Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در شرایطی که بحث تصویب اساسنامه فدراسیون فوتبال و تبدیل این فدراسیون از «نهاد عمومی غیر دولتی» به نهاد «غیر انتفاعی» و «غیر دولتی» به چالشی بین مجلس و این فدراسیون تبدیل شده بود، ظاهراً اتفاقات جدیدی در این ارتباط افتاده است.

امروز غلامرضا رفیعی مشاور عالی حقوقی رییس فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با سایت فدراسیون فوتبال گفت: فیفا با ارسال پیامی به فدراسیون ایران، مراتب تبریک خود بابت اقداماتی که در مورد اساسنامه فدراسیون فوتبال با کمک مراجع ذیصلاح ملی انجام شده است، را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رفیعی جزئیات بیشتری از اقدامات فدراسیون برای اصلاح اساسنامه اعلام نکرده است.

مشاور حقوقی رییس فدراسیون فوتبال حدود یک ماه پیش و در مناظره‌ای که با قاضی زاده هاشمی نماینده مجلس داشت گفته بود که اساسنامه فدراسیون دیگر شامل فدراسیون‌های آماتور نیست: «از سال ۱۳۸۶ که بحث تعلیق فوتبال ایران مطرح شد، اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی آماتوری که در ۳۲ ماده بود را در مورد فدراسیون فوتبال کنار گذاشتند و اساسنامه خاص منطبق با الزامات خاص آن زمان فیفا نوشتند. از آن زمان از اساسنامه آماتوری استفاده نکرده‌ایم. با توجه به آرای وحدت رویه دیوان عدالت اداری و یکسری دلایل دیگر معتقدیم که به تعهدمان عمل کرده‌ایم و غیر دولتی هستیم.»

البته قاضی زاده هاشمی هم در واکنش به این ادعا گفته بود که رای وحدت رویه دیوان عدالت اداری قانون نیست و قابل نقض است اما به صورت موقت مشکل فدراسیون را حل می کند.

باید دید با خبری که امروز فدراسیون فوتبال منتشر کرده، آیا استناد به اصلاح اساسنامه به همان رای دیوان عدالت است و یا اتفاق جدیدی در این حوزه رخ داده است.

کد خبر 5415246

منبع: مهر

کلیدواژه: فیفا فدراسیون فوتبال اساسنامه فدراسیون فوتبال مجلس شورای اسلامی تیم ملی فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس جام جهانی 2022 قطر سردار آزمون مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر تیم ملی فوتبال امارات مسابقات انتخابی جام جهانی دراگان اسکوچیچ حمید سجادی تیم ملی فوتبال عراق اللهیار صیادمنش کمیته ملی المپیک اساسنامه فدراسیون فدراسیون فوتبال غیر دولتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۶۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبه افزایش حقوق کارگران باطل می‌شود؟

حسین حبیبی، عضو هیات مدیره کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور، از تحویل دادخواست ابطال بخشنامه مزد خبر داد.

او یه ایلنا گفت: (۱۰ اردیبهشت)، دادخواست خود را جهت ابطال بخشنامه دستمزد غیر قانونی سال ۱۴۰۳ به شماره ۲۷۶۷۱۶ شورای‌عالی کار که اعضای کارگری آن‌را امضاء نکرده‌اند، از طریق دفاتر خدمات قضایی به دیوان عدالت اداری تحویل دادم.

حبیبی افزود: امیدوارم دیوان عدالت اداری مصلحت اندیشی را کنار کذشته و وفق مواد ۱ و۱۰ قانون دیوان عدالت اداری ضمن ابطال بخشنامه ۲۷۶۷۱۶ رایی شایسته مبتنی بر عدالت صادر کند.

دیگر خبرها

  • رسیدگی به پرونده‌های قضایی باحضور رئیس دیوان عدالت اداری کشور
  • اقدام عجیب فوتبال فرانسه برای مقابله با نمادهای اسلامی
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • نگرانی از کاهش سطح دینداری و افزایش بی اعتمادی در جامعه در یادداشت عباس عبدی
  • پیام تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به مهدی تاج
  • پای دیوان عدالت اداری به مصوبه دستمزد باز شد
  • پیام تقدیر وحید شمسایی پس از قهرمانی در جام ملت‌ های آسیا
  • مصوبه افزایش حقوق کارگران باطل می‌شود؟
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • نصری: اجازه ندهید این روایت دروغ را پخش کنند!