Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@14:02:03 GMT

۱۶ فیلم جشنواره فجر در سمنان اکران می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۸۶۷۸۶

۱۶ فیلم جشنواره فجر در سمنان اکران می‌شود

گروه استان‌ها- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت :همزمان با ایام الله دهه فجر ۱۰۰ برنامه و فعالیت فرهنگی هنری در استان سمنان برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، فرشید فلاح پیش از ظهر امروز در دومین روز از ایام الله دهه فجر درنشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: برگزاری جشنواره های فیلم، موسیقی و هنرهای تجسمی فجر از شاخص‌ها این برنامه‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه فیلم‌های جشنواره فجر نیز در سمنان اکران می‌شود خاطرنشان کرد: 16 فیلم از جمله بهترین فیلم های چهلمین جشنواره در یکی از سینماهای استان سمنان اکران می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه فیلم‌های جشنواره فجر در سینما یادمان سمنان اکران می‌شود تصریح کرد: این فیلم‌ها در 24 سانس اکران و تا روز 22 بهمن ادامه دارد.

برگزاری جشنواره موسیقی و برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی

رئیس کمیته فرهنگی هنری ستاد بزرگداشت دهه فجر استان سمنان با بیان اینکه برگزاری جشنواره موسیقی و برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی از دیگر برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در استان سمنان است گفت: جشنواره موسیقی نیز از 22 تا 26 بهمن در مجتمع فرهنگی هنری کومش و با حضور پنج گروه منتخب برگزار می‌شود.

فلاح با بیان اینکه در ایام الله دهه فجر جشنواره هدایای فرهنگی سفال و سرامیک استان سمنان برگزار می‌شود تصریح کرد: این جشنواره برای نخستین بار در استان سمنان برگزار می‌شود و اختتامیه ان نیز در روز 16 بهمن انجام می‌شود.

شوخی رضا رویگری با آقازاده‌ها در جشنواره فیلم فجر/ وقتی پژمان جمشیدی درباره طنز گفت و بهرام رادان از "علفزار" + فیلم و عکس16 فیلم از 22 فیلم سودای سیمرغ در دوازدهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان اکران می‌شودچهل‌و‌سومین فجر انقلاب|خاطرات مردم ایران از سرودهای انقلاب اسلامی +فیلم

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های فرهنگی و هنری در ایام الله دهه فجر با همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن ها و موسسه های فرهنگی هنری در سراسر استان سمنان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/363/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان سمنان برگزار می شود سمنان اکران می شود ایام الله دهه فجر فرهنگی هنری فیلم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۸۶۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفدهمین کاروان زیر سایه خورشید در مسیر استان سمنان

دبیر هفدهمین جشن‌های مردمی معنوی زیرسایه خورشید استان سمنان، گفت: همزمان با دهه کرامت هفدهمین جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید در استان سمنان برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام حسنعلی عربی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، اظهار داشت: هفدهمین جشن‌های مردمی معنوی زیرسایه خورشید، با آغاز ایام مبارک دهه کرامت و میلاد با سعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) و امام هشتم شیعیان جهان حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع)، برگزار می‌شود.

 وی خاطرنشان کرد؛ این جشن‌های مردمی- معنوی زیرسایه خورشید همزمان در ده‌ها کشور و صدها شهر و روستا در سراسر ایران و جهان برگزار می‌شود.

دبیر هفدهمین جشن‌های مردمی معنوی زیرسایه خورشید استان سمنان، اضافه کرد: مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی مبدع جشن‌های مردمی - معنوی زیرسایه خورشید و کانون فرهنگی شاخص در هر استان، متولی برگزاری این جشن مردمی هستند و در استان سمنان نیز کانون فرهنگی هنری والفجر(عج) هر ساله متولی این امر است.

عربی افزود: در این جشن‌ مردمی - معنوی زیرسایه خورشید جمعی از خادمان آستان ملک پاسبان رضوی به همراه پرچم متبرک آستان، در قالب صدها برنامه معنوی و فرهنگی، کوی برزن شهر را به رایحه خوش امام غریب آشنا عطرآگین می‌کنند و صحنه‌هایی از ارادت و دلدادگی عاشقان به ولایت را به نمایش می‌گذارند.

وی گفت: جشن‌های مردمی - معنوی زیرسایه خورشید هفدهم در قالب برپایی جشن‌های مردمی، تجلیل از نخبگان عرصه‌های مختلف،فرزندآوری و جمعیت،دانش آموزان و دانشجویان،زنان و دختران،دیدار با بزرگان و علمای هر شهر و روستا، بازدید از مراکز و اماکن مختلف و دیدارهای مردمی برگزار می‌شود.

دبیر هفدهمین جشن‌های مردمی معنوی زیرسایه خورشید استان سمنان، گفت: شعار محوری امسال جشن‌های مردمی و معنوی زیر سایه خورشید 1403 «با شما سربلندیم» است.

انتهای پیام/363/

دیگر خبرها

  • پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه معرفی شد
  • هفدهمین کاروان زیر سایه خورشید در مسیر استان سمنان
  • جشنواره سراسری اقوام ایران زمین در لرستان برگزار می‌شود
  • اکران طرح فرهنگی《همه مدیون شما هستیم》 در پایتخت
  • «همه مدیون شما هستیم» برای روز معلم در شهر اکران شد
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • برگزاری جشنواره سرود امید فردا در شاهرود
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • فرمانده انتظامی سمنان: فراجا مرزبان حجاب است