Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@00:22:34 GMT

سرعت باد در زابل به ۸۶ کیلومتر بر ساعت رسید

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۸۶۷۴۴

سرعت باد در زابل به ۸۶ کیلومتر بر ساعت رسید

گروه استان‌ها - مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان بیشینه سرعت باد در زابل را تاکنون ۸۶ کیلومتر بر ساعت اعلام کرد. - اخبار استانها -

محسن در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدانبیشینه سرعت باد در زابل را تاکنون 86 کیلومتر بر ساعت اعلام کرد و اظهار داشت: پیش از این هشدار زرد اداره‌کل هواشناسی سیستان و بلوچستان در این زمینه صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان حداقل دید در ایستگاه فرودگاهی زابل را چهار کیلومتر بیان کرد و افزود: وجود گرد و غبار در مناطق شمالی استان می تواند برای گروه‌های سنی ویژه، آسیب‌زا باشد.

مدرس‌خیابانی:‌ انتقال آب خلیج فارس در سیستان و بلوچستان اجرایی شد/ انتقال آب از ‌دریای عمان کلید خوردپویش «پرچم افتخار_سرود افتخار» دهه فجر در سیستان و بلوچستان اجرا می‌شود

وی همچنین با اشاره به شدت وزش باد در این مناطق، رعایت نکات ایمنی را الزامی دانست و بیان کرد: کشاورزان برای جلوگیری از خسارات احتمالی، از محکم بودن پوشش سقف گلخانه ها اطمینان حاصل نمایند و در نگهداری نهال های جوان به وسیله قیم اهتمام ورزند. همچنین از ایستادن در کنار دیوارهای سست و ساختمان های نیمه کاره بپرهیزند و در صورت تردد در جاده های مواصلاتی شمال استان نکات ایمنی را رعایت کنند.

انتهای پیام/392/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۶۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ سیلاب در خیابان‌های زابل

خیابان‌ها و معابر شهر زابل در منطقه سیستان واقع در شمال استان سیستان و بلوچستان پس از بارندگی امروز عصر درگیر آبگرفتگی شد.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • سیستان بارانی شد
  • فیلم/ سیلاب در خیابان‌های زابل
  • فیلم/بارش شدید باران در زابل شمال سیستان و بلوچستان
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در شمال سیستان و بلوچستان
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در شمال سیستان وبلوچستان
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در سیستان وبلوچستان
  • اصلاح ۷ نقطه پرتصادف در سیستان و بلوچستان
  • روکش آسفالت ورفع ۷ نقطه پرتصادف محور‌های مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • آسفالت بیش از ۱۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • ساخت بیش از ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی درسیستان و بلوچستان