترک کردن باشگاه دردناک اما ضروری بود. من یک گفت و گو شفاف در این مورد با مدیران در آن زمان داشتم، در نهایت نیز من در بایرن مونیخ باقی ماندم.

مولر در مورد رابطه اش با پپ گواردیولا:  

 فکر می کنم رابطه بین ما همیشه محترمانه بوده است، اما برای من واضح بود که مانند بازیکنان بارسلونا برای پپ نیستم و با گذشت زمان او متوجه شد که چگونه باید از من استفاده کند. پپ با تمرینات و تاکتیک هایش نه تنها مرا از نظر فردی به بازیکن بهتری تبدیل کرد، بلکه باعث شد موقعیت های بهتری را برای گلزنی در زمین پیدا کنم، زیر نظر او در سال ۲۰۱۶ من بیشترین گل را در دوران حرفه ایم به ثمر رساندم.

مولر در مورد اینکه آیا در تعداد پاس گل ها تنها لیونل مسی می تواند با او رقابت کند، گفت: 

 تا جایی که به آمار پاس گل مربوط شود، احتمالا در حال حاضر همینطور است. اگر به آمار ها در ۳ سال گذشته نگاه کنید، من حتی از مسی هم در این زمینه بهتر بوده ام. این یک انگیزه بزگ برای من است تا با بهترین بازیکنان جهان رقابت کنم. از زمان پیشرفت بزرگم در سال ۲۰۱۰ تاکنون این کار را انجام داده ام اما با این حال مقایسه مستقیم من با مسی منطقی نیست. کاری که مسی و رونالدو در ۱۵ سال گذشته و لوی در چند سال گذشته انجام داده اند، خارج از این دنیا است. با این وجود سعی می کنم خود را در این رقابت نگه دارم.

مولر در مورد نادیده گرفته شدنش در جوایز فردی:  

 من حس متفاوتی نسبت به آن دارم. اگر می خواهید این جوایز را کسب کنید، باید همه چیز درست و مناسب باشد. شاید بازیکنان زیادی با آمار من وجود داشته باشند که نتوانند ۱۰۰ درصد رقابت کنند، اما باز هم از توانایی های فردی و فنی خوبی برخوردار هستند. این جوایز همیشه در مورد درخشان بودن، داشتن یک استعداد و سبک خاص و مورد توجه بودن در سطح بین المللی است. فوتبال آلمان در حال حاضر در صدر نیست زیرا اخیرا بوندسلیگا خوب عمل نکرده است. قهرمانی ما در لیگ قهرمانان سال ۲۰۲۰، بیشتر یک استثنا بود.

 مولر در مورد اینکه تا چه زمانی می خواهد به فوتبال بازی کردن ادامه دهد:

 قطعا می خواهم تا سال ۲۰۲۵ در رده های بالای فوتبال بازی کنم. در حال حاضر همه چیز خوب پیش می رود و من به توقف کردن، فکر نمی کنم. واقعا احساس می کنم از نظر بدنی در شرایط خوبی هستم و توپ همچنان در بیشتر مواقع مطیع من است.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مولر در مورد توماس مولر بایرن مونیخ سال گذشته همه چیز پاس گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۶۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوخی مولر با ستاره رئال: جاسوسی می‌کنی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از رئال مادرید میزبانی کرد و به تساوی 2-2 رسید.

بایرن بعد از گل وینیسیوس در نیمه اول موفق شد توسط لروی سانه و هری کین در نیمه دوم به گل برسد. تیم آلمانی امید زیادی برای برد در این بازی داشت که ضربه پنالتی وینیسیوس معادلات را بهم ریخت و کار به تساوی کشید.

پس از این بازی بازیکنان هر دو تیم با خبرنگاران گفتگو کردند تا نظرات خود در مورد بازی را اعلام کرده و به سوالات پاسخ دهند.

هنگامی که توماس مولر، مهاجم بایرن مونیخ، با میکروفون شبکه سی‌بی‌اس اسپورت صحبت می‌کرد متوجه حضور اورلین شوآمنی، هافبک رئال مادرید، شد.

شوآمنی برای شوخی با مولر مقابل دوربین قرار گرفت و سپس رد شد. مولر در میان گفتگوی خود برای شوخی با بازیکن رئال گفت:"اون اینجاست و به همه چیز گوش می‌دهد، شوآمنی می‌خواهد تاکتیک‌های ما برای بازی برگشت را بداند!"

دیگر خبرها

  • بیش‌ترین بازی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ رکورد تحسین‌برانگیز توماس مولر / عکس
  • دریسن: امیدواریم توماس توخل بایرن مونیخ را با جام اروپایی ترک کند
  • توماس مولر: در مقابل رئال مادرید در هر دقیقه از بازی باید حواستان جمع باشد (زیرنویس فارسی)
  • شوخی جالب مولر با چوامنی در میکسدزون
  • اولین هت تریک توماس مولر برای بایرن مونیخ (1 می، 2010) / فیلم
  • شوخی توماس مولر با شوامنی؛ می‌خوای تاکتیک‌های بایرن مونیخ رو بفهمی؟ / عکس
  • شوخی مولر با ستاره رئال: جاسوسی می‌کنی! (عکس)
  • توخل: کیم مین جائه بی‌احتیاطی کرد؛ با پیروزی در مادرید به ومبلی می‌رویم
  • زیدان حاضر است در خانه بماند ولی مربی بایرن نشود!
  • در مونیخ خبری از صلح نیست؛ ایستادگی هونس پای حرف‌هایش علیه توخل